1

Temat: Po rozgrzaniu cieżko pali

Dopiero co remont był (100km przelatane) no i mam problem.
Moto gdy jest zimne pali za 1. strzałem (przekopie pare razy na odprezniku, wlacze ssanie i pali) poki jezdzi wszystko jest git, rowno chodzi na wolnych obrotach, wkreca sie elegancko, ale jak chce odpalic rozgrzane to tragedia. 15-20min to zajmuje. Świeca nowa, 50km temu regulowane zawory (wydech 0,15 ssacy 0,10), srubka od powietrza na 1,5 obrotu (wczeniej bylo z 4 obroty srubki, mial kijowe  wolne obroty, na cieplo tak samo nie palil) .
Macie jakieś pomysly ?

2

Odp: Po rozgrzaniu cieżko pali

A jak zrobisz delikatnie odkręconą manetkę gazu to też nic?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: Po rozgrzaniu cieżko pali

Jaki to motocykl? bo luzy zaworowe są różne dla motocykli

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

4

Odp: Po rozgrzaniu cieżko pali

hacker33 napisał/a:

A jak zrobisz delikatnie odkręconą manetkę gazu to też nic?

jak niechcacy manetke odkrece przy odpalaniu to nieźle pierdolnie ale i tak nie odpali.

trawer napisał/a:

Jaki to motocykl? bo luzy zaworowe są różne dla motocykli

husqvarna te610 2000r

5

Odp: Po rozgrzaniu cieżko pali

Ja miałem podobny przypadek przy YZ bo dałem za małe luzy, może jeszcze być lekkie przesunięcie o jeden ząbek na rozrządzie

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

6

Odp: Po rozgrzaniu cieżko pali

hmmmm no luzy sa wg serwisowki, moge je zwiekszyc, duzo roboty z tym bo w tym podlym moto musze spuscic plyn i chlodnice przesunac;p 
rozrzad sprawdzalem przed złożeniem z 5 razy i jest ok.

7 Ostatnio edytowany przez Peka (2013-06-13 12:14:34)

Odp: Po rozgrzaniu cieżko pali

No to zapewne za bogata mieszanka. Może masz dyszę wolnych obrotów źle dobraną? Jak kręcisz regulacją z 1,5 na 3 to obroty wzrastają czy spadają? Poczytaj np tutaj o tym: [url]http://www.thumperfaq.com/jetting.htm[/url]

Jak nie chce odpalić to sprawdź iskrę, może coś z układem zapłonowym.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

8

Odp: Po rozgrzaniu cieżko pali

za bogata mieszanka pewnie tez, czarna swieca po wykreceniu byla.
Ale pokusilem sie o zdjecie pokrywy od sprzegla i sie okazalo ze łąncuch rozrzadu sie wydluzyl chyba o metr!
Moglem go zdjac bez odkrecania zebatki walka rozrzadu;/ a byl nowy... zaufalem napinaczowi ze napnie ile trzeba;/ sila udarowa jak widac zrobila swoje... Jak jest nowy lancuch rozrzadu to napinacz powinien o ile zabkow przeskoczyc ? co sie wgle zuzywa w tym napinaczu (mechaniczny). sprezyna w nim wydaje mi sie ok. moze to ślizgi... teraz znowu czekanie 2 tyg na czesci... ehhhh

9

Odp: Po rozgrzaniu cieżko pali

Miałem podobną sytuację z moją XR400.
U mnie zawór na gaźniku przepuszczał. Jak rozgrzane moto zgasiłem to od razu się zalewał.

XR400

10 Ostatnio edytowany przez kakarotto (2013-06-17 09:56:05)

Odp: Po rozgrzaniu cieżko pali

Wie ktoś ile powinien razy kliknac napinacz ?