1

Temat: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

Poszukuje fachowca który dotoczy mi taki element z aluminium:

[url]http://xarchiwum.pl/trojnik-stunt-hb-aluminium-supermoto-ktm-exc-dt-i2369524720.html[/url]

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

2

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

Każdy tokarz ci to zrobi, podaj mu tylko skok gwintu jeszcze.

TM SMX 450Fi #426
KTM EXC 450 Six Days Sardinia

3

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

Jak dla mnie głupi pomysł.
Wywalać zbiorniczek z płynem?
Kup śrubę pod dwa banjo i masz dwa węże bez psucia pompy.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

hacker33 napisał/a:

Kup śrubę pod dwa banjo i masz dwa węże bez psucia pompy.

Masz na myśli dłuższą śrubę na wyjściu z pompy żeby 2 przewody ham. przykręcić? Jeśli tak to nie spełnia moich założeń, to ma być przeróbka pod HandBrake, a właściwie jego namiastkę, bo zabawa w trójnik na pompie to wybór po najmniejszej linii oporu.

subek napisał/a:

Każdy tokarz ci to zrobi, podaj mu tylko skok gwintu jeszcze.

Właśnie byłem u kilku w okolicy i niestety byłem olewany, lub w aluminium im się dziergać nie chciało. Może ktoś z użytkowników forum ma możliwość dorobić mi taki element.

Co do gwintu to M10 x1, średnica zewnętrzna pierścienia 20mm, wysokość pierścienia myślę że z 5mm.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

5

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

Jak na wyjściu były by 2 przewody to naciskając klamkę na kierownicy poruszasz tłokiem w zacisku, ale ciśnienie "ucieka" również w pompkę przy nożnym do zbiorniczka na płyn hamulcowy. Jak zrobię redukcję to płyn w przewodzie pompa nożna - pompa na kierownicy pełni funkcję zbiorniczka na płyn, hamulec nożny dalej spełnia swoją funkcję, a jak nacisnę klamkę na kierownicy to płyn jest przetłaczany przez pompę od nożnego aż do zacisku.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

6

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

czaje już

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

A co w takim wypadku ze skutecznością przy zastosowaniu takiego patentu ? chodzi mi czy da rade zablokować koło jednym palcem. Mam jedną pompke tylnego hebla luzem i wspawał bym sobie takie cudo, przewód w oplocie da się dobrać bez problemu, pompa zdała by się jakaś radialna gdyż ta godziła by się miejscem z pompką sprzęgła, myślałem też o pompce od aeroxa, wywaleniu przełączników nawet za owiewke, może udało by się to zgrać.

KTM EXC 520 Supermoto
Honda CRF 450r
#51 !

8

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

Czekam na redukcję, będzie pewnie jutro. Jak wszystko zmontuję to podzielę się info.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

9

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

HB na trójniku to troche lipa, dlatego znajomy własnie mi majstruje adapter pod drugi zacisk na HB tylko że to jest do EXC :/ więc do LC4 odpada. A pompę już masz jakąś ?

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

10

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

Na pierwszy ogień idzie sprzęgłowa magura 10,5mm, na 2gi rzut 14mm nissin z 636 do testu. Jak to nie zda egzaminu to będę dziwić dalej z adapterem i oddzielnym układem + jakaś radialna pompa, ale raczej pod jakiś większy zacisk z tyłu.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

11

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

Cięzko będzie zmieścic dwie magury na kierze. Ja dorwałem radialkę sprzęgłową Brakinga w cenie 350 zł w stanie idealnym :D
I jakoś ją upchałem ale dwie magury będzie ciężko :/

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

12 Ostatnio edytowany przez velkurczak (2014-05-12 22:40:43)

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

Mam to na kierownicy i przyznaję że mogło by być lepiej. Przynajmniej będę miał punkt odniesienia, czy szukać lepszej pompy pod trójnik, czy robić 2gi układ.

// Dzisiaj siedziałem do późna żeby wszystko poskładać i odpowietrzyć układ. Odpowietrzanie tego ustrojstwa to katorga, zeszło się około godziny z odpowietrzaniem ^^. Jakoś to hamuje, ALE! póki co założona jest pompa magury 10,5, jeszcze nie zdążyłem sprawdzić na drodze, ale już wiem że jest za mała i słabo leży w palcach z drugą magurą obok mimo że koło idzie zblokować. Jutro zrobię przymiarkę do nissina 14mm z 636, jak zda egzamin to chętnie kupię jakąś radialną pompę do przednich ham.

Do Raku:

Daj jakieś foto jak Ci leży na kierownicy magura i radialny braking.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

13

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

Niestety w domu będę dopiero w sobotę i wtedy wrzucę foto, dwie magury nie ma szans żeby jakoś ''leżały'' na palcach, z radialką jest tak średnio, pompa sprzęgłowa wiele komplikuje :/ w motocyklach ze sprzęgłem na lince to nie problem, tym bardziej jak sie kupi klamkę typu easy pull chodzi lekko i tyle, nie wiem jak Twoje sprzęgło ale moje nie chodziło najlżej, ale załozyłem inną pompę z Gas Gasa i jest lepiej.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

14 Ostatnio edytowany przez velkurczak (2014-05-16 22:38:06)

Odp: Redukcja aluminiowa do pompy brembo, szukam fachowca.

Czekam na sweet focie pompy, sprzęgło chodzi tak sobie, ale daje radę jednym palcem nim operować. Od walenia gruchą są mocne paluchy, może dlatego XD

// Mały update, potrzebuje uzupełnić wiadomości.
1. Jaki rozmiar tłoka pompy hamulca przedniego ma LC4 w wersji enduro?
2. Jaki rozmiar przedniej tarczy ma wersja enduro?

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.