1

Temat: LC4 640 Wrocław

Cześć!

Wpadł mi przez przypadek LC4 do kupienia pod Wrocławiem.

[url]http://allegro.pl/ktm-640-lc4-i4412073269.html[/url]

Oglądałem go na żywo i z punktu widzenia laika wszystko prócz krzywej półki jest okej. Pali, jeździ, nie dymi, silnik w jednym kolorze, przebieg wydaje się być realny (5 tys mil). Co jest śmieszne to, że blachy niemieckie a licznik w milach.

Doradzicie na co zwrócić uwagę jak z mechanikiem nie da się dograć terminu żeby go obejrzał? ;|

Sorry za głupi temat ale jestem załamany dogadywaniem zabieganego mechanika z zabieganym sprzedającym i przestawienie codziennych obowiązków do góry nogami co i tak nie daje żadnego efektu.

Pzdr!

2

Odp: LC4 640 Wrocław

Na pewno nie jest to 2006 rok, LC4rki 640stki od 2005 wychodziły na czarnej ramie, miały inny wahacz z tyłu, byly na podwojnych wydechach przez co rownież mialy inny zadupek, siedzenie bylo otwierane juz na linke a odkręcane śrubką, i przednia lampa razem z czachą rownież były inne, co do licznika to mozesz sobie w nim przestawic z mil na kilometry, wg mnie to składak i cena zaporowa jak na moto do zarejestrowania

3

Odp: LC4 640 Wrocław

Tak jak kabat pisze, jakiś składak. Daj sobie spokój z czymś takim, masz na forum LC4 660 do kupienia , co prawda nieco droższa , ale wydaje mi się , że lepiej dołożyć i mieć moto z nomrlanymi papierami.

[url]http://forum.supermoto.pl/topic29197-sktm-660-smc-2005.html[/url]

KTM 625 SMC

4

Odp: LC4 640 Wrocław

Dzięki wielkie za rozjaśnienie sytuacji, dużo mi ułatwiliście!

Generalnie co do ceny to jest do sprzedania aktualnie za 8500 zł. Ta cena trochę słodzi sytuację czy nadal za dużo dziwactw w tej sztuce?

5

Odp: LC4 640 Wrocław

Na logikę, chciałbyś kupić motocykl , który nie został wyprodukowany w tym roku , w jakim wspazuje sprzedający ?
Może to świadczyć o tym , że np. może być on kradziony albo miał jakiegoś dzwona i rama była zmieniana.

Ja osobiscie bym sobie odpuścił sobie takie kombinacje.

KTM 625 SMC

6

Odp: LC4 640 Wrocław

Ciężko mi racjonalnie myśleć jak stary sprzęt sprzedany i trzeba puszką podróżować. Dzięki, że mnie sprowadziliście na ziemię. Szukam - zbieram na coś lepszego !

7

Odp: LC4 640 Wrocław

Patrix napisał/a:

Dzięki wielkie za rozjaśnienie sytuacji, dużo mi ułatwiliście!

Generalnie co do ceny to jest do sprzedania aktualnie za 8500 zł. Ta cena trochę słodzi sytuację czy nadal za dużo dziwactw w tej sztuce?

Tak się składa, że podlinkowana 660 smc to mój sprzęt więc się trochę wypowiem bo sam miałem parę motocykli i wiem jak wyglądają poszukiwania oraz kupno :)

Musisz sobie sam odpowiedzieć na to pytanie, bo to Ty wykładasz pieniądze na ten motocykl i to Ty nim będziesz później jeździł oraz lał paliwo lub płacił za warsztaty. Chłopaki ocenili Ci motocykl tylko po zdjęciach, musisz liczyć się też z tym co faktycznie zastaniesz na miejscu oraz sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik.

Jedni lubią jeździć mało pewnym, tanim sprzętem bo są np. mechanikami lub kręcą się wokół komina i nawet jak coś się mocno posypie to zrobią sobie to po kosztach za części i o transport po awarii też się nie boja. To jeszcze rozumiem, oszczędzają realnie, bo potem nie tracą pieniędzy na warsztaty.

Niektórych nie zraża również jazda z trefnymi papierami bo np. nie zatrzymują się do kontroli bo dodatkowo i tak nie mają prawa jazdy :)

Inni znów mają gdzieś czy motocykl składa się z tego co powinien i nawet składak z paru motocykli wróżący bogatą przeszłość jeśli chodzi o wypadki ich nie odstrasza. Liczy się tylko niska cena i aby jeździł. Potem trochę gorzej z odsprzedażą takiego sprzętu i ew. awaryjnością jeśli technicznie motocykl jest w takim stanie jak wygląda.

Często takie motocykle więcej stoją rozebrane niż jeżdżą i np. na lokalnej grupie widzę zaproszenia do wyjazdu na miasto wieczorem a z 10 osób 4-5 odpisuje, że coś się sypnęło wczoraj i nie jeżdżą, w najlepszym przypadku, jak ktoś ma dostęp do części, przez tydzień.

Sam wiesz najlepiej ile masz pieniędzy i czym chcesz jeździć. Jedź, posłuchaj silnika, popatrz na moto, jak się nie znasz to weź kogoś kto się zna na silnikach KTM tak jak ja zrobiłem i będziesz miał sprawę sporo łatwiejszą.

KTM 660 SMC 2005 <--- Sprzedam lub zamienię na SV1000N

8 Ostatnio edytowany przez Patrix (2014-07-23 15:00:05)

Odp: LC4 640 Wrocław

Doskonale to podsumowałeś.

Nie znam się na mechanice i wymagam, że sprzęt będzie zdecydowanie do jazdy. Jednocześnie nie chcę się uwiązać i sprzedawać go potem przez 2 lata, bo nie zgadzają się papiery lub jeszcze jakieś mankamenty których nie da się odwrócić.

Wstrzymam się i dozbieram do tego co bym na prawdę chciał. Nawet gdybym kupił silnikowo padake ale jak wszystko z papierami się zgadza to lepsza sytuacja niż jak się kupi papierową rzeźbę, bo to nie do odwrócenia sytuacja. Właściwie cały czas zbierałem budżet i nawet nie szukałem moto. Zacząłem się mocno zastanawiać przez tą sytuację, że gość chce oddać za 8tys ale zdecydowanie wracam do wcześniejszego planu. Wcześniej wychodziłem z tego samego założenia i się jeszcze nie poślizgnąłem więc nie będę eksperymentował.