Taa oczywiście że można zatrzeć tak silnik.
Wiadomo od 100m gumowania nie. Jednak jeśli ktoś uprawia stunt i potrafi jechać i jechać na kole ze motocykl jest ciagle w pionie to oczywiście ze tak. Zbiornik oleju jest zawsze ustawiony tak by olej spływał do najniższego punktu w zbiorniku, prawie zawsze przesuniętego i umiejscowionego od strony kierownicy. W chwili gdy stawiamy na do pionu moto, ten punkt jest punktem najwyższym co za tym olej przelewa się w drugi koniec zbiornika. W chwili gdy w wężyku braknie oleju. Silnik przestaje go dostawać i zasysa powietrze.
Właśnie dlatego między innymi osoby które stuntują w 2t odłączają dozo lub zalewają go pod sam korek, dzięki czemu nie zasysa powietrza. W motocyklach 4t robi się przegrodę w misce olejowej, by olej smarujący nie przelewał sie w taki sam sposób jak w zbiorniczku 2t.
Co za tym idzie, najbezpieczniej mieć zalane dużo oleju do zbiorniczka, jeśli masz np 100 200ml i robisz długie wheelie możesz zatrzeć cylinder.
-Indywidualne okleiny z własnym wzorem cały motocykl. Zainteresowanych zapraszam na PW.
-Spawanie wydechów, aluminium, metali kolorowych, usuwanie wgniot z dyfuzorów, piaskowanie i toczenie dorabianie zamienników itp. Zainteresowanych zapraszam na PW.
No price counts, counts a common passion and your joy ; ))