Temat: `08 EXC450 vs `09 EXC400
Panowie, jak w temacie. Tata szuka następcy egs-e i na polu bitwy zostały 2008 exc450 37mth i 2009 exc400 77mth. Jakie wady i zalety w porównaniu obu motocykli? Który lepszy w teren? Stan obu bardzo podobny.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » `08 EXC450 vs `09 EXC400
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Panowie, jak w temacie. Tata szuka następcy egs-e i na polu bitwy zostały 2008 exc450 37mth i 2009 exc400 77mth. Jakie wady i zalety w porównaniu obu motocykli? Który lepszy w teren? Stan obu bardzo podobny.
Niech bierze 450, mniejszy przebieg, lepszy kop (starczy na dłużej) no i obstawiam ze ta 450 jest nowsza. Podaj jeszcze roczniki to bedzie mozna coś więcej powiedzieć o tych wadach i zaletach bo to mogą być np. dwa różne silniki. Pozdro
2008 miały problemy z pompą z tego co pamiętam
Widzę ze zmieniłeś już ze 2x450. To lepiej z 2009r. Problem to miały ale z uszczelnieniem obiegu silnik/skrzynia (ma dwa obiegi nie jeden ale na tym samym oleju) czyli ubywa w silniku, a przybywa w skrzyni, oczywiście są na to patenty:)
Edytowałem pierwszy post bo wkradł się błąd.
EXC450 z 2008 z mniejszym przelotem
EXC400 z 2009 z większym przelotem
W teren lepszy 400, do supermoto im mocniejszy tym lepszy.
400-ka powyżej stówki niewiele już się dzieje.
Różnice w 2008 a 2009 są niewielkie, ale są.
Zmieniono kilka rzeczy w silniku - i tak w rocznikach 2009 oprócz napinacza rozrządu nic nie trzeba robić, a w 2008 już trochę trzeba posprawdzać przed użytkowaniem. Dla osób które wiedzą o co chodzi to żaden problem ani koszty ale trzeba to zrobić.
Po drugie jest ciut inny zawias z przodu (2008 mają czarny a 2009 białe lagi). Różnica jest subtelna ale jest (oprócz koloru :) są różnice w elementach odbica)
Troche z tą wadą pomieszałem. Tutaj sprostowanie:
[url]http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/wada-fabryczna-exc-450-530-2009,935.html[/url]
Edit: [url]http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/152446-530-exc-r-problem-z-olejem/[/url]
Jednak nie pomieszałem, a dobrym tropem szedłem, mianowicie: "Potencjalnym winowajcą z reguły jest uszczelniacz na wale od strony sprzęgła. W tym modelu jest on wadliwie zaprojektowany i po pewnym czasie nawet zmiana na nowy nie pomaga bo on się obraca w gnieździe. W modelu 2009 jest już poprawiony uszczelniacz. Jedyne co możemy zrobić to wkleić ten uszczelniacz w gniazdo za pomocą specjalnego kleju, patent ten zdaje egzamin."
Albo któryś sprzedający źle podaje rok produkcji albo znów moje niedoybanie mózgowe wychodzi na jaw i różnic nie widzę :v
400:
[url]http://olx.pl/oferta/ktm-exc-400-ideal-jak-nowy-CID5-IDcHcFr.html#b41df6552d[/url]
450:
Dobrze widzisz że nie widzisz. To jest ten sam typ różniący się tylko pojemnością.
Dobrze widzisz że nie widzisz. To jest ten sam typ różniący się tylko pojemnością.
czyli brać 450 i sprezentować staruszkowi koła SM? :D
dzięki za info
450 bierz i będziesz zadowolony
Oba ładne. Sprostuje tylko trochę to co wcześniej napisałem o kolorze lag bo nie chcę wprowadzić w błąd.
Standardowo sie sprawdza ale jak teraz patrzę na silnik to malowanie karterow wyglada rzeczywiście na 2008 a lagi i plastiki juz 2009. .. hm.
To raczej oryginał tylko może jakos na przełomie rocznikow coś mieszali w fabryce. Sam juz trochę zwatpilem w swoje dotychczasowe obserwacje.
Te kwestie pewnie rozstrzygnie tylko serwis po podaniu vin.
Trzeba tez wierzyć dokumentom.
Pany,
a podejdą koło z dziobaka do EXC? :v
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » `08 EXC450 vs `09 EXC400
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 78 zapytań