1,276

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Koledzy pytanko.
Na akumulatorze mam 12 v a do lampy dochodzi tylko 3,33 v ?
Gdzie szukać przyczyny?

Pozdrawiam

Dr 650 RS, dr-z 400 E, KTM exc 450

1,277

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

AveMla napisał/a:

Koledzy pytanko.
Na akumulatorze mam 12 v a do lampy dochodzi tylko 3,33 v ?
Gdzie szukać przyczyny?

Pozdrawiam

Regulator napięcia?

Jak dodasz gazu to wartość się zmienia?

Pytanie jaki motocykl? Bo często gęsto światła zasilane są bezpośrednio z alternatora prądem zmiennym a nie prądem stałym z akumulatora. Jest alternator, regulator, kondensator i światła.
Akumulator zasila licznik, kierunkowskazy, klakson, wentylator na chłodnicy.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

1,278

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

hacker33 napisał/a:
AveMla napisał/a:

Koledzy pytanko.
Na akumulatorze mam 12 v a do lampy dochodzi tylko 3,33 v ?
Gdzie szukać przyczyny?

Pozdrawiam

Regulator napięcia?

Jak dodasz gazu to wartość się zmienia?

Pytanie jaki motocykl? Bo często gęsto światła zasilane są bezpośrednio z alternatora prądem zmiennym a nie prądem stałym z akumulatora. Jest alternator, regulator, kondensator i światła.
Akumulator zasila licznik, kierunkowskazy, klakson, wentylator na chłodnicy.

Exc 450 2005. Wartość się zmienia. Rośnie do niecałych 4v. Jak odłączenie Aku to mam 0,5 v i po dodaniu gazu napięcie maleje.

Dr 650 RS, dr-z 400 E, KTM exc 450

1,279

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Wydaje mi się że regulator Ci padł.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

1,280

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Siema,

Panowie wypadłem trochę z obiegu ale po krótkiej przerwie wracam do gry... ;)
Potrzebuję waszej pomocy bo troszku pozapominałem co i jak. :D

Pacjent Kajtek EXC z 2016 roku.
Potrzebuję kół SM -  jakiej grubości ośki tam szły? W obu kołach(przód/tył) jest po 26mm?

Od czegoś jeszcze pasują poza KTM/Husqvarna - zależy mi by kupić zestaw plug & play żebym nie musiał rzeźbić, przerabiać i bujać się po tokarzach...

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

1,281 Ostatnio edytowany przez AveMla (2018-04-21 19:56:42)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

hacker33 napisał/a:

Wydaje mi się że regulator Ci padł.

Chyba masz rację. Jak go odłączę to światło świeci normalnie, a jak przygazuję to pali żarówki

Dr 650 RS, dr-z 400 E, KTM exc 450

1,282

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Mi żarówki paliło jak było przebicie na kablu, także z elektryką to może być wszystko i trzeba sprawdzać i najmniej kosztownej usterki.

1,283

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Spidi napisał/a:

Potrzebuję kół SM -  jakiej grubości ośki tam szły? W obu kołach(przód/tył) jest po 26mm?

Od czegoś jeszcze pasują poza KTM/Husqvarna - zależy mi by kupić zestaw plug & play żebym nie musiał rzeźbić, przerabiać i bujać się po tokarzach...

Przód 26mm, tył 20mm. KTM, Husaberg i niektóre Husqvarny wejdą P&P.

PBM

1,284

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Dzięki.
Wyszperałem już w necie, że ośki są takie jak w innych KTMach po 2012 tylko trzeba dac inne tulejki dystansowe przy kołach bo od 2015 szły inne, mniejsze.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

1,285

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Panowie a jak jest z LC4? Jakie tam ośki szły?
Koła z LC4 pasują do EXC? Zębatka z tego co widzę tak samo jak w EXC jest prsykręcana...

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

1,286

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Spidi w LC4 w różnych rocznikach szły różne grubości osiek na przodzie (jak w exc), ale to mały problem bo zawsze można dorobić ośkę, dystanse, zmienić łożyska itp. Nie ma problemu z przesuwaniem koła lewo-prawo więc jest spoko. Tył jest prawie p&p, w LC4 zębatka jest z drugiej strony więc tylko obracasz oponę. Poza tym pasuje. W moim exc '06 latały koła ze starej LC4 na ośkę 20mm, dałem dorobić ośkę, obróciłem oponę z tyłu i wszystko grało. Kiedyś miałem LC4 SM i tam z kolei przeszczepiałem koła enduro z exc, też bez większych problemów.

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

1,287

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Dzięki za info.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

1,288

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Zmieniłem płyn w układzie chłodzenia, należy go gdzieś odpowietrzyć ?
Ktm 690 smc

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

1,289

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Spidi napisał/a:

Panowie a jak jest z LC4? Jakie tam ośki szły?
Koła z LC4 pasują do EXC? Zębatka z tego co widzę tak samo jak w EXC jest prsykręcana...

Od '03 było 26mm z przodu. Tył 20mm. Różnica jest w tulejkach na tyle, czasem trzeba skracać, ale już nie pamiętam jak to rocznikami było.

PBM

1,290

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

DumDum jesteś pewien że na tyle była różnica w tulejkach? Robiłem przekładkę kół EXC->LC4 i LC4->EXC przy dużej różnicy w rocznikach i różnica za każdym razem była tylko w grubości przedniej ośki

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)