1

Temat: WR 450 F 2005 w stalowej ramie / pytania

Część
Mam WR 450 2005 rok
Zdecydowałem się ją całkowicie odblokować, i mam wobec tego kilka problemów

1. Kabelek ciachnięty - OK
2. Air box - właśnie wyciąłem otwory w bocznej ściance zgodnie z tym filmem [url=http://www.youtube.com/watch?v=miQvme3o1to]www.youtube.com/watch?v=miQvme3o1to[/url]

PYTANIE - z tego co widzę mogę jeszcze wyciągnąć ten plastik z górnego (oryginalnego wlotu) czy mam to zrobić ?

3. Gaźnik - Jaki układ dysz mam zrobić po tej modyfikacji ?
Do dyspozycji mam :
- dysze wolnych - 42 oraz 48
- dyszę główne 160 i 165                 Czy mam kupować 170 ? wg maunalna max 170 można, ale manual nie przewiduje takich modyfikacji ;-))) w larssonie jest cała paleta dysz, w dobrych cenach, chciałbym już jutro zamówić więc czekam na podpowiedzi, jak jaszybciej :-)

Czy coś poza dyszami ?
DO czego jest ten kabel idący do gaźnika i czy jego ustawienie jest istotne, jak go ustawić

4. Tłumik - pełen przelot
5. Rollgaz - jest już chyba odblokowany bo nigdy nie udało mi sie go odwinąć na max - nie było takiej potrzeby

6. Wałki - PYTANIE niestety podczas zaglądania w silnik zmieniłem na oryginalne (wg. manuala) ustawienie wałków na łańcuszku, były przestawione o jeden ząbek, sądziłem że przeskoczyły ale z tego co zdążyłem wyłapać z sieci to był to pewnie celowy zabieg, czy wiele na tej korekcie straciłem i czy jest niezbędna? Na razie nowe wałki odpadają ze względu na finanse

Generalnie jest tak że motocykl się pięknie wkręca, w miarę trzyma obroty i odpala ale... dołu to nie ma kurde do tego sopnia że przy ruszaniu potrafi zgasnąć. Dodam że luzów na wale brak, tłok super stan, zwory wyregulowane ....

2

Odp: WR 450 F 2005 w stalowej ramie / pytania

WR z auto deko (odśrodkowy) nie działa poprawnie po przestawieniu wałków. Masz ręczny dekompresator przy dźwigni sprzęgła, czy kopiesz jak dwusuwa? Nie mylić z dźwignią hot start przy dźwigni sprzęgła. Auto deko pojawiło się w modelu od 2004, do 2003 można przestawiać wałek wydechowy o jeden ząb, żeby uzyskać charakterystykę bliższą YZ.

Co do modów - snorkel + otwory w air boxie, śruba przepustnicy, szary kabel (mapa zapłonu z YZ po odcięciu masy), niebieski kabel (start z rozrusznika odrazu, nie po trzech obrotach wału), zip tie mod, czyli spięcie pompki przepustnicy razem z dźwignią przepustnicy, daje lepszą reakcje na gaz.

Gaśnie przy ruszaniu, podczas obciążenia na niskich obrotach, czy po ostrym podaniu w manetkę?

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]