241

Odp: XR400R SM Staruch

Ja mam u siebie z przodu 15,  a tył chyba 42.
[url]http://www.gearingcommander.com/[/url]

XR400

242

Odp: XR400R SM Staruch

Tył masz strasznie "długi", jakiego masz v-maxa?

"Ride it, like You stole it"!

243

Odp: XR400R SM Staruch

Licznik wskazuje 150-160, ale na małych kołach sporo zawyża. Myślę, że można odjąć z 10-20 km/h.
Jak kiedy zmierzę dokładnie to napiszę.

XR400

244

Odp: XR400R SM Staruch

Potrzebuje pilnej pomocy: ma ktoś pomysł skąd mogę wziąć ślizg łańcucha rozrządu? Może być używany, byle nie popekany.

"Ride it, like You stole it"!

245

Odp: XR400R SM Staruch

No niestety, po szarpnięciu bloku okazało się, że główka korbowodu ma luz. Zastanawia mnie tylko, czy na niej nie powinno być kanału olejowego? Bo na mojej nie ma.

"Ride it, like You stole it"!

246

Odp: XR400R SM Staruch

Na główce korby powinny być dwa otwory którymi dostaje się olej.

247 Ostatnio edytowany przez Kula (2013-05-29 14:30:33)

Odp: XR400R SM Staruch

Mam kontakt do gościa który ma dużo części do xr i sam będę brał od niego ślizgi łańcuszka rozrządu. Jak chcesz to mogę Ci dać do niego kontakt może coś będzie jeszcze miał.

Kula daje fula :D 
     
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw

248

Odp: XR400R SM Staruch

Oryginalna główka nie ma otworów na olej. Jesteś pewien że główka ma luz? Moja była już przytarta a wyczuwalnego luzu nie miała.

249 Ostatnio edytowany przez malysowa (2013-05-31 10:26:43)

Odp: XR400R SM Staruch

Z tłu mam jednak zębatkę 40, a przód 15.
Wczoraj sprawdziłem jaki jest v-max i z głową przy kierownicy licznik wskazywał 170, ale jak już pisałem wcześniej ze względu na małe koła trzeba trochę km/h odjąć.
Ogólnie to nie zależy mi na maksymalnej prędkości. Chciałem zwiększyć prędkość przelotową - żebym przy 90km/h mógł na 5 spokojnie się przemieścić i silnik nie wyskakiwał z ramy.

BTW - mam problem z gaźnikiem. Jak moto postoi kilka dni z pełnym bakiem (kranik zakręcony oczywiście) to potem przy odpalaniu zaczyna rzygać benzyną przez odpowietrznik od gaźnika. Jak zakręcę kranik, przejadę się 2-3 min, żeby wypalić paliwo z gaźnika i odkręcę kranik to jest ok.
Dalej jak wyłączę ciepłe moto, to od razu się zalewa. Musi postać dobre 20 min, żeby można było z bólami  odpalić. Jak już się odpali, pochodzi 2 min to już bez problemu chodzi i na wolnych i na wysokich obrotach.
Jakiś czas temu pałowałem na wysokich obrotach i potem sprawdziłem świecę. Była jasnożółto-różowa, moim zdaniem idealna.
Ma ktoś pomysł co może być nie tak??
Jedyne co mi przychodzi na ten moment, to żeby zwiększyć obroty, żeby łatwiej odpalał. Bo teraz to na ciepłym przy odpalaniu to popyrka 2-3 s i gaśnie.

XR400

250

Odp: XR400R SM Staruch

zaworek iglicowy puszcza pewnie i kranik moze niszczelny.

251

Odp: XR400R SM Staruch

Modest: luz pod palcem wyczuwalny i widoczne duże ślady przytarcia.

Kolejne pytania: korbę dawać do regenracji czy nową?

Skąd uczelki do silnika?

Uszczelkę pod blok papierową czy dorabiać miedzianą?

"Ride it, like You stole it"!

252

Odp: XR400R SM Staruch

ja brałem zestaw uszczelek z allegro i na razie po 1100 km jakoś dają radę.

Kula daje fula :D 
     
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw

253

Odp: XR400R SM Staruch

Staruch napisał/a:

Modest: luz pod palcem wyczuwalny i widoczne duże ślady przytarcia.

Kolejne pytania: korbę dawać do regenracji czy nową?

Skąd uczelki do silnika?

Uszczelkę pod blok papierową czy dorabiać miedzianą?

Korbe daj nową, nie ma co na tym oszczędzać.
Ja mam uszczelki Moose z ebaya ale szczerze mówiąc niczym się one nie różnią od tych najtańszych z allegro.
Górę wcześniej miałem poskładaną na tych tanich i nic nie ciekło.
Jak chcesz to mam w ogóle komplet uszczelek na dół (tych tanich) bo poprzedni właściciel kupił komplet i zrobił tylko
górę a ja kupiłem nowy komplet.

254

Odp: XR400R SM Staruch

Modest, masz uszczelkę pod głowice?

Kula daje fula :D 
     
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw

255

Odp: XR400R SM Staruch

No cóż, korba Hot Rod zamówiona.

Zastanawiam się na uszczelkami. Albo tanie za 130pln kpl, albo za 195pln Namura doprężającaja. Pytanie czy jest sens zmieniac stopień sprezania? Do tego nowy sworzeń, zamki, ślizg łańcucha. Czekam na wieści co ze spręzynami od sprzegła, bo jak już tu jestem, to może warto zmienić? Do tego zawsze hałasował mi 2 bieg, więc też trzeba zajrzeć.

http://s017.radikal.ru/i416/1306/92/8c8e2a256cb7.jpg
http://s018.radikal.ru/i524/1306/7c/d8e3e462eb13.jpg

"Ride it, like You stole it"!