Temat: WR 450 F 2005 w stalowej ramie / pytania
Część
Mam WR 450 2005 rok
Zdecydowałem się ją całkowicie odblokować, i mam wobec tego kilka problemów
1. Kabelek ciachnięty - OK
2. Air box - właśnie wyciąłem otwory w bocznej ściance zgodnie z tym filmem [url=http://www.youtube.com/watch?v=miQvme3o1to]www.youtube.com/watch?v=miQvme3o1to[/url]
PYTANIE - z tego co widzę mogę jeszcze wyciągnąć ten plastik z górnego (oryginalnego wlotu) czy mam to zrobić ?
3. Gaźnik - Jaki układ dysz mam zrobić po tej modyfikacji ?
Do dyspozycji mam :
- dysze wolnych - 42 oraz 48
- dyszę główne 160 i 165 Czy mam kupować 170 ? wg maunalna max 170 można, ale manual nie przewiduje takich modyfikacji ;-))) w larssonie jest cała paleta dysz, w dobrych cenach, chciałbym już jutro zamówić więc czekam na podpowiedzi, jak jaszybciej :-)
Czy coś poza dyszami ?
DO czego jest ten kabel idący do gaźnika i czy jego ustawienie jest istotne, jak go ustawić
4. Tłumik - pełen przelot
5. Rollgaz - jest już chyba odblokowany bo nigdy nie udało mi sie go odwinąć na max - nie było takiej potrzeby
6. Wałki - PYTANIE niestety podczas zaglądania w silnik zmieniłem na oryginalne (wg. manuala) ustawienie wałków na łańcuszku, były przestawione o jeden ząbek, sądziłem że przeskoczyły ale z tego co zdążyłem wyłapać z sieci to był to pewnie celowy zabieg, czy wiele na tej korekcie straciłem i czy jest niezbędna? Na razie nowe wałki odpadają ze względu na finanse
Generalnie jest tak że motocykl się pięknie wkręca, w miarę trzyma obroty i odpala ale... dołu to nie ma kurde do tego sopnia że przy ruszaniu potrafi zgasnąć. Dodam że luzów na wale brak, tłok super stan, zwory wyregulowane ....