Temat: VOR 530 - wyłącznik zapłonu
witam,
motorek ma okrojoną instalację elektryczną (włoch co na nim latał chciał chyba masę zbić), była tylko taka, aby go odpalić i tyle. Brakowało w nim świateł (lampy, czujniki stopu, regulator napięcia, aku), żeby można było poruszać się po mieście, ale to ogarnąłem od razu i tak latałem sporadycznie te trzy latka, bo to magneto poszło, zaraz stator, to płytki zaworowe, a wiadomo jak z częściami do tego (aftermarket mnie nie interesuje) więc latania, za dużo nie było nim jak miałem i tak drugie moto jeszcze. Teraz mam mechanicznie już wszystko ogarnięte i muszę w końcu porządek z elektryką zrobić bo do tej pory gasiłem go "dusząc" i tu pytanie do kogoś sprytnego, do czego podłączyć zwykły dwupinowy wyłącznik/włącznik? (że jeden do masy to wiem).
tak wygląda teraz moja instalacja (zaznaczona kolorem):
mały opis:
1, 22 - lampy p i t,
10, 18 - czujniki stopu,
11 - świeca,
20 - aku,
12 - cewko-moduł (ducati energia taki jak w huśce),
15 - stator (ducati energia, też chyba taki jak w huśce),
16 - regulator napięcia,
(8 - oryginalny wyłącznik zapłonu, 23 - stacyjka)
z cewko-modułu idzie wolny kabelek biało-czerwony (na rys. pomarańczowy),
wolę się zapytać niż eksperymentować, bo może jaki znawca się znajdzie, a nie bardzo chce mi się kompletować oryginalną instalację.
Pozdrawiam.
VOR 530 SM-R & KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology