kuman7 napisał/a:Panowie a jakie dolegliwości, objawy wskazywały, że pompę trzeba wymienić?
U mnie moto gaśnie jak się rozgrzeje a w takie upały jak dziś to nawet nie mam co wychodzić pośmigać. Gaśnie na wolnych obrotach jak się mocniej rozgrzeje, jak jeszcze cieplej to się zaczyna dławić i nawet ciężej odpala. Po wychłodzeniu zaczyna normalnie pracować. Nie jest to kwestia map zapłonu, tłumik oryginalny i mapy najnowsze. Moto piłowałem na torze i nic się nie dzieje. Dopiero w mieście jak staje na światłach i temperatura mocniej podbija wentylator się się włączy ze 2 razy to już wiem co za chwile mnie czeka. Po podgrywaniu map moto zawsze miało robiony dostrojenie ECU do mapy przez 15 minut na wolnych obrotach. Sprawdzałem czujniki przepustnicy są poprawnie wyregulowane. Błędów z kompa brak.
Jest jeszcze jedna rzecz to że wali troche ojelu przez odmę do airboxa. W niedziele wyczyściłem całość. Po zrobieniu około 150 km jest delikatny ślad ojelu w miejscu gdzie jest wylot odmy w airboxie - nie jest tego dużo - w zasadzie to ślad. Filtr czysty airbox w zasadzie też. Poziom oleju w normie nie gumowany. Czytałem że może troche się oleju przedostawać przez odmę ale szczerze nie wiem czy to normalne. Jak napisałem są to raczej śladowe ilości.
W KTMie powiedzieli (UWAGA) że to normalne że silnik się wyłącza jak się rozgrzeje.
KTM SMC 09