1 Ostatnio edytowany przez Pablo_87 (2016-03-26 20:46:17)

Temat: zastosowanie helicoil w głowicy ktm

Witam, potrzebuję zastosować Helicoil w miejscu gwintu na śrubę trzymającą pokrywę zaworów w ktm 530. Wiadomo, że po wkręceniu sprężynki jej końcówkę należy ułamać. I tu rodzi się pytanie, czy ta końcówka może wpaść do środka ? Nie jestem mechanikiem, nie wiem czy ten otwór jest zaślepiony na końcu, czy może jest tam "przelot" do silnika. Nie chciał bym sobie syfu narobić przez taką głupotę. Albo może ma ktoś jakiś inny pomysł na zerwany gwint w tym miejscu ? Dodam tylko, że całą operację chcę przeprowadzić na złożonym silniku

Husqvarna SM450R & Yamaha YZ 250
było KTM Exc-r 530 Yamaha WR400F  Ducati Monster 800 S.i.e.
http://www.bikepics.com/members/pablo87/

2

Odp: zastosowanie helicoil w głowicy ktm

Ściśnij mocno na trytytki ten dekiel, po co się męczyć ;)

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

3

Odp: zastosowanie helicoil w głowicy ktm

Heh i weź potem kup używany motocykl w tym kraju... :|

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

4

Odp: zastosowanie helicoil w głowicy ktm

A jak będziesz rozwiercal i pózniej gwintował to nic nie wpadnie? Helicoli ogólnie zajebisty patent, na amen robota i siła jak ch.uj. Popatrz na schematach czy jest opcja "bałaganu" czy np. wydmuchać  można o ile jest ślepy a wydaje mi się ze powinien być.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

5

Odp: zastosowanie helicoil w głowicy ktm

Spidi napisał/a:

Heh i weź potem kup używany motocykl w tym kraju... :|

Co w tym złego ze kolega woli się dopytac niż spie.erdolic a Helicoli to regeneracja gwintu jak należy a nie druciarstwo.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

6 Ostatnio edytowany przez Signe (2016-03-26 22:27:28)