1

Temat: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

Koledzy, wczoraj w końcu odpaliłem swoja WR i mogłem się kawałek przejechać. Nie pałowałem na razie sprzętu za bardzo bo wszystko jest nowe i trzeba trochę to dotrzeć. Co jednak zwróciło moją uwagę to chyba dość długie biegi. Z przodu 15 albo 16 zębów (zabijcie mnie, nie pamiętam teraz dokładnie) a z tyłu 38. Jako że jest na forum kilku użytkowników Wr-ek może z własnego doświadczenia podpowiecie jakie są najlepsze przełożenia do codziennego latania? Dodam, że skrzynia oryginał WR, charakterystyka YZ.

Z góry dzięki za jakieś info.

Radek

TM 450 SMX , Ducati MTS

2

Odp: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

WR450 pięknie jedzie na 13/42

3

Odp: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

Ja mam 14/45. V-max 165 z 4 na gume z gazu, przyjemna przelotowa 90km/h.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

4

Odp: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

U siebie mam 15/50 w WR 450, vmax 150-160 nie sprawdzalem dokladnie, ale jezdzi sie fajnie, z piatki trzeba strzelic ze sprzegla, na czworce poderwac, z trojki normalnie z siedzenia idzie z gazu.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

5

Odp: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

dzięki koledzy, dymam po niedzieli po jakieś zębatki

TM 450 SMX , Ducati MTS

6

Odp: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

Ja mam takie samo przełożenie jak kolega Peka 14/45 i szczerze mówiąc z 3 ok na gumę pójdzie ale ze sprzęgła (i to nie zawsze ale o tym zaraz), a z czwórki ni hu ju...tak wiem, że dużo zależy od ridera, ale choć bym strzelał kopał czy biegł obok ;) to za cholerę nie chce się podnieść...hmm chyba pozostaję mi poczekać na jakieś wspólne latanie aby co nieco się podszkolić ;D

- a to nie zawsze na 3- to chodzi mi o to, że czasami jak strzele ze sprzęgła to zamiast podnieść nos to pali laka jak pojebana, więc chyba czeka mnie wymiana kapcia bo pomimo, że mięska trochę zostało to DOT nie jest najświeższy ;/
ps. i takie pytanko co do tego kapcia, co byście proponowali aby szukać w rozmiarze 150/70/17 ma ktoś jakieś zdanie w tym temacie?? z góry dzięki za odp. Pozdro

Yaamaahaa 450 Wrrr

7 Ostatnio edytowany przez K@miil (2013-04-25 20:23:51)

Odp: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

krissSvr a kiedy twoja WR miała górę silnika oglądaną?

Bo jeśli z 4 z gazu nie idzie na koło to kompresja już musi być mniejsza niż powinna być.
Z gazu myślę że jak podnosisz to zamykasz gaz i otwierasz żeby był strzał paliwa, bo jeśli nie będzie na 4 biegu wtrysku paliwa który jest dawany przez pompkę przyśpieszającą to może koła nie podnieść.

a odnosząc się do tematu autora ja mam w WR450F przełożenia na SM 14/43 i z 4 biegu idzie z gazu bez problemu na koło.
V-max'u na razie nie miałem okazji sprawdzić.

8

Odp: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

[/quote=K@miil]krissSvr a kiedy twoja WR miała górę silnika oglądaną?

Powiem Ci, że 17 mth temu był sprawdzony cały silnik wraz z wymianą tłoka i regulacją góry. Nawet tuż przed tym przeglądem latałem razem z Peką i Jacem we Wrocławiu jak kręcili filmik "AOD" i nie było najmniejszych zastrzeżeń co do mocy silnika, ale z 4 nigdy jej nie poderwałem więc mogę się zgodzić, że chodzi o co innego tzn. "dupa, a nie driver" hehe ;)

Yaamaahaa 450 Wrrr

9

Odp: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

Ja też mam pytanko w sprawie napędu tyle że do ktm 125, jakie było by dobre przełożenie żeby dało sie na gumie polatać bo mam 14/38 i da sie poderwać ale za chwile opadam v-max to 150.

10

Odp: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

z tyłu ze 3 zęby więcej i będzie git :)

11

Odp: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

Dzięki

12

Odp: Najlepsze przełożenie dla WR 426 ?

A czy wie ktoś jakiej długości powinien być łańcuch w WR 426 przy zębatkach 15/ 45 ?