46

Odp: Pojekt WR300f

Bartas napisał/a:

No to chyba po zmianie wałków to raczej już będzie yzf niż wrf. Na sm reczej bardziej narwista praca lepiej widziana chyba co?
Z katem wyprzedzenia zapłonu eksperymentowalem w 2t i robi robotę i to bardzo ale raczej szkodliwe dla podzespołów silnika tak mi się wydaje.
Zastanawiam się na poważnie nad tymi walkami lecz z drugiej strony się boję o ew przedwczesne zużycie silnika.

Coś za coś.
Bomber wymieniał też sprężynki przy okazji- na takie z YZ.
Powiem Ci, że jego sztuka na gaźniku z tymi wałkami wydaje się dużo mocniejsza niż moja 2015 na wtrysku...
Oczywiście gaźnik też trzeba podstroić. Można też wstawić moduł zapłonu z YZ- bo chyba jest inny.

Pozdrawiam,
Piotrek

47

Odp: Pojekt WR300f

mallly200sx napisał/a:
Bartas napisał/a:

No to chyba po zmianie wałków to raczej już będzie yzf niż wrf. Na sm reczej bardziej narwista praca lepiej widziana chyba co?
Z katem wyprzedzenia zapłonu eksperymentowalem w 2t i robi robotę i to bardzo ale raczej szkodliwe dla podzespołów silnika tak mi się wydaje.
Zastanawiam się na poważnie nad tymi walkami lecz z drugiej strony się boję o ew przedwczesne zużycie silnika.

Coś za coś.
Bomber wymieniał też sprężynki przy okazji- na takie z YZ.
Powiem Ci, że jego sztuka na gaźniku z tymi wałkami wydaje się dużo mocniejsza niż moja 2015 na wtrysku...
Oczywiście gaźnik też trzeba podstroić. Można też wstawić moduł zapłonu z YZ- bo chyba jest inny.

czy jeśli wrzucisz taki moduł od yzf wszytko inne pracuje ja trzeba ładowanie itp?

Yamaha dt125x rok 2007
Yamaha wr450f rok 2007- SUPERMOTO

48

Odp: Pojekt WR300f

Powiedzcie mi proszę czy do zacisku 4tloczkowego nada się pompa radialna od Gsxr 1000 po 2010r? Będzie to robić robotę?

Hsq SMR 511
#511

49

Odp: Pojekt WR300f

A nie będzie za mocna? Przecież w tym masz już  dwa zaciski... generalnie, ja w swoim torowym gixxie miałem brembo 19, a w crf'ce mam brembo 15. Obstawiam, ze nawet seryjna pompa z gixxa bedzie za mocna na jeden zacisk SM ;)

#21, śnieg

50

Odp: Pojekt WR300f

Pompa z gixa będziie za duża raczej bo tam jest coś powyżej 16
Szukaj sobie jakieś 16.
Jaki masz ten zacisk dokładnie? Jakiej średnicy tłoczki? To dość istotne.

51

Odp: Pojekt WR300f

No w gsxr 1000 jest 19mm. Zacisk BRAKING c42421 a tłoczki musiałbym zmierzyć. Od czego ma 16mm? Fajnie by było jakby pompa miała czujnik stop ale przeżyje też jej brak. Mam też problem żeby znaleźć do niego klocki 62135991 ma ktoś jakieś namiary?

Hsq SMR 511
#511

52

Odp: Pojekt WR300f

to jest dobra pompka.
[url]http://allegro.pl/yamaha-r1-rn12-04-06-pompa-hamulcowa-zbiornik-i6702199355.html[/url]
Mam aktualnie od 3dni i jestem zajebiście zadowolony ale mam zacisk brembo na dużych tłoczkach.
Podkreślę jedynie że wpadło to na moje moto zamiast berhingera:D

53

Odp: Pojekt WR300f

tu taniej
[url]http://allegro.pl/yamaha-r1-rn19-07-09-pompa-hamulcowa-przod-16-mm-i6727979846.html[/url]

54

Odp: Pojekt WR300f

Bartas napisał/a:

Powiedzcie mi proszę czy do zacisku 4tloczkowego nada się pompa radialna od Gsxr 1000 po 2010r? Będzie to robić robotę?

Mam pompę Brembo od SMC i nawet z odbiorem w Poznaniu będziemy mogli się dogadać

PBM

55

Odp: Pojekt WR300f

Jaki tam masz tłok i ile za to chcesz?

56

Odp: Pojekt WR300f

Projekt coraz bardziej do przodu, za niedługo pozostawiam jakieś zdjęcia z przebiegu prac. Na dobrą sprawę do sezonu mam miesiąc więc trzeba zagęścić ruchy. Zastanawiam się teraz nad dwiema rzeczami. Jak ktoś wie i zechce się podzielić to będę wdzięczny.
Koło detkowe vs bezdetkowe. Chodzi o tył. Różnice? Porównuje sobie to do dętka vs tubliss w brudasach i różnica na wadze = na mocy. Czy w SM wywalajac dętkę z tył i robiąc felgę bezdetkowa będzie widać czuć różnicę?
Oraz chłodzenie, wystarczy dać dodatkowo zbiorniczek wyrównawczy czy np zamontować wentylator a może jedno i drugie?
Jazda tor, miasto więc i lekkie korki na światłach, triki tiki wolne gumy itp. Zwiększona pojemność to pewnie i temperatura.

Hsq SMR 511
#511

57

Odp: Pojekt WR300f

Ja nie czuje różnicy czy mam dętke czy tez nie. Jedynie łatwiej się zmienia bez ale zdania też są podzielone.
Chłodzenie warto zrobić na maksa więc wentylator też bym wrzucił.

58

Odp: Pojekt WR300f

wentylator powinien wystarczyć.

Co do tubelessa - na torze opona trochę lepiej się ukłda - w końcu większość opon przystosowana jest do jazdy bez dętki.

Przybytku mocy raczej nie odczujesz, spadek masy też niewielki.

Na pewno wygodniej opony zmieniać.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

59

Odp: Pojekt WR300f

Pojawił się problem nie odskakujacych klocków. Przy wymianie zacisk dokładnie przeczyszcze ale jednak problem gdzieś tkwi. Wie ktoś jak to rozwiązać?

Hsq SMR 511
#511

60

Odp: Pojekt WR300f

Krzywo zamontowany zacisk?