Odp: XR400R SM Staruch
Ja mam u siebie z przodu 15, a tył chyba 42.
[url]http://www.gearingcommander.com/[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR400R SM Staruch
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja mam u siebie z przodu 15, a tył chyba 42.
[url]http://www.gearingcommander.com/[/url]
Tył masz strasznie "długi", jakiego masz v-maxa?
Licznik wskazuje 150-160, ale na małych kołach sporo zawyża. Myślę, że można odjąć z 10-20 km/h.
Jak kiedy zmierzę dokładnie to napiszę.
Potrzebuje pilnej pomocy: ma ktoś pomysł skąd mogę wziąć ślizg łańcucha rozrządu? Może być używany, byle nie popekany.
No niestety, po szarpnięciu bloku okazało się, że główka korbowodu ma luz. Zastanawia mnie tylko, czy na niej nie powinno być kanału olejowego? Bo na mojej nie ma.
Na główce korby powinny być dwa otwory którymi dostaje się olej.
Mam kontakt do gościa który ma dużo części do xr i sam będę brał od niego ślizgi łańcuszka rozrządu. Jak chcesz to mogę Ci dać do niego kontakt może coś będzie jeszcze miał.
Oryginalna główka nie ma otworów na olej. Jesteś pewien że główka ma luz? Moja była już przytarta a wyczuwalnego luzu nie miała.
Z tłu mam jednak zębatkę 40, a przód 15.
Wczoraj sprawdziłem jaki jest v-max i z głową przy kierownicy licznik wskazywał 170, ale jak już pisałem wcześniej ze względu na małe koła trzeba trochę km/h odjąć.
Ogólnie to nie zależy mi na maksymalnej prędkości. Chciałem zwiększyć prędkość przelotową - żebym przy 90km/h mógł na 5 spokojnie się przemieścić i silnik nie wyskakiwał z ramy.
BTW - mam problem z gaźnikiem. Jak moto postoi kilka dni z pełnym bakiem (kranik zakręcony oczywiście) to potem przy odpalaniu zaczyna rzygać benzyną przez odpowietrznik od gaźnika. Jak zakręcę kranik, przejadę się 2-3 min, żeby wypalić paliwo z gaźnika i odkręcę kranik to jest ok.
Dalej jak wyłączę ciepłe moto, to od razu się zalewa. Musi postać dobre 20 min, żeby można było z bólami odpalić. Jak już się odpali, pochodzi 2 min to już bez problemu chodzi i na wolnych i na wysokich obrotach.
Jakiś czas temu pałowałem na wysokich obrotach i potem sprawdziłem świecę. Była jasnożółto-różowa, moim zdaniem idealna.
Ma ktoś pomysł co może być nie tak??
Jedyne co mi przychodzi na ten moment, to żeby zwiększyć obroty, żeby łatwiej odpalał. Bo teraz to na ciepłym przy odpalaniu to popyrka 2-3 s i gaśnie.
zaworek iglicowy puszcza pewnie i kranik moze niszczelny.
Modest: luz pod palcem wyczuwalny i widoczne duże ślady przytarcia.
Kolejne pytania: korbę dawać do regenracji czy nową?
Skąd uczelki do silnika?
Uszczelkę pod blok papierową czy dorabiać miedzianą?
ja brałem zestaw uszczelek z allegro i na razie po 1100 km jakoś dają radę.
Modest: luz pod palcem wyczuwalny i widoczne duże ślady przytarcia.
Kolejne pytania: korbę dawać do regenracji czy nową?
Skąd uczelki do silnika?
Uszczelkę pod blok papierową czy dorabiać miedzianą?
Korbe daj nową, nie ma co na tym oszczędzać.
Ja mam uszczelki Moose z ebaya ale szczerze mówiąc niczym się one nie różnią od tych najtańszych z allegro.
Górę wcześniej miałem poskładaną na tych tanich i nic nie ciekło.
Jak chcesz to mam w ogóle komplet uszczelek na dół (tych tanich) bo poprzedni właściciel kupił komplet i zrobił tylko
górę a ja kupiłem nowy komplet.
Modest, masz uszczelkę pod głowice?
No cóż, korba Hot Rod zamówiona.
Zastanawiam się na uszczelkami. Albo tanie za 130pln kpl, albo za 195pln Namura doprężającaja. Pytanie czy jest sens zmieniac stopień sprezania? Do tego nowy sworzeń, zamki, ślizg łańcucha. Czekam na wieści co ze spręzynami od sprzegła, bo jak już tu jestem, to może warto zmienić? Do tego zawsze hałasował mi 2 bieg, więc też trzeba zajrzeć.
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR400R SM Staruch
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 66 zapytań