Odp: Zawody 2013
Co do opon ja w tym sezonie jadac dosc mizernie zakupilem u kolegi Szwini 2 przody i 3tyly z czego przody i 2tyly sa jeszcze spoko na treningi a jeden tyl totalnie zajechany.
ale K1 czy K2?
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Zawody 2013
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 29 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Co do opon ja w tym sezonie jadac dosc mizernie zakupilem u kolegi Szwini 2 przody i 3tyly z czego przody i 2tyly sa jeszcze spoko na treningi a jeden tyl totalnie zajechany.
ale K1 czy K2?
Podoba mi się kierunek w jakim zmierza ten temat.
Jeśli można coś na PW - bardzo proszę.
Ze względów finansowych na pewno wielu rund nie zaliczę, ale chciałbym względnie "regularnie" trenować. Średnio pewnie co drugi weekend na torze, w tym kilka startów w PP.
Może na wstępie pomożecie mi rozgryźć jakie mam opony w Bergu? Nie potrafie odczytać z nich daty produkcji. Nada się to?
Michelin Pilot Supermoto.
maniek-rr312 napisał/a:Co do opon ja w tym sezonie jadac dosc mizernie zakupilem u kolegi Szwini 2 przody i 3tyly z czego przody i 2tyly sa jeszcze spoko na treningi a jeden tyl totalnie zajechany.
ale K1 czy K2?
K1/k1
Podoba mi się kierunek w jakim zmierza ten temat.
Jeśli można coś na PW - bardzo proszę.
Ze względów finansowych na pewno wielu rund nie zaliczę, ale chciałbym względnie "regularnie" trenować. Średnio pewnie co drugi weekend na torze, w tym kilka startów w PP.
Może na wstępie pomożecie mi rozgryźć jakie mam opony w Bergu? Nie potrafie odczytać z nich daty produkcji. Nada się to?
Michelin Pilot Supermoto.
Rok jest podany w takim wytopionym owalu. Powinien miec 4 cyfry np 1511 czyli 15 tydzien 2011 rok
Lubart edytuj posta i te kwoty bo jak żona Crazy-ego przeczyta to będzie rozwód... no chyba że jest jak w tym kawale i wiadomo jak Crezy wyrywa się na zawody ;-)
Wybrało się czterech kolegów na ryby. Po dwóch godzinach siedzenia nad wodą i maczania wędki, Karol mówi
- kurde chłopaki wiecie ile ja się naobiecywałem żeby żona puściła mnie z wami, musiałem obiecać jej że pomaluje płot i zrobię porządek w garażu
- Tomek przytakuje no ja też swojej obiecałem że przekopie ogródek i zabiorę ja do kina
- Wojtek ja obiecałem swojej że odmaluje dom i pojedziemy na wakacje zagranicę w tym roku, żeby mnie z wami puściła.
Po godzinie łowienia Karol mówi
- a ty Darek dlaczego nic nie powiedziałeś...?
- Ja ja... ja po prostu wstałem rano przytuliłem się do niej i spytałem. No kochanie sex czy ryby? Co wolisz?
Powiedziała tylko nie zapomnij kurtki kochanie. :-)))))
Zbieżność imion jest przypadkowa. pozdrawiam
Lubart przepraszam że sprowadziłem cię na ziemię i podciąłem ci skrzydła ale tak to wygląda.... paliwo możemy podzielić, zabierać konserwy ,spać w busie, jak będziemy mniej jedli to wiadomo masa wrogiem prędkości ale reszty nie ma jak... w związku z tym uważam że w moim przypadku 2-3 rundy to będzie sukces - wychodzi więc prawie połowa rund :-)
Proszę na PW jak można dla porównania 3 zestawienie kosztów Crzy, MudAndTracker i Samson i w ilu rundach pojechaliście
P.S.MudAndTracker
Opony z takim oznaczeniem widziałem raz w życiu były to oryginały z fabryki (Anglia), i nie mają klasycznego oznaczenia "Rok jest podany w takim wytopionym owalu. Powinien miec 4 cyfry np 1511 czyli 15 tydzien 2011 rok"wychodzi na to że opony są równe dacie produkcji berga.
P.S.2 szukam sponsorki
Lubart edytuj posta i te kwoty bo jak żona Crazy-ego przeczyta to będzie rozwód...
Prawda. Wzialem od zony na sezon 50 a wydalem ledwo 20 tys, wiec nie mam pokrycia na te 30 ;/ Nawet oklein nie zmienilem, wiec nie moge uzyc argumentu jak rok wczesniej-"Kochaaaaanie, przeciez wydalem na nowy motocykl, teraz mam czarny"
Co do opon z przodu to zaczalem sezon na uzywanej gumie, potem zmieniłem na nowa. Czyli zuzycie przodu 1,5 szt plus uzywalem starego raina jak bylo mokro.
Z tylu zaczalem takze na uzywanym, potem jeden soft (ja nie lubie bo znika po dwoch biegach do zera a na medium latam kilka rund), nastepnie przez kilka rund nowy ale 5-o letni Dunlop kupiony na forum za 200 zł (na nim przelatalem polowe sezonu), K2 Metzelera i dojechalem do konca sezonu.
Dla mnie soft w przypadku poczatkujacych i liczacych sie z budzetem zawodnikow to calkowita pomylka. MIalem softa i nie potrafilem na nim pojechac szybciej niz na medium.
1225 zł- W 2012 wydalem na dojazdy (zwykle w 2 os, 2razy jechalem sam do Koszalina i Bydgoszczy)
1700 zł- koszt wpisowego na wszystkie rundy w MP
400 zł- pb98 do motocykla na czas zawodów
297 zł- nocleg (raz spałem w busie, raz bez noclegu, a raz za 50zł na karimacie waletowałem)
Suma 3600zł
Do tego co wyscigi wymiana oleju z filtrem.
Wg mnie mając 5 tysi można opedzic wszystkie rundy.
Największym kosztem dla mnie są dojazdy. Na wszystkie rundy jeżdżę sam, nikt inny z Wrocławia się nie ściga.
Drugi koszt to wpisowe oraz nocleg na rundzie.
Następnie: treningi wolne, jedzenie, paliwo do motocykla.
Po każdej rundzie olej+ filtry ok. 100zł
Przy jeździe tylko rundy + treningi wolne w przeddzień zawodów wystarczył mi komplet Metzów K2
Warto żebyście zakupili sobie koce do opon- w BUSie może być chłodno pod koniec sezonu. I jakiś pawilon/namiot- lubi czasem popadać ;) CHYBA ŻE PADA W KOSZALINIE TO WTEDY TYLKO PONTON ;)
Z pontonem dobry temat Bart;D
Ja tam jestem dobrej myśli, dzisiaj puściłem totka;]
Trzeba zacisnąć poślady i do przodu;)
BTW wyedytowałem poprzedniego posta, aby Crezy mógł wejść do domu ;)
P.S.MudAndTracker
Opony z takim oznaczeniem widziałem raz w życiu były to oryginały z fabryki (Anglia), i nie mają klasycznego oznaczenia "Rok jest podany w takim wytopionym owalu. Powinien miec 4 cyfry np 1511 czyli 15 tydzien 2011 rok"wychodzi na to że opony są równe dacie produkcji berga.
No właśnie u mnie DOTu nie ma. Przyznam, że też nigdy tak oznaczonych opon wcześniej nie widziałem. Czy fabryczne z Berga... mam nadzieję, że nie, bo chce się na nich ściagać !!
Przy jeździe tylko rundy + treningi wolne w przeddzień zawodów wystarczył mi komplet Metzów K2
Nazwa tych opon pada już n'ty raz. To coś szczególnie wartego polecenia? W ramach K2 mamy różne warianty twardości? Bo zrozumiałem, że na pewno w softy pakował się nie będę.
PS. Widziałem Twoje moto w Długołęce. Czym teraz będziesz latał, jak sprzedaż? Sprawdzją Ci się te handbary ZETA? Chcę kupić identyczne do Berga.
Nazwa tych opon pada już n'ty raz. To coś szczególnie wartego polecenia? W ramach K2 mamy różne warianty twardości? Bo zrozumiałem, że na pewno w softy pakował się nie będę.
Metzeler K2 to guma o sredniej twardosci. Swiadczy o tym "2".
K1 to soft.
K2-ki sa swietne (wg mnie). W dziwny sposob łącza przyczepnosc i niskie zuzycie.
Metzeler K2 to guma o sredniej twardosci. Swiadczy o tym "2".
K1 to soft.
K2-ki sa swietne (wg mnie). W dziwny sposob łącza przyczepnosc i niskie zuzycie.
Verstanden. Dzięki.
Czyli mowa tak naprawdę o METZELER RACETEC SM K2. Slicki o średniej twardości. Nacinacie je sobie sami, zgaduję?
Ciekawostka: Metzeler opisuje mieszanki jako:
K1 - zimny, zabrudzony tor
K2 - ciepły i czysty tor
Będę próbował zorganizować coś w rozsądnych pieniądzach, ale jak znam życie, to mimo teoretycznego dostępu do opon w Polsce i tak taniej wyjdzie ściągnąć na własną rękę z DE....
Najtaniej zawsze od Szwini, albo na zawodach- po zakończeniu od kolegów z MP. Nacinałem sam i rzeczywiście to działa. Jak coś będę się pozbywał pakietu startowego czyli kocy i custom made nacinarki.
Pamietajcie jeszcze o przygotowaniu motocykla do zawodow:
- zbiorniczek na zlewki
- drutowanie korka wlewu i spustowego oleju
- tla z numerami odpowiedniego koloru
- numery startowe odpowiedni rozmiar
Jak to przygotujecie to przeglad nie bedzie zadnym problemem!!!
Czym teraz będziesz latał, jak sprzedaż? Sprawdzją Ci się te handbary ZETA? Chcę kupić identyczne do Berga.
Jak sprzedam to będzie KXF 450, Te ZETY są całkiem spoko, polecam. Porządne w dobrej cenie.
Jak szukasz Metzelerów to napisz do SZWINI- ma najlepsze ceny. A nacinać nie musisz.. chyba połowa zawodników nie nacina i nie widzi różnicy, to bardziej psychika.
Jeśli byłbyś zainteresowany to warto się zgadać i jezdzić do Kisielina na Treningi razem, ja bede jezdził jak najczęściej, pewnie weekendy głównie lub piątki. Mam przyczepkę na kilka motocykli więc nie ma problemu, zawsze koszta trochę niższe. Będe jechał jak tylko zrobi się ciepło i tor będzie dostępny.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 29 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Zawody 2013
Wygenerowano w 0.063 sekund, wykonano 74 zapytań