Swiatlo stop, to jest banal, ale zalezy jaki masz czujnik - o wysokim potencjale, czy niskim. Jezeli niskim, sterowanie masz masa, jezeli wysokim - zasilaniem. Ale w skrocie to jest tak. Jeden przewod z instalacji (aku, a najlepiej kostki bezpiecznikowej lub odpowiedniego wyprowadzenia) idzie na stale do zarowki, drugi przewod idzie przez przelacznik. Przelacznik stopu jest zawsze rozlaczony, gdy wcisniety, wlaczony gdy poluzowany - czyli dziala odwrotnie niz np guzik od klaksonu.
Co do kierunkowskazow, to troszke trudniej masz, bo jest przelacznik, przerywacz i kierunki, ale dam Ci przejrzysty schemat z motocykla Simson z przerywaczem bimetalicznym. A, jeszcze, gdybys nie mial przerywacza - kup zwykly elektroniczny przerywacz z fiata 126p, w razie czego moge pomoc usunac przyspieszone mruganie gdy wlozona jest zarowka o mniejszej mocy (wykrywanie spalonej zarowki). Robilem tak do Simsona.
[url]http://zweirad-rohrmann.de/assets/images/tips/S51B1-4_Kpl.jpg[/url]
Migacze prawe maja przewod koloru zielono czarnego, lewe bialo czarnego. Do gory masz jeszcze wpiety klakson, wiec jezeli go nie potrzebujesz to go tam nie wpinasz.
Jak bedzie problem to pisz, robilem juz kilkanascie instalacji w Simsonie na roznych przerywaczach.
Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]