31

Odp: Pojekt WR300f

Założę z 14z na przód wg kalkulatora będzie ok 14/45. Jak nie to 13/45 ciężko powiedzieć na sucho. Na kołach enduro zmieniłem na 12/50 i w teren jest igła ale na prostych już lipa więc jakiś tam punkt odniesienia mam o ile kalkulator jest dokładny.

Hsq SMR 511
#511

32 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2016-12-15 19:35:34)

Odp: Pojekt WR300f

MAĆKO napisał/a:

Myślisz Wyrzyk że na HB wystarczy mi zacisk 2tłoczki z EXC + pompa 13? Właśnie buduje adapter i mam rozkmine czy jeden wystarczy czy dać od razu dwa:)

Ja mam 2 x 4tłoczki nissina od chyba f4, jeden z mocniejszą niż seria pompą pod FB i drugi pod HB z pompą 16 na tarczy 300mm i jest w miarę ok. Wcześniej miałem pompę 13 na jeden cztery tłoczki pod HB i ori przód z KXa (dwa tłoczki) pod FB i przy moim użytkowaniu było to za mało hehe. Myślę teraz na sezon o zmianie na 18-19 pod HB i dołożenie jeszcze jednego 4tłoczkowego, więc ja bym nie bawił się w mniejsze zestawy hehe da się zrobić tak jak piszesz ale szybko się może przygotować no chyba, że używany sporadycznie, bo u mnie to moto lata non stop kolo 5h z przerwami na napitok, do tego mam trzy wentylatory założone (przydatne przy kręceniu się w temp. 30'C), więc można katować, aż wachy zbraknie lub padnie człek ze zmęczenia. Pzdr.

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

33

Odp: Pojekt WR300f

Hehe to niezły zawodnik jesteś:) Patrze teraz na fotki S13 i on lata na jednym zacisku:P

34 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2016-12-15 20:02:04)

Odp: Pojekt WR300f

MAĆKO napisał/a:

Patrze teraz na fotki S13 i on lata na jednym zacisku:P

hehe no tak, bo to nie ilość zacisków świadczy o skilu. Ja jeszcze nie latam tak dobrze i nadużywam HB przez co przy długim czasie jazdy powoduje, że zagotuje mi się płyn. Dlatego myślę o zwiększeniu zestawu co by hebel miał lżej. Ogólnie jest lepiej bo to przy nauce tak głównie się dzieje (w moim przypadku, nowa pozycja i balansowanie od nowa) i im lepiej wychodzi tym mniej używam HB albo prawie wcale, a że zaraz co nowego do głowy przychodzi, więc na razie nauka non stop i pewnie jak się już dobrze nauczę ganiać to i jeden by stykną hehe a zawodnik ze mnie to jeszcze ni jaki tak myślę, bo jeszcze dużo przede mną...

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

35

Odp: Pojekt WR300f

Chyba masz racje:) Mój Ziomek który lata po wszystkich zawodach w PL i zajmuje topowe miejsca (w zeszłym roku 2gi w klasyfikacji generalnej stunterów) lata niby na 2 zaciskach + radialka 16mm magury i mówi że można przesadzić z mocą HB.

36

Odp: Pojekt WR300f

Pany, potrzebuję polecenia mi jakiegoś licznika co wskaże prędkość, przebieg, mth i będzie idioto odporny. Mile widziane dodatkowe funkcje temperatura cieczy, obrotomierz, lampka kierunkowskaz, lampka świateł, voltomierz. Wszystko z potrzebnymi czujnikami w zestawie. Ma ktoś jakieś doświadczenia i coś godnego polecenia?

Hsq SMR 511
#511

37

Odp: Pojekt WR300f

MAĆKO napisał/a:

Hehe to niezły zawodnik jesteś:) Patrze teraz na fotki S13 i on lata na jednym zacisku:P

$13 w którymś wywiadzie gadał, że lata na jednym zacisku z tego względu, że jeden jest dla niego optymalny. Jak miałdwa zaciski na hb to były dla niego za mocne. Ale jak by nie było większość stunterów zakłada 2 zaciski albo i nawet 3 :)
W swojej f3 miałem jeden zacisk na hb z 929 jak dobrze pamiętam. Hamowało to jako tako. Trzeba było jednak trochę siły użyć. Ale supermoto jest sporo lżejsze, więc tyle siły do hamowania nie trzeba.

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

38

Odp: Pojekt WR300f

Biorę plasticard dzisiaj i zrobię projekt na sucho, pozniej sobie potnę elementy z blachy 4-5mm i pospawam;)
Na chwilę obecną zrobię miejsce na 3 zaciski, jeden pod FB i dwa pod HB i będę sobie próbował bo tam lepiej hamuje.

39

Odp: Pojekt WR300f

Bartas - chyba stanard, czyli licznik KOSO

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

40

Odp: Pojekt WR300f

Vapor TRAIL TECH ma sporo funkcji

WR450F 13r  &  CRF450X

41

Odp: Pojekt WR300f

[url]http://shop.mieloch.pl/licznik-koso-digital-cockpit-db-01r-e,pZ043638.bhtml[/url]
Chyba dobra kasa teraz mają promocje na nowo -15% to wyjdzie nieco powyżej 350zl

Hsq SMR 511
#511

42

Odp: Pojekt WR300f

Pany, czy wałki rozrządu od yzf będą robić robotę? Zmienia charakterystykę i moc?

Hsq SMR 511
#511

43

Odp: Pojekt WR300f

Bartas napisał/a:

Pany, czy wałki rozrządu od yzf będą robić robotę? Zmienia charakterystykę i moc?

W 450 robią kosmiczną różnicę- zapytaj Bombera.

Pozdrawiam,
Piotrek

44

Odp: Pojekt WR300f

wałki to się zmienia, jak już jest osiągnięty max z obecnych przy pomocy wcześniejszego zapłonu i paliwa :-)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

45

Odp: Pojekt WR300f

No to chyba po zmianie wałków to raczej już będzie yzf niż wrf. Na sm reczej bardziej narwista praca lepiej widziana chyba co?
Z katem wyprzedzenia zapłonu eksperymentowalem w 2t i robi robotę i to bardzo ale raczej szkodliwe dla podzespołów silnika tak mi się wydaje.
Zastanawiam się na poważnie nad tymi walkami lecz z drugiej strony się boję o ew przedwczesne zużycie silnika.

Hsq SMR 511
#511