76 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2016-02-04 10:13:20)

Odp: WR 426 - Peka

Planowanie głowicy w komarku czy simsonku to była podstawa tuningu. Papier wodny na szkło i jazda. Jak ten rancik (coś koło 2mm) wyzylało się do zera to pierdzipędek leciał jak szalony hehe

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

77

Odp: WR 426 - Peka

Dawno mnie tutaj nie było. Wypowiem się jako armaty wystrzeliły w moją stroję. Sprzęt przed sprzedażą miał wymienianą uszczelkę pod głowicą i wszystkie fotki były do wglądu, nic nie ukrywałem. Remont był robiony przez Bahama na przełomie 2012/2013 i w moich rękach przelatała 5tyś km. Wrzucam fotki jak to wszystko wyglądało przed sprzedażą. [url]http://imgur.com/a/CpvBd[/url]
Co do lania półsyntetyku do wyczyna i latania tak na wysokich obrotach się nie wypowiadam bo nie nalałbym do WR takiego oleju.

Major napisał/a:

zakładanie kilka razy jednej uszczelki na głowicę czy tarcie papierem ściernym nicasilu (nie jest porysowany tak jak idzie tłok, tylko we wszystkie możliwe strony)

Uszczelka była założona nowa - raz. Cylinder jest po honowaniu i było to robione przez fachowców a nie rzeźbione papierem.

Sprzęt ma swoje lata a ja niczego nie ukrywałem dlatego nie miej do mnie pretensji.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

78

Odp: WR 426 - Peka

tak jak Ci napisali, sm jest najdroższe ,
a silnik w 8 miecha sam mogłeś zarąbać,
teraz koleżka mechanik ma crfe do roboty,
w głowicy był pioch , bo w bagnie zasysała odma błoto, prawdopodobnie w dodatku głowica jest pęknięta, na cylindrze widać białe plamy, ale gościu wymieni tylko korbę żeby nie pukał i goni.
niestety tak tu jest

benzyna

79

Odp: WR 426 - Peka

te honowanie to tak na grubo zrobili :P

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

80 Ostatnio edytowany przez Majster128 (2016-02-05 17:14:38)

Odp: WR 426 - Peka

Przepraszam, że się wtrącam, ale jestem ciekawe na jakiej podstawie mechanik wyciągnął wniosek, że uszczelka pod głowicę była montowana po raz drugi. Co prawda wnioskując z pewnych szczegółów da się to ocenić, ale mało kto to potrafi. Także jeśli możesz Major wyciąg od mechanika tą informację. Mam nadzieję, że wie on też o tym co to jest honowanie i czemu ono służy.
Ponadto olej nie mógł przedostać się w żaden sposób do układu chłodzenia przez nieszczelną uszczelkę głowicy, bo w połączeniu cylindra z głowicą NIE MA kanału olejowego.
[url]https://lh3.googleusercontent.com/-ESWD25KA0CI/VrIIV3P6NiI/AAAAAAAACuM/m0tilKsaTJk/s512-Ic42/12647131_976372762457347_1305690772130307425_n.jpg[/url]
Ewentualna nieszczelność wystąpiła między komorą spalania i kanałem wodnym.
Przepraszam, że się czepiam, ale czasem lubię.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

81

Odp: WR 426 - Peka

Majster wpadł, i wywrócił całą teorię z poprzednich stron do góry nogami ;D

benzyna

82

Odp: WR 426 - Peka

Majster - to w jaki sposób smarowany jest wałek ? idą jakieś przewody jak w starych olejakach ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

83

Odp: WR 426 - Peka

Levis standardowo, tylko kanał olejowy jest puszczony na zewnątrz:
[url]http://gb.detonated.org/gallery/albums/WR400Rebuild/P0003407.sized.jpg[/url]

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

84

Odp: WR 426 - Peka

Nie wypowiadałem się bo czekałem na odzew Peki. Specjalnie zadzwoniłem bo wiedziałem, że ma zdjęcia WR z remontu, i że w ch*ja nie wali ze sprzętem.

Tak jak majster i parę innych osób zauważyło - Cylinder był honowany i o tym mówił przecież. Było to robione w Motor-Tech'u w Katowicach, tam gdzie Moja i Danikena i o dziwo obie maszyny latają do dnia dzisiejszego. Przynajmniej moja na pewno bo 426 od Danikena w innych rękach.

Byłem przy wszystkich remontach każdej z WR ale skupmy się na maszynie od Peki. Głowicę widziałem osobiście i była w stanie idealnym. I tak trafiła do specjalistycznego warsztatu na sprawdzenie szczelności i przeczyszczeniu nagaru i innych zabrudzeń. W ŻADNYM WYPADKU nie była szlifowana czy czyszczona papierem! Szczelność idealna, zawory w stanie idealnym. Nie wiem o co chodzi z wałkiem rozrządu, że przytarty i gdzie bo nie widać. Zrób jakieś zdjęcia dokładniejsze bo kanały i sam wałek wyglądają bardzo dobrze. Skoro Twój mechanik nie wie jak wygląda honowanie to może reszta rzeczy to też wywnioskowana, nie wiem, na oko?

Czy motocykl chodził idealnie do końca? czy brał olej? Czemu nie lałeś Motula 300 V jak każdy z nas. Pytanie ile go lałeś? To sucha miska olejowa więc jeśli lubisz nakurwi@ć na gumie to lejesz 300 - 400 ml. nad stan i wszystko ma działać jak trzeba.
Wrzuć lepsze zdjęcia wałków i kanałów to porównamy Peki fotki i Twoje.

Pozdro

85

Odp: WR 426 - Peka

Mój mechanik wie co to honowanie, tylko uważa, że nie robi się tego na poniszczonym cylindrze. Odpowiem późnym wieczorem na wszystkie pytania bo siedzę w pracy

https://www.facebook.com/TrenerPersonalnyAdrianBartecki/

86

Odp: WR 426 - Peka

Siemka.

Mam wr400. Po zakupie oglądałem i rozbierałem silnik. Wszystko było ok. Pojeździłem jeden sezon. Dużo nie zrobiłem. Max 1,5k  km.
Później coś tam przy niej grzebałem, rozebrałem mostek i okazało się, że jedna panewka jest zatarta i to nieźle. U Ciebie nic specjalnego aż tak nie widać.
Tu moje fotki.
[url]http://www.fotosik.pl/u/jacis/album/1479651[/url]
Może dlatego, że lałem olej 5100. Ale po rozmowie z majstrem zmieniłem właśnie na pełen syntetyk. Jeszcze nie rozbierałem niuni. Na razie brak czasu na to. Ale mam nadzieje, że też nie będę miał kwiatków :D Powodzenia w naprawie. :)

87

Odp: WR 426 - Peka

Postanowiłem nie drążyć tematu, liczę się z kosztami i tyle, to normalne. Po prostu byłem zły, że ktoś poleca sprzęt jak nie koniecznie zna jego stan, tyle. Motocykl będzie najpóźniej w środę do odebrania w pełni gotowy i zrobiony pode mnie, także czekajcie na info :)

https://www.facebook.com/TrenerPersonalnyAdrianBartecki/

88

Odp: WR 426 - Peka

Ile wyniesie cie naprawa?

89 Ostatnio edytowany przez Jacis (2016-02-16 11:25:55)

Odp: WR 426 - Peka

Myślę, że jednak to jest moto wyczynowe. I należy sprawdzać ciągle, czy czasem coś tam się nie dzieje. Sam z reszta widzisz jak wyglądało moto. Mechanicznie wyglądało bardzo dobrze, i jak ktoś znał widział i jeździł to polecił więc zapewne sam byś polecił. Jakby nie było moim zdaniem ten wywód jest zbyteczny. I Jak mówisz tak robimy ;) Nie drążymy tematu.
Czekamy na ładne fotki z roboty moto. Bo mam nadzieje, że fotostory zrobisz. Chociaż takie małe. Jakiś film z odpalenia ? Jestem bardzo ciekawy :) Życzę, żeby to był ostatni remont :) Szczęścia życzę. :D

90

Odp: WR 426 - Peka

Aaa, okazało się że koła nie są od yamahy, tylko od BMW albo Husqvarny.. zębatka piękna niebieska nie pasuje i trzeba było zamówić bez koloru :( Tak więc dopiero poszło zamówienie dzisiaj i na pewno do weekendu wrzucę co i jak. Remont +/- 2500zł, nicasil nałożę na spokojnie na następną zimę, ten sezon spokojnie przelata. Za miesiąc zamówię dodatkowo tuningowe klamki sprzęgła, nowe poszycie siedzenia, a tymczasem wrzucam filmik z gumowania, z poprzedniego sezonu :
[url]https://www.youtube.com/watch?v=4jZsz7fuX_c[/url]


PS nigdy nie słyszałem głośniejszego wydechu.. :) Chciałem lekko przyciszyć, ale DB killer zabiera za dużo mocy więc zostaje tak jak jest :D

https://www.facebook.com/TrenerPersonalnyAdrianBartecki/