1

Temat: crf 450

Cześć, mam pytanie, czy ktos może dosiada crf450?? Chcę przerobic taką na SM i poszukuje informacji nt. szerokości kół, wielkosci tarczy ham, rodzaju zacisku i pompki?
pozdrawiam

trzeba jeździc szybko bo nie ma czasu

2

Odp: crf 450

Witam, jezeli bedziesz zainteresowany to posiadam NOWA tarcze do supermoto marki BRAKING model STX59D Wave - mam także zacisk 4 tłoczkowy BREMBO - uzywany. Jezeli bedziesz zainteresowany to pisz na maila : radek_s@eranet.pl lub  tel: 888 607 767 . POZDRAWIAM

3

Odp: crf 450

dzięki za informacje, jak będę się decydował na pewno się odezwę

trzeba jeździc szybko bo nie ma czasu

4

Odp: crf 450

Odezwij sie do Kaczora on CRFa zdobyl Mistrza Polski

http://super-moto.pl/index.php?module=news&comments=1&id=92

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

5

Odp: crf 450

dzięki za podpowiedź, ja na moją czekam, bo płynie, zakupiłem własnie celem przeróbki na sm, rocznik `06
pozdrawiam

trzeba jeździc szybko bo nie ma czasu

6

Odp: crf 450

cześć

ja mam taka sama własnie jestem w trakcie przeróbki. jak cos to daj znać....

robertzera@.o2.pl

crf 450

7

Odp: crf 450

Cześć Fifty--50, na razie się szykuję do przeróbki i rozpoznaje temat, w garażu znalazłem kawałek teflonu i pomyślałem ze zrobie crashpady, wszedłem na forum i widzę że duzo chłopaków tak własnie zrobiło, zaczynam kukac za kołami tylko nie wiem jaka szeroka opona może wejść żeby łańcucha nie dotykać a co za tym idzie jaka szeroka felga, no i chciałbym załozyć duzy zacisk tylko sie zastanawiam czy oryginalna pomka wyda..., no i się tez zastanawiam, czy piasty to jest jakiś standard a resztę się dopasowuje tulejkami czy muszą byc odpowiednie piasty to tego modelu?
Jak masz już coś przećwiczone to dawaj znać.
Pozdrowinka

trzeba jeździc szybko bo nie ma czasu

8

Odp: crf 450

Oryginalna pompa NIE WYDA. Duza tarcza (320mm)+adapter+pompa.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

9

Odp: crf 450

a no to się wątpliwości rozwiały....

trzeba jeździc szybko bo nie ma czasu

10

Odp: crf 450

To zależy jaki zacisk, Moto-Master chodzi dobrze na orginalnej pompie, Braking dwu tłoczkowy też.
Najwazniejsze to dobrze odpowietrzyć układ.

Pozdrawiam
Piotrek #13
YZ450F SUPERMOTARD

11

Odp: crf 450

2-u tłoczkowy, moze chodzic OK, ale jak helwart chce zalozyc duzy zacisk (czyli 4-o tloczkowy) to najprawdopodobniej pompa nie da rady, tak jakby tego oczekiwal uzytkownik.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

12

Odp: crf 450

Moto-Master jest 4-tloczkowy, ale wiadomo że jak się wsadzi Brembo z jakiegoś sporta to pompa musi być inna, ja piszę o typowych zaciskach do supermoto.

Pozdrawiam
Piotrek #13
YZ450F SUPERMOTARD

13

Odp: crf 450

rozumiem że moto-master to jakaś firma która się para akcesoriami do sm m.in, czy mogę prosić o jakiegoś linka gdzie moge te zaciski zobaczyć?? zalezy mi na 4ro tłoczkowym...

trzeba jeździc szybko bo nie ma czasu

14

Odp: crf 450

http://www.moto-master.com/showLargeImage.php?upload/images/IMG_0439_websize_racecaliper.jpg

15

Odp: crf 450

[URL=http://img237.imageshack.us/my.php?image=bmw039uv7.jpg][IMG]http://img237.imageshack.us/img237/153/bmw039uv7.th.jpg[/IMG][/URL]

Pozdrawiam
Piotrek #13
YZ450F SUPERMOTARD