Tylko jak ja będę sprzedawał któryś motocykl i napiszę w aukcji w stanie bdb regularnie serwisowany to będzie prawda.
Większość osób nie wie co to znaczy regularnie serwisowany.
Piszą, że brać i jechać. Stan igła.
A sprzęt z rozrusznika nie pali.
Wali się w zakrętach bo łożyska główki ramy przeskakują a się nie kręcą.
Napęd już nie ma możliwości regulacji bo tak jest rozciągnięty.
Z silnika na rozgrzanym leje się olej.
Żadne łożyska się już nie kręcą.
Teraz odkryłem, że mam zerwany gwint w pokrywie od zaworów. Nie wiem tylko jeszcze co ta śrubka dokładnie trzyma.
Brak tylnego hamulca.
I co mam jeździć takim motocyklem?
Chyba większość osób by ogarnęła takie sprawy? Chyba, że się mylę?
Ogólnie motor w następny weekend ma już wyjechać z garażu.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD