Temat: Moto enduro do przeróbki na SM za 5k zł. ttr/dr/xt/lc4
Witam,
przymierzam się do różnych moto z klasy enduro, żeby przerobić na SM. Zastanawiałem się poważnie nad dr350, nawet po jedną już się chciałem wybierać, ale problemem i rzeczą, która bardzo mnie odstrasza są panewki w łożyskowaniu wałka rozrządu. Zwłaszcza w pełnoletnim motocyklu, który przeżył już kilku właścicieli. Chciałem 350tkę, bo trochę lżejsza jest od większych pojemności. No ale chciałbym również wysłuchać waszych opinii odnośnie ttr/xt 600 oraz lc4. Od razu uprzedzam propozycję xr400. Super moto, ale drogie i wyboru praktycznie nie ma.
Z ttr słyszałem, że silnik lubi się sypnąć, ale nie znalazłem konkretów na ten temat, więc mam nadzieję że to rtlko teoria wysnuta z palca. Z tego co wiem to ttr w porównaniu do xt ma większy gaźnik i coś tam jeszcze bardziej pod HE. Widziałem kilka na Sm przerobionych. Czy może ktoś z forumowiczów używa?
A co do lc4 to pewnie za kwotę do 5k zł trafi się 620, bez wałka wyważającego, na 640 raczej nie liczę. Czy bardzo uciążliwa jest jazda tym katem bez wałka? Koło krakowa nawet teraz jest 620 na kołach SM za przystepną kwotę, tylko sam nie wiem co sądzić o tym moto. Wiem, że w stosunku do reszty wymienionych tutaj, Kat jest Katem, więcej obsługi wymagac będzie ale mocniejszy jest. Jeżeli ktoś używa, zwłaszcza 620 również proszę o opinie.
A może propozycje jakiegoś innego moto? Coś ze stajni Kawasaki? Szczerze u nich się jeszcze nie zdażyłem rozeznać, ale zaraz będę jeszcze szukał informacji. A wszelkie sugestie i informacje bardzo mile widziane.
Dzięki z góry za pomoc.
Szerokości