Temat: Sprzedam Husqvarne, bo mnie wku*wiła.
Siema, sprzedam moją Husqe, go nie mam już do niej siły. Moto jest po kapitalnym remoncie i dalej nie odpala, tzn. odpala, ale wtedy kiedy chce, po odpaleniu ładnie zapierdala. Odpalanie wygląda tak, że gdy nie dodaje gazu manetką tylko odpalam na samym ssaniu, można kopać do usranej śmierci i nic, czasami gdy odpowiednio doda się gazu manetką, moto elegancko odpala. Moim zdaniem trzeba ogarnąć ten gaźnik i będzie ok. Czemu tego nie zrobię? Po pierwsze nie ogarniam tego gaźnika, po drugie jestem biedny jak mysz kościelna, bo się uczę i nie stać mnie na postawienie moto do mechanika, a po trzecie poziom wkurwienia w mojej krwi jest tak duży, że mam wyj*bane na ten motocykl. Tak więc, postaram się opisać co w moto zostało zmienione, naprawione itp. Później wypiszę kilka mankamentów ( nie przeszkadzających w jeździe ), z którymi wypadałoby coś zrobić.
Wymienione rzeczy:
- cylinder z nową tuleją - 330zł - wykonał Majster128
- tłok wossner sel.A - ok. 600zł - kupione u Majster 128
- regeneracja korbowodu OEM Husqvarna, nowy sworzeń stopy korbowodu, nowe srebrzone łożysko stopy korbowodu, nowa tuleja główki korbowodu, polerowanie korbowodu, stępienie ostrych krawędzi, dodatkowe kanały smarujące - full opcja - 665zł - wykonał Majster128
- komplet uszczelek na silnik Athena ( kartery, głowica, cylinder, dalej wymienione uszczelki tej firmy pochodzą z tego zestawu ) - 516zł
- filtr powietrza Twin Air - 79zł
- łożyska wału Skf - 100zł
- uszczelniacze na wał Corteco - 40zł
- wszystkie łożyska skrzyni biegów Ntn - jedno łożysko poszło firmy Fag, ponieważ nie mieli Ntnów w hurtowni - 245zł
- uszczelniacz wysprzęglnika
- gaźnik Keihin Fcr 41mm z ciepłym i zimnym ssaniem ( oryginalnie siedzi dellorto phm... ) - skasowany luz na przepustnicy, poszły jakieś nowe oringi, mycie na myjce ultradźwiękowej, ustawiony poziom paliwa - ceny nie pamiętam - wszytko robił Majster128
- nowe łożyska wałka rozrządu - ceny nie pamiętam, łożyska Skf, albo Ntn
- nowy napinacz łańcuszka rozrządu OEM Husqvarna
- nowy wirnik pompy wody OEM Husqvarna
- nowa podkładka zabezpieczająca nakrętkę kosza sprzęgła OEM Husqvarna
- nowe ślizgi łańcuszka rozrządu OEM Husqvarna - za napinacz, ślizgi, wirnik, podkładkę - 430zł
- nowy łańcuszek rozrządu D.I.D - 117zł - kupione u Majster128
- nowe tarcze sprzęgła Newfren - 188zł - kupione u Majster128
- nowa uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena
- nowa uszczelka pompy wody Athena
- delikatnie powiększone kanały ssące w głowicy
- polerka komory spalania w głowicy
- polerka kanałów wydechowych
- planowanie głowicy
- wymiana uszczelniaczy zaworowych
- wymiana prowadnic zaworowych - obróbka głowicy 200zł
- nowe gripy - 30zł - kupione u Majster 128
- handbary acerbis
- obicie kanapy blackbird
- tylne boczki z nowej wersji 610 - 120zł
- polerowany wahacz
- polerowana dźwignia hamulca tył
- nowe klocki hamulcowe przód Brenta - 62zł - dorzucam oryginalne Brembo w bdb stanie ( zmieniłem na nowe, bo wszystko zmieniałem... ) - kupione u Majster128
- nowe klocki hamulcowe tył Delta - 52zł - kupione u Majster128
- nowy płyn hamulcowy Trw
- plastron Racetech - 70zł - kupione u Majster128
- piaskowana oraz malowana proszkowo rama
- piaskowane oraz malowane proszkowo podnóżki
- piaskowana oraz malowana proszkowo obudowa pompy wody ( na koniec planowanie powierzchni styku obudowy z głowicą )
- piaskowany oraz malowany proszkowo króciec cieczy chłodzącej, ten który wychodzi z cylindra ( planowanie powierzchni styku króćca z cylindrem )
- piaskowany oraz malowany proszkowo adapter zacisku hamulca tył
- piaskowany oraz malowany proszkowo adapter przedniego zacisku
- piaskowane oraz malowane proszkowo regulatory napięcia łańcucha
- piaskowana oraz malowana proszkowo obudowa magneta - za malowanie i piaskowanie wszystkich elementów zapłaciłem - 350zł
- nowy oring króćca cieczy chłodzącej OEM Husqvarna
- nowy uszczelniacz wałka rozrządu OEM Husqvarna
- nowy oring wałka rozrządu OEM Husqvarna
- nowe miedziane podkładki przewodu olejowego OEM Husqvarna
- nowy dekielek sitka oleju OEM Husqvarna
- nowa sprężyna dźwigni hamulca OEM Husqvarna
- nowe oringi dekielka sitka oleju OEM Husqvarna
- przelotowy wydech - wybebeszona seria
- olej motul 300v
- nowy płyn chłodniczy
- zębatki przód i tył w stanie prawie celującym
- łańcuch napędowy D.I.D w takim samym stanie jak zębatki
- przeserwisowane zawieszenie przód i tył
- nowe uszczelki miedziane przewodów hamulcowych
- opona pirelli dragon slick przód
- tył metzeler rensport
- nowy uszczeniacz wałka zębatki zdawczej
- zrobiony air box mod
- nowe oringi sworzni dźwigienek zaworowych
- nowa świeca Ngk
- nowy OEM Husqvarna króciec do przewodu który idzie z chłodnic do pompy wody
- nowe gumy końcówki wydechu OEM Husqvarna
- polerowane zakończenie wydechu
- nowa OEM Husqvarna uszczelka spustu cieczy chłodzącej
- nowe uszczelki dekielków regulacji zaworów Athena
- za wszystkie wymienione duperele typu oringi, miedziane podkładki, sprężynki, gumki itp. oczywiście OEM Husqvarna - 188złkt
- plus wiele innych gówien o których zapomniałem napisać
- wszystkie OEM Husqvarna części zostały kupione u Mleczka, za pośrednictwem Majstra, więc jak macie jakieś wątpliwości, możecie o wszystko spytać Majstra
- posiadam wszystkie stare części i daje je dla nabywcy
- możliwość rozebrania silnika, jeśli kupujący pokryje koszt uszczelki pod głowicę i cylinder ;)
Husqvarna od remontu ma przejechane MAX 10 km, udało mi się odpalić, więc karnąłem się wkoło wioski, po czym zmieniłem olej.
Mankamenty:
- największym minusem jest popękany dekiel sprzęgła, wygląda paskudnie, posklejałem go za pomocą specjalnej pasty aluminiowej i nic nie cieknie, tylko słabo wygląda.
- dźwignia sprzęgła jest z innego moto
- plastiki są w nie najlepszym stanie
- brak stopki - moto stoi na stojaku, który dorzucam dla konkretnego nabywcy
- zapomniałem dać uszczelki miedzianej pod korek spustu oleju i lekko się poci
- brak okleiny
Jutro wstawię wszystkie zdjecia mankamentów, nie mam nic do ukrycia. Sprzęt robiłem pod siebie, a nie na handel i zajęło mi to prawie 2 lata. W dziale garaż jest temat poświęcony mojemu projektowi. Posiadam bardzo dużo zdjęć z odbudowy, które mogę wysłać chętnym na email.
Moto to oryginalny SMR, nie przeróbka z enduraka, ma typową zawieche i hamulce zrobione pod supermoto już w fabryce. Nie mylić z wersjami Te, Tc. Dla mniej kumatych moto do Husqvarna Smr 570r, pochodzi z 2004r. jest zarejestrowane i ubezpieczone do 30.07.2015r. Posiada oświetlenie, który wystarczy podpiąć, instalacja ukryta pod plastronem.
Cena raczej do ustalenia, czekam na ROZSĄDNE proppozycje. Możliwość zamiany na inne moto, quada lub bmw e30, e34 z silnikami 2.0 benzyna wzwyż. Chętnie odpowiem na każde pytanie dot. moto i rozważę każdą propozycję, bo nie mam już ciśnienia na tą husqe...
Kontakt:
gg 9018881
tel.513669882 ( po 17stej )
Moto do obejrzenia w miejscowości Łapy, 30km od Białegostoku, w stronę Warszawy.
Moto aktualnie tak wygląda.
A tak wyglądało, zanim sie do niego dobrałem.
Jeśli ktoś chce jakieś dokładniejsze fotki to pisać.
Cena 7500 i oddaje. Jak ktoś chce się targować to 8000.