1 Ostatnio edytowany przez Procent (2015-11-04 12:48:17)

Temat: Fabrycznie nowe sm

Siemanko

Dawno mnie tu nie było więc powracam znów z pytaniem:

Chce kupić fabrycznie nowe sm z homologacja na ulice

Po głowie w sumie chodzi mi tylko jeden moto ktm 690 smc r  z kitem evo2.

Do czego będę używać?  Terror na ulicy i przyszlosciowo sporadycznie jakiś tor.

Przewidywany roczny przebieg 2000km

2

Odp: Fabrycznie nowe sm

i jakie jest pytanie ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

3

Odp: Fabrycznie nowe sm

Fabrycznie nowe to jest tylko KTM 690.

Stałem przed takim dylematem w tym roku i kupiłem WR450F i przerobiłem na SM.
Lżejsza i bardziej uniwersalna wersja niż SMC-R.

Na 2016r WR450 będzie jeszcze fajniejsza i gdyby nie to, że nie chce mi się kombinować, to bym się na taką przesiadł.

Pozdrawiam,
Piotrek

4

Odp: Fabrycznie nowe sm

Tylko chodzi mi o to że z tego co wiem to niby ktm ma bardziej trwały silnik. A  chodzi mi o to żeby za dużo e niego pracy nie trzeba było wkładać. Dlatego chyba silnik lc4 w moim przypadku będzie chyba lepsza opcja? Po powrocie za parę dni do pl jadę do dealera ktm w Olsztynie zobaczyć co tam ciekawego mogą zaproponować

5 Ostatnio edytowany przez karol128 (2015-11-04 13:16:41)

Odp: Fabrycznie nowe sm

Przy takim przebiegu rocznym można jeszcze taką maszynkę kupić:
[url]http://tmracing.pl/motocykl?id=21[/url]

lub jednoramiennym wahaczem zadawać szyku
[url]http://tmracing.pl/motocykl?id=18[/url]

690 dobre na ulicę bo ma trochę więcej mocy niż 450.

6 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2015-11-04 13:21:40)

Odp: Fabrycznie nowe sm

Procent napisał/a:

Tylko chodzi mi o to że z tego co wiem to niby ktm ma bardziej trwały silnik. A  chodzi mi o to żeby za dużo e niego pracy nie trzeba było wkładać. Dlatego chyba silnik lc4 w moim przypadku będzie chyba lepsza opcja? Po powrocie za parę dni do pl jadę do dealera ktm w Olsztynie zobaczyć co tam ciekawego mogą zaproponować

Przy tam śmiesznie małych przebiegach, to żywotnością bym się nie przejnował. Poza tym WR-ka ma bardzo dobre opinie w USA przebiegi 20tys bez otwierania silnika, nie są czymś nadzwyczajnym.

Jak to ma być tylko asfalt to kupiłbym 690.

Pozdrawiam,
Piotrek

7

Odp: Fabrycznie nowe sm

U mnie nic nie padło poki co, ujeżdżam juz trzecia 690
Częste zmiany to jedynie opony na tył :)

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

8

Odp: Fabrycznie nowe sm

Husqvarna 701

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

9 Ostatnio edytowany przez Procent (2015-11-04 13:56:30)

Odp: Fabrycznie nowe sm

Tylko asfalt dlatego nie chce bawić się w przerabianie zawieszenia. Starczy mi projekt samochodu .

Pytanie kolejne czy takim seryjnym np. Ktm mogę w amatorskie zawody startować? Czy coś dużo więcej przerabiać trzeba?

10

Odp: Fabrycznie nowe sm

Koso napisał/a:

U mnie nic nie padło poki co, ujeżdżam juz trzecia 690
Częste zmiany to jedynie opony na tył :)


A jakie przebiegi miałeś na kolejnych motorkach?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

11 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2015-11-04 14:21:17)

Odp: Fabrycznie nowe sm

Procent napisał/a:

Tylko asfalt dlatego nie chce bawić się w przerabianie zawieszenia. Starczy mi projekt samochodu .

Pytanie kolejne czy takim seryjnym np. Ktm mogę w amatorskie zawody startować? Czy coś dużo więcej przerabiać trzeba?

W amatorskich zawodach SM w PL mamy tylko opcję z terenem.
Chciałbym zobaczyć pierwszą 690 na zawodach :D
Szczególnie na skokach w Toruniu albo Koszalinie :D

W innych zawodach torowych niż SM ze ścigami 690 nie powalczysz.

a poza tym kupując enduro czy cross nie musisz od razu bawić się w zmianę zawieszenie. No chyba, że jesteś kozakiem.

Pozdrawiam,
Piotrek

12

Odp: Fabrycznie nowe sm

Procent napisał/a:

Tylko asfalt dlatego nie chce bawić się w przerabianie zawieszenia. Starczy mi projekt samochodu .

Pytanie kolejne czy takim seryjnym np. Ktm mogę w amatorskie zawody startować? Czy coś dużo więcej przerabiać trzeba?

Spokojnie dasz radę bez przeróbek.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

13

Odp: Fabrycznie nowe sm

TM 450 gotowy do jazdy - 119kg

Husqvarna FS 450 2015 gotowy do jazdy - 118kg

Husqvarna FS 450 2016 gotowy do jazdy - 113kg

Seryjny SMC-R gotowy do jazdy -150kg

Seryjna Apka gotowa do jazdy - 133kg

Apka SMXV 450 gotowa do jazdy - 112kg

Przy założeniu (1.5L oleju, 1.5L płynu chłodniczego, 5L paliwa)

Danych Hondy, KTM, Yamahy, Kawasaki nie znalazłem.

Z hopami wg mnie większy problem będzie jak na motocykl zasiądzie ciężki kierownik, niż masa własna motocykla.

Są zawodnicy co ważą pewnie koło 60-65kg, a są i tacy gdzie waga wychodzi ponad 110kg

W klasie amator da się pojechać na wszystkim :)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

14 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2015-11-04 14:44:55)

Odp: Fabrycznie nowe sm

no tak Levis ale masz skok przeniego zawieszenei w cross o 8-10cm większy z przodu i jakieś 5cm z tyłu.
W terenie i skokokach 20kg nadwagi motocykla robi różnicę.

WR na mokro 129kg wg. katalogu.

Oczywiście amatorsko można jechać na wszystkim.
Choć wymuskanego 690 byłoby mi żal :)

Pozdrawiam,
Piotrek

15

Odp: Fabrycznie nowe sm

levis napisał/a:

TM 450 gotowy do jazdy - 119kg

Husqvarna FS 450 2015 gotowy do jazdy - 118kg

Husqvarna FS 450 2016 gotowy do jazdy - 113kg

Seryjny SMC-R gotowy do jazdy -150kg

Seryjna Apka gotowa do jazdy - 133kg

Apka SMXV 450 gotowa do jazdy - 112kg

Przy założeniu (1.5L oleju, 1.5L płynu chłodniczego, 5L paliwa)

Danych Hondy, KTM, Yamahy, Kawasaki nie znalazłem.

Z hopami wg mnie większy problem będzie jak na motocykl zasiądzie ciężki kierownik, niż masa własna motocykla.

Są zawodnicy co ważą pewnie koło 60-65kg, a są i tacy gdzie waga wychodzi ponad 110kg

W klasie amator da się pojechać na wszystkim :)


No sorry że się czepiam, ale właściwszym porównaniem byłaby, DRZ-ta Choć SMCR - y mają pomniejszony skok zawieszenia w porównaniu do SMC, a rzeczywiście przeszkodą może być "wymuskaność" większości SMCR - ów.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"