1

Temat: SM do 7tyś

Witam, co można fajnego wyrwać do 7tyś, wiem że czasem zdarzy się LC4 640 ale to rzadko.
Motocykla (koniecznie 4T) głównie chcę używać do jazdy po mieście i gumowania(!) więc sprzęt musi na to pozwalać i w miarę znosić. 
Powinien też porządnie wyglądać więc kompletnie odpadają wszystkie moto pokroju Dr350, są brzydkie ;/

zastanawiam się nad
-DRZ400
-FMX650 (lecz coś mi w nim nie pasuje, konkretniej przód razem z bakiem jest jak wyrwany z innego motocykla)
-Husa 570/610

chyba że są jeszcze jakieś motocykle które spełniają warunki ;)

Aktualnie : FZ01

Były :  XT125, CRM85, MX125, TE250, YZ450F, XTX660, DRZ400SM, SHIVER750 MT07

2

Odp: SM do 7tyś

za te pieniądze nie kupisz nic godnego z powyższych motocykli które wymieniłeś.

3

Odp: SM do 7tyś

jw. Ew. zostaje ci konwersja z enduro. z KLX650r się powinieneś wyrobić w tej kasie

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

4

Odp: SM do 7tyś

[url]http://olx.pl/oferta/cross-ktm-lc4-640-CID5-ID74v6b.html#b9cc5e1e42[/url]

525 EXC

5

Odp: SM do 7tyś

czarnysm610 napisał/a:

[url]http://olx.pl/oferta/cross-ktm-lc4-640-CID5-ID74v6b.html#b9cc5e1e42[/url]

jeżeli nazwał go cross i wystawił za pół ceny to obstawiam że nie ma do niego papierów

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: SM do 7tyś

Co do FMXa to sie nie zgodzę, ja swojego byłego kupiłem za 6000 zł. Fakt, do wymiany był dziób, ale on i tak leciał do zmiany razem z lampą. Dostałem do niego FV i gruby plik faktur z niemiec. Ja przelatałem sezon bez problemu, z tego co wiem to kolejny właściciel też.

GasGas FSE 400 SM

http://www.bikepics.com/members/huntrr/
http://p1.bikepics.com/2014/10/31/bikepics-2705839-800.jpg

7 Ostatnio edytowany przez Belzebub (2014-11-07 10:31:37)

Odp: SM do 7tyś

Za taką kasę tylko DR650 SE , DR350, ew. czasem znajdzie się XR lub FMX do wkładu... ew. DRZ bez homo lub do poprawek
LC4 za 7k =  remont lub brak kwitów czyli moto będzie stało cały sezon jeśli nie masz dodatkowych $$$
Cała reszta będzie bez papierów lub dla osoby lubiącej mechanikę i mającej drobne $ (nie oszukujmy się)

Hardcore - it's more than music...

8

Odp: SM do 7tyś

ja swoje lc4 za 7,5 oddam

9

Odp: SM do 7tyś

koczis sprzedaje swojego Berga 650 - powinien dać radę, chyba  że Ty też chcesz moto, które waży 100kg, a przeglądy robisz co 100tys. km ;)

SMR450

10

Odp: SM do 7tyś

[url]http://olx.pl/oferta/ktm-lc4-640-sm-supermoto-02r-CID5-ID7zrzh.html#1a0a8ccf60[/url]

za niewiele wiecej niz chcesz dac...

SMCR Wings

11

Odp: SM do 7tyś

TT600 lub TTR600. Brzydkie nie są. Mam w enduro. Czasami zdarza się wersja SM.

12

Odp: SM do 7tyś

FMX-a można fajnie przerobić, małym kosztem. Przykład tego co ja mam:

[url]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d14f077b07437d88.html[/url]

[url]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ebf1d1843674646.html[/url]

Wiele nie trzeba, a moim zdaniem prezentuje się lepiej niż oryginał.

To przerabiał jeszcze chyba Olafff z forum, zanim go kupiłem od niego.

Husqvarna TE/SM 610i.e

13

Odp: SM do 7tyś

Były FMX Olaffa :D

a to mój były:

http://p1.bikepics.com/2013/11/12/bikepics-2615431-800.jpg

jedyne minus to waga...

GasGas FSE 400 SM

http://www.bikepics.com/members/huntrr/
http://p1.bikepics.com/2014/10/31/bikepics-2705839-800.jpg

14 Ostatnio edytowany przez bielu000 (2014-11-15 01:02:01)

Odp: SM do 7tyś

Ładny ten Fmx ;) też muszę się teraz przez zimę zabrać za swojego i parę rzeczy ogarnąć.
A do autora tematu - widzę, że interesują Cię też Husy 570/610. Przypuszczam, że pewnie głównie dlatego, że cenowo nie ma tragedii (mam na myśli starsze roczniki), jednakże ja do tych Husek podchodziłbym z lekkim dystansem - może i nie są drogie, w miarę wyglądają i coś tej mocy mają, natomiast problemem może być to, że jeśli o to moto chodzi to łatwo trafić na dziadostwo. Wiem bo sam też się kiedyś za takimi oglądałem. Co z tego, że kupisz tanio jakąś sztukę, skoro zaraz trzeba będzie wydać kilka tysięcy na remont. Jak to mówią "skąpy dwa razy traci". Uwierz mi, lepiej poczekać, dozbierać, a kupić w miarę pewną sztukę (mimo, że tej pewności nigdy na 100% nie ma, to kupując np. od kogoś z forum, możesz być pewien, że nikt ze stałych bywalców nie zaryzykuje swojego dobrego imienia). Ale jeśli i tak będziesz chciał iść w te Husqvarny to tutaj na forum był gdzieś wątek, na temat tego, których modeli raczej unikać - miało to związek głównie z metodą smarowania silnika. Te z łańcuchem po lewej stronie, mają już, że tak powiem normalne smarowanie i występuje pompa oraz filtr oleju, natomiast w wersji z łańcuchem po prawej stronie, takowego filtra oraz pompy nie ma, chociaż obecność pompy zależy chyba od rocznika w tej wersji, bo filtra tak czy siak nie ma.
Więcej informacji szukaj we wspomnianym przeze mnie temacie.

Poza tym nie zrażaj się tak do FMX-ów. Nie są to złe motocykle. Jak wspomniał kolega wyżej, głównym minusem jest waga, no i mocy mogłoby być deczko więcej, ale nie zmienia to faktu, że warto się nimi zainteresować. Ja też miałem takie zdanie jak Ty, że FMX-y to są "be, brzydnie i w ogóle nie podoba mi się to" do czasu aż obejrzałem na żywo i przejechałem się. Całkiem żwawy silnik, do tego żywotny,na temat spalania może nie będę się wypowiadał w szczegółach bo i FMX swoje spali jak się go przyciśnie ;) Do tego dobrze się prowadzi; a ten przód co to Ci się tak nie podoba, można bez problemu zmodyfikować ;)

Poza tym przydałby się chyba w końcu jakiś podwieszony temat, z króciutką charakterystyką najpopularniejszych SM - bo tematów takich jak ten jest mnóstwo, w zasadzie już kiedyś podałem taką propozycję, był odzew pozytywny, ale jakoś nie skleiło się w jedną całość ;) Coś trzeba zdziałać w tym kierunku.

Husqvarna TE/SM 610i.e