Temat: crf 450
Cześć, mam pytanie, czy ktos może dosiada crf450?? Chcę przerobic taką na SM i poszukuje informacji nt. szerokości kół, wielkosci tarczy ham, rodzaju zacisku i pompki?
pozdrawiam
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » crf 450
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Cześć, mam pytanie, czy ktos może dosiada crf450?? Chcę przerobic taką na SM i poszukuje informacji nt. szerokości kół, wielkosci tarczy ham, rodzaju zacisku i pompki?
pozdrawiam
Witam, jezeli bedziesz zainteresowany to posiadam NOWA tarcze do supermoto marki BRAKING model STX59D Wave - mam także zacisk 4 tłoczkowy BREMBO - uzywany. Jezeli bedziesz zainteresowany to pisz na maila : radek_s@eranet.pl lub tel: 888 607 767 . POZDRAWIAM
dzięki za informacje, jak będę się decydował na pewno się odezwę
Odezwij sie do Kaczora on CRFa zdobyl Mistrza Polski
http://super-moto.pl/index.php?module=news&comments=1&id=92
dzięki za podpowiedź, ja na moją czekam, bo płynie, zakupiłem własnie celem przeróbki na sm, rocznik `06
pozdrawiam
cześć
ja mam taka sama własnie jestem w trakcie przeróbki. jak cos to daj znać....
robertzera@.o2.pl
Cześć Fifty--50, na razie się szykuję do przeróbki i rozpoznaje temat, w garażu znalazłem kawałek teflonu i pomyślałem ze zrobie crashpady, wszedłem na forum i widzę że duzo chłopaków tak własnie zrobiło, zaczynam kukac za kołami tylko nie wiem jaka szeroka opona może wejść żeby łańcucha nie dotykać a co za tym idzie jaka szeroka felga, no i chciałbym załozyć duzy zacisk tylko sie zastanawiam czy oryginalna pomka wyda..., no i się tez zastanawiam, czy piasty to jest jakiś standard a resztę się dopasowuje tulejkami czy muszą byc odpowiednie piasty to tego modelu?
Jak masz już coś przećwiczone to dawaj znać.
Pozdrowinka
Oryginalna pompa NIE WYDA. Duza tarcza (320mm)+adapter+pompa.
a no to się wątpliwości rozwiały....
To zależy jaki zacisk, Moto-Master chodzi dobrze na orginalnej pompie, Braking dwu tłoczkowy też.
Najwazniejsze to dobrze odpowietrzyć układ.
2-u tłoczkowy, moze chodzic OK, ale jak helwart chce zalozyc duzy zacisk (czyli 4-o tloczkowy) to najprawdopodobniej pompa nie da rady, tak jakby tego oczekiwal uzytkownik.
Moto-Master jest 4-tloczkowy, ale wiadomo że jak się wsadzi Brembo z jakiegoś sporta to pompa musi być inna, ja piszę o typowych zaciskach do supermoto.
rozumiem że moto-master to jakaś firma która się para akcesoriami do sm m.in, czy mogę prosić o jakiegoś linka gdzie moge te zaciski zobaczyć?? zalezy mi na 4ro tłoczkowym...
http://www.moto-master.com/showLargeImage.php?upload/images/IMG_0439_websize_racecaliper.jpg
[URL=http://img237.imageshack.us/my.php?image=bmw039uv7.jpg][IMG]http://img237.imageshack.us/img237/153/bmw039uv7.th.jpg[/IMG][/URL]
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » crf 450
Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 70 zapytań