Mam to na kierownicy i przyznaję że mogło by być lepiej. Przynajmniej będę miał punkt odniesienia, czy szukać lepszej pompy pod trójnik, czy robić 2gi układ.
// Dzisiaj siedziałem do późna żeby wszystko poskładać i odpowietrzyć układ. Odpowietrzanie tego ustrojstwa to katorga, zeszło się około godziny z odpowietrzaniem ^^. Jakoś to hamuje, ALE! póki co założona jest pompa magury 10,5, jeszcze nie zdążyłem sprawdzić na drodze, ale już wiem że jest za mała i słabo leży w palcach z drugą magurą obok mimo że koło idzie zblokować. Jutro zrobię przymiarkę do nissina 14mm z 636, jak zda egzamin to chętnie kupię jakąś radialną pompę do przednich ham.
Do Raku:
Daj jakieś foto jak Ci leży na kierownicy magura i radialny braking.
Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.