136

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Pre cut to jest opona typu track day czyli mozesz nia latac po ulicy a w weekend pojechac pobawic sie na tor. Zawodnicy uzywaja opon wyczynowych bez homologacji na ulice!! A moze w twoim przypadku masz kiepsko ustawione zawieszenie lub po przytarciu podbilo ci motocykl??

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

137

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

mack1111 napisał/a:

Kupione uzywki po jednym treningu ale stan jak nowy.  upalalem jeszcze na nich dobre pare tys km i kilka treningow na kisielinie. Do przycierki podnozkiem trzymaly potem juz puszczaly cisn ustawione na 1,6-1,7  . Pozatym jezeli uwazacie , ze ten pre cut taki zajebisty to czemu nikt z zawodnikow na tym nie lata ?? Odpowiedz prosta  kiepsko trzyma

Miałem taki sam przypadek jadąc Gelka 690smc, on mówił że też tak mu się zdarzało, ciśnienie podobne, ale nie mój moto to o ustawieniu zawieszenia nic nie powiem. Być może ciśnienie złe, bo guma naprawdę miękka i lepiąca.

https://www.bikepics.com/members/81

138

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Może to być ciśnienie jak i też zawiecha, ale ja mam inny wniosek, skoro już Ci puszcza taka opona to nie jedziesz jak amator i przechodź odrazu do PP a tam wybór slików co nie miara :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

139

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

delta napisał/a:

Miałem taki sam przypadek jadąc Gelka 690smc, on mówił że też tak mu się zdarzało, ciśnienie podobne, ale nie mój moto to o ustawieniu zawieszenia nic nie powiem. Być może ciśnienie złe, bo guma naprawdę miękka i lepiąca.

mój moto to i się wypowiem.
w prawdzie nie pre-cut slick, ale mieszanka gumy ta sama.
ciśnienie faktycznie mogłem nieco upuścić ale to bez znaczenia. guma czy w mega lato (30+) czy w chłodniejsze dni potrafiła puścić.
czego efektem było :

http://gelek.team.pro/20131024_001.jpg

to jeden z powodów dla którego szukam alternatywy dla goldspeeda,
Ale ma to wielkie + kiedy dupa zaczyna uciekać zaczyna się mega fun! :D
pare razy zaskoczenie ale potem próbowałem to kontrolować (jak widać z marnym skutkiem)
tak czy siak - niema porównania z gumami na których wyszedł z fabryki (jak z drewna) więc póki co z lepszą oponą drogową nie miałem do czynienia.

Green

140

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Potem juz tylko pro slick i klasa PP lub MP

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

141

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

maniek-rr312 napisał/a:

Potem juz tylko pro slick i klasa PP lub MP

muszę jeszcze prawą nogę i lewą rękę doprawić, dopiero :p

Green

142

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Jak kupie jakiegos wyczna to mozna w pucharku sie sprubowac, drz mysle ze swietnie sie nada do amatorki ;)  byc moze juz za szybko sie lata  i trzeba slika na tor

SUZUKI RMZ 450
   #94

143

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

mack1111 a takie pytanie - jaką masz z tyłu szeroką obręcz?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

144

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

4,25 lub 4,5 zalezy jak to zmiezyc od wewnatrz tam gdzie siedzi opona wychodzi 4,25 oponke mam 160

SUZUKI RMZ 450
   #94

145

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Tak myślałem.
W takim razie nie dziw się, że Ci opona ucieka przy mocnych przechyłach.
160 jest na 5"
140/150 jest na 4,25-4,5"

160 na 4,25 to balon na obręczy. Motocykl się nie składa tylko wali w zakrętach.
Miałem 4,5" z 160 oraz 5" z 160 i różnica jest ogromna.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

146

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Racja też to zauważyłem tylko w drugą stronę. miałem 150 na obręczy 5.0 i kupa była jak założyłem 160 to mega różnica na +

Huśka 510 sm + yzf 250 + busik na 3 moto + spore chęci do spalania etyliny

147

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

hacker33 napisał/a:

W takim razie nie dziw się, że Ci opona ucieka przy mocnych przechyłach.
160 jest na 5"
140/150 jest na 4,25-4,5"

Zgadzam się w 100% - czułem, że to rozmiar felgi może być przyczyną tych uślizgów. Jedyną znaną mi wadą opon Goldspeed jest ich szybkie zużywanie.

148 Ostatnio edytowany przez gierwi (2013-11-28 21:52:19)

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Mi tam Goldspeed nie ucieka ani na ulicy ani na torze, ale na pewno za wolno jeżdżę. Jeśli chodzi o mieszanki to wygląda że torowe i drogowe mają wiele wspólnego. Poza tym takie słabe chyba nie są, a ci co widzieli Marcela van Drunena w akcji mogą to potwierdzić.
Z drugiej strony jakie opony będą lepsze Waszym zdaniem do supermoto oprócz dedykowanych?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

149

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Coś za coś ,żywotność kosztem przyczepności, każdy dobrze o tym wie, i co byśmy tu nie napisali raczej ciężko będzie z poszukaniem lepszych opon supermoto z homologacją !! niż GoldSpeed, dodam że wety też mają homologację i jeżeli ktoś ma budżet na 2kpl opon to mu deszcz nie straszny:) Na pewno najbardziej uniwersalną oponą w ofercie Goldspeed jest Street Sport Ultra,daje radę na suchym a i na mokrym całkiem nieźle sobie radzi.
Nie twierdzę że dunlop D211 czy Michelin pilot power to złe opony, jednak do lekkiego motocykla jakim jest SM bardziej sprawdzi się goldspeed.

150 Ostatnio edytowany przez gierwi (2013-11-28 22:25:34)

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Tabelka poglądowa:
Coś mi się nie chce załączyć załącznik.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"