Temat: Co warto przerobić na SM - EXC: 250, 350, 450, 500?
Panowie i Panie, mam trochę nietypowe pytanie, z uwagi na możliwość zostawienia motocykla w rozliczeniu w salonie zastanawiam się nad tym co warte będzie zakupu z myślą przerobienia na SM. Koncepcje na kolejny motocykl zmieniają się dość dynamicznie, może zatem Wasze podpowiedzi trochę rozjaśnią mi w głowie. Na bazą wyjściową zastanawiam się nad KTM-em EXC 250, 350, 450, 500 oczywiście 250 w 4T. Zależy mi na jak najmniejszej wadze motocykla i poręczności - co po przesiadce z SMC R pewnie będzie odczuwalne na każdym z wymienionych modeli :) Nie mniej jednak wymienione cechy przemawiają głównie za 250 i 350, jednak z tego co słyszałem 350 osiągami bliżej do pojemności 450 co przy moich umiejętnościach w terenie może okazać się zgubne. Z drugiej strony 450 i 500 znacznie lepiej spisywać się będą w sekcji asfaltowej.
Do czego potrzebuje motocykla: głównie do treningów na Bemowie i szlifowania umiejętności z naciskiem na teren (naturalnie na małych kołach), w przyszłym sezonie planuję również pierwsze starty. Reasumując motocykl ma mnie rozwijać, a nie zdominować. Ważne jest dla mnie również to by motocykl posiadał homologację drogową, aby spokojnie mógł dolecieć na trening na Bemowo (stąd decyzja o wyborze EXC)
Chętnie posłucham mądrzejszych zanim wykonam jakieś nieprzemyślane decyzje. Do latania po mieście może kupię jakąś używaną Drezynkę lub WR 250X :)