1 Ostatnio edytowany przez tommot (2017-06-26 20:26:28)

Temat: ...

...

2

Odp: ...

rozrząd w RXV ustawiony jest w opcji BigBang, w SXV Screamer
wgrywanie map - tylko ASO lub u kogoś, kto ma specjalny kabel za 250$ - np u mnie
zmiana kół, to niestety kupno od innego moto i kombinowanie z tulejkami, tarczami itd - lub tak jak napisałeś, przeplatanie piasty z RXV na obręcz SXV
Wskazania prędkościomierza - to samo co z mapą
co do oleju - dolewaj po 50ml aż zobaczysz go w rurce - ale nie więcej niż łącznie 1350ml
wrzuć zdjęcie zębatki na wałku, bo mam wrażenie, że ktoś ją odwrotnie zamontował. Z zagranicznych forum wyczytałem, że ludzie montują nawet i 17 zębów na przodzie w RXV.
Nie da się wyłączyć świateł - musiałbyś zrobić sobie osobny przycisk do odcinania.
nie da się wgrać mapy hard/soft jedno pod SXV drugie pod RXV - nie ma obecnie przygotowanej takiej mapy - z resztą mijałoby to się z celem, gdyż trzeba przestawiać rozrząd.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

3

Odp: ...

Że tak się wtrącę z rana, to bigbang nie jest lepszą opcją dla SM?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

4

Odp: ...

To indywidualna sprawa - jedni wolą mieć więcej mocy wyżej i dół wyregulować sobie na przełożeniach, a inni wolą iść ogniem od samego dołu kosztem niższej mocy na górze.

wg mnie Big Bang w 550 to jest przesada...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

5 Ostatnio edytowany przez tommot (2017-06-26 20:26:43)

Odp: ...

...

6

Odp: ...

Pobierz sobie fiszki od obu motocykli i porównuj kody - które są takie same a które nie. I będziesz znał każdą nawet najmniejszą różnicę.
Bo nie napisałeś też o jaki rocznik się pytasz - tutaj też będą różnice pewnie między rocznikami.

Ogólnie napisz do czego zmierzasz.
Masz już tą RXV i chcesz zrobić na SXV?
Czy chcesz kupić RXV bo tańsza i przerobić na SXV licząc, że zaoszczędzisz?

Zmian domyślam się jest ogrom patrząc już na fotki:
inne koła, inne półki, inne zawieszenie P+T, inny wahacz, inne hamulce, przednia lampa i błotnik, inna pompa sprzęgła...

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: ...

wg mnie najłatwiej będzie zmienić przełożenia i wstawić big footy :D

rocznikowo nie było dużo zmian, tylko nowsze miały grubsze lagi.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

8 Ostatnio edytowany przez tommot (2017-06-26 20:26:51)

Odp: ...

...

9

Odp: ...

A ty myślisz, że ktoś tutaj pracuje w Aprili i z głowy poda totalnie wszystkie różnice?
Jeżeli ktoś poda różnice to tylko dlatego, że sam otworzy obie fiszki i porówna kody.
Więc ułatw chociaż życie i podaj rok produkcji.

Łatwiej jest przerobić enduro na supermoto. Choć taniej wychodzi supermoto na enduro ponieważ fanty supermoto są droższe - koła, zawieszenie, hamulce, półki, wahacze.

SXV będzie więc droższa w zakupie.

Nie wiem dlaczego po założeniu kół miałby ten motocykl nie jeździć? Kół od SXV raczej nie założysz chyba, że zamienisz sto innych elementów.
Najlepiej zamów koła od jakiejś firmy co sprzedaje koła supermoto (Alpina, Talon/Excel). Przedtem sprawdź jakie szerokie koło wejdzie Ci w tylny wahacz enduro. Piasty weź od RXV.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

10 Ostatnio edytowany przez tommot (2017-06-26 20:26:58)

Odp: ...

...

11

Odp: ...

ok czyli przerabiasz tanim kosztem.
Tylne koło z SXV nie podpasuje ze względu na szerszy wahacz. Inna piasta to po pierwsze, po drugie nie włożysz w enduro wahacz obręczy 5,5" z oponą 170.
Przednie koło będzie pasować P&P tylko, że musisz latać na małej tarczy.

Ośki przód i tył 25mm

Na necie piszą, że wykorzystują oryginalna piasty i w $ cena jest bardzo spoko więc pomyśl nad złożeniem kół samemu przy użyciu OEM piast.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

12

Odp: ...

Różnice między RXV a SXV są na tyle duże że 50% motocykla się różni. Rama, silnik (skrzynia, rozrząd), wahacz, zawieszenia, koła, hamulce... Konwersja nieopłacalna. Robienie najniższym kosztem to jest jak próba samobójstwa.
Rozmiar koła zmienia się w liczniku. Tam jest dziwne rozwiązanie bo prędkość jest mierzona przez ECU.

13

Odp: ...

saanny napisał/a:

Robienie najniższym kosztem to jest jak próba samobójstwa.

Rozwiń proszę tą myśl?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

14

Odp: ...

Znam takiego jednego gościa co ma Aprilię po konwersji. Nie chcę mówić o tym za dużo bo w internecie nigdy nie wiesz kto to przeczyta. Złożyły się dwa czynniki: motocykl przekonwertowany na SM i mechanika najniższym kosztem. Gość już się mocno pokiereszował, a teraz w motcyklu zaczęło się sypać wszystko po kolei.

15

Odp: ...

Wow... kazda konwersja zle zrobiona moze skonczyc sie kraksa...
jak ktos ma czas i kase to taka przerobka to nic zlego.
to ze zaczelo sie sypac o niczym nie swiadczy.
generalnie te motocykle sa raczej dla ludzi ktorzy kumaja troche mechanike i elektryke. Ci co tylko chca lac paliwo moga sie grubo przeliczyc...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450