Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]
No do MX to chyba niedziwne, że się nie nadaje ;) Ja jeżdżę nim tylko w terenie i na tym opieram swoją opinie :)
KTM EXC 450 Six Days Sardinia
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 … 15 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No do MX to chyba niedziwne, że się nie nadaje ;) Ja jeżdżę nim tylko w terenie i na tym opieram swoją opinie :)
Tydzień minął... a ja ciągle czekam na zaciski z firmy SAN-CAR... podobno już wysłane.
Na szczęście zawieszenie od Marka z Power 4 Suspension (dawniej 20Suspension) jest już u mnie!
Choć jest to jeden z większych wydatków, to powinien też mocno zaprocentować! Zdecydowałem się za namową znajomych + forum. Nie znam osoby, która żałowałaby tak wydanych pieniędzy, więc jakoś to przełknąłem.
Wychodząc z założenia, że w zakręcie liczą się: zawieszenie i opony - chce być pewien całego zestawu.
Ponieważ poruszaliście tu wątek personalizowania zawieszenia mam pytanie w moim Bergu na lagach jak i tylnym zawiasie mam logo clickair suspension szukałem po necie i znalazłem stonkę firmy:
[url]http://www.click-air.fr/index.html[/url]
niestety poza cenami w euro nic z niej nie rozumiem... jest po francusku.
Czy ktoś z Was zna tą markę?
Czego mogę się spodziewać po tym zawiasie (zakładam ze to WP po przeróbkach)
Jaki mógł być zakres przeróbek?
I ostatnie pytanie czy w jakiś specjalny sposób powinienem o nie dbać (przed sezonem będę chciał wymienić olej i uszczelniacze czy na coś konkretnego powinienem jeszcze zwrócić uwagę)
... mam logo clickair suspension szukałem po necie i znalazłem stonkę firmy:
[url]http://www.click-air.fr/index.html[/url]
...
Czy ktoś z Was zna tą markę?
Czego mogę się spodziewać po tym zawiasie (zakładam ze to WP po przeróbkach)
Jaki mógł być zakres przeróbek?
I ostatnie pytanie czy w jakiś specjalny sposób powinienem o nie dbać (przed sezonem będę chciał wymienić olej i uszczelniacze czy na coś konkretnego powinienem jeszcze zwrócić uwagę)
Kolego, trochę więcej rozsądku. Co mamy Tobie powiedzieć o zawieszeniu przez internet na podstawie naklejki...? Ta firma mogła nie mieć z tym zawiszeniem nic wspólnego, mogła zrobić jedynie serwis, mogła stroić pod zawodnika. Zanim zabierzesz się za olej i uszczelniacze sprawdź sobie SAGi i postaraj ewentualnie ustawić pod siebie. Jesłi się nie da, znaczy że zawieszenie ma zakres poza Twoimi gabarytami i nie obejdzie się bez poważniejszej ingerencji. O czym ja do Ciebie piszę? Sprawdź tu: [url]http://forum.supermoto.pl/post77317.html#p77317[/url] Przy rozbiórce zawsze możesz wziąć parts manuala w łapę i sobie sprawdzić, czy coś zostało wymienione - ale to nie musi być znów takie proste i oczywiste...
ponsi napisał/a:... mam logo clickair suspension szukałem po necie i znalazłem stonkę firmy:
[url]http://www.click-air.fr/index.html[/url]
...
Czy ktoś z Was zna tą markę?
Czego mogę się spodziewać po tym zawiasie (zakładam ze to WP po przeróbkach)
Jaki mógł być zakres przeróbek?
I ostatnie pytanie czy w jakiś specjalny sposób powinienem o nie dbać (przed sezonem będę chciał wymienić olej i uszczelniacze czy na coś konkretnego powinienem jeszcze zwrócić uwagę)Kolego, trochę więcej rozsądku. Co mamy Tobie powiedzieć o zawieszeniu przez internet na podstawie naklejki...? Ta firma mogła nie mieć z tym zawiszeniem nic wspólnego, mogła zrobić jedynie serwis, mogła stroić pod zawodnika. Zanim zabierzesz się za olej i uszczelniacze sprawdź sobie SAGi i postaraj ewentualnie ustawić pod siebie. Jesłi się nie da, znaczy że zawieszenie ma zakres poza Twoimi gabarytami i nie obejdzie się bez poważniejszej ingerencji. O czym ja do Ciebie piszę? Sprawdź tu: [url]http://forum.supermoto.pl/post77317.html#p77317[/url] Przy rozbiórce zawsze możesz wziąć parts manuala w łapę i sobie sprawdzić, czy coś zostało wymienione - ale to nie musi być znów takie proste i oczywiste...
Pisząc powyższy post nie liczyłem na to że powiecie mi jakie mam zawieszenie i z góry zakładałem dokładnie to co napisałeś (od naklejki po profesjonalną przeróbkę pod zawodnika) zależało mi jedynie na informacji czy ktoś z Was zna tą firmę i jaki jest maksymalny zakres wykonywanych przez nich prac (nie jestem w stanie wyczytać tego z ich strony). Pozdrawiam i gratuluje projektu
A plastiki jakie kolory? Jak malujesz?
Mam swój typ... :)
a u kogo te plastiki będziesz malował?
Jakieś nowości?
a u kogo te plastiki będziesz malował?
Najpewniej w BLITZmoto.pl . Wstępnie się z nimi umówiłem, ale nie mogłem się za te plastiki zabrać....
Jakieś nowości?
O nowości raczej ciężko, bo plaga nieszczęść się na mnie posypała. Choroby, mrozy, wyjazdy służbowe, itd... Końca nie widać.
Udało mi się jednak pozałatwiać kilka gratów:
Tłok wössner, 8551DA, oczywiście pierwsza selekcja pod nową tuleję, tj 99.95 mm
Kupiony w [url=http://www.enduromania.pl]www.enduromania.pl[/url] za bardzo rozsądne pieniądze < 600 zł !!
Zestaw napędowy, wariant kurewsko mocny:
RK 520 GXW
SuperSprox 42
SunStar 14
Jak będzie się sprawdzał taki zestaw można podpatrzeć na [url=http://www.gearingcommander.com]www.gearingcommander.com[/url] , w kórej założyłem profil do Husabergów FS 2004. Zajebista stronka.
Wszystko znów kupione w [url=http://www.enduromania.pl]www.enduromania.pl[/url] w nieprzyzwoicie dobrych pieniądzach.... :) POLECAM!
Z ciekawości podpytałem o opinię na temat łożysk ALL BALLSa i niestety potwierdziły się obawy. Te łożyska są kiepskie. Montować je warto w miejscach, gdzie i tak co roku je się wymiania, jak np. łożyska koła. Ale mój pomysł, zeby pchać je do wahacza... uważam za chybiony. Cóż... uczcie się na moich błędach :)
jak będziesz robił okleinę to pamiętaj o białym tle pod numery startowe (lampa i 2x z tyłu). Nie wiem na ile to jest sprawdzane, ale ja wolę mieć niż z takiego błahego powodu nie wystartować.
sorry za off, mam pytanie odnośnie zestawu napędowego - napisz proszę na PW jaki koszt całego zestawu, masz jakieś zniżki w enduroamanii, że dobrą cenę Ci zrobili jak mówisz ?
temat ucichł???
mam nadzieję że plaga nieszcześć już mineła i uda się dokończyć dzieła... Pzdr
Jest kolejna przesyłka! Tym razem z UK od firmy Taffmeisters:
[url]http://www.taffmeisters.co.uk/index.php[/url]
Obowiązkowa pozycja w internecie dla wszystkich właścicieli Bergów!!Co było do kupienia vs ceny w Polsce:
Łożyska wałka wyrównoważającego - 1210 zł (balancer z lozyskami w komplecie)
Komplet uszczelek silnika - 950 złCo zostało kupione w Taffmeisters:
same łożyska wałka wyrównoważającego - 50 GBP = 254,0 PLN
kit naprawczy rozrusznika (!!) - 20 GBP = 101,6 PLN
zestaw uszczelek silnika - 75 GBP = 381,0 PLNJak widać - na kit naprawczy rozrusznika składa się jedna sprężynka i dwie podkładki. Cena 100PLN wydaje się być nieco wygórowana, ale jeśli to faktycznie zadziała i wróci rozrusznikowi drugą młodość, to na pewno warto!!
Ile Cie wyszła przesyłka do PL i jaki czas realizacji?
mud masz może gdzieś a kompie wzór tej tabliczki znamionowe?
[edited 27.04 21:32:39]
Po dłuższej przerwie wracam do gry. Wciąż czekając na silnik zabrałem się za kolejne puzzle:
Na pierwszy ogień poszedł wydech:
Przelotowy, tytanowy Akrapovic - sieje zgroze, ale jak dla mnie jest po prostu za głośny...
Podejrzenia: wydmuchana wata.
Wysłałem go więc do lubianego i szanowanego przez setki zadowolonych klientów - Edzia z Edhaust [url]https://www.facebook.com/pages/edhaust/220305788030250?fref=ts[/url]
Cel: uzupenienie / wymiana waty. Wyciszenie poprzez wspawanie czegoś na kształ DB-Killera - do środka wydechu.
Jak się jednak okazało wydech jest 100% z tytanu i niczego wspawać się nie da. Wata jest w świetnym stanie, a sam wydech, to jeden z najlepszych, jakie przewinął się przez ręce speca :)
Ostatecznie w bardzo rozsądnej, moim zdaniem, cenie wydech zostanie wyklepany, wata symbolicznie uzupełniona, a do paczki dorzucony wspomniany DB-Killer, który mam zamiar wspawać sobie w kolektor. Wszystko, łącznie z przesyłką - 100zł.
Badzo dobry kontakt, uczciwy gość, świetny fachowiec: Edzio, Edhaust, baloszek@wp.pl, 506-436-737
Zabrałem się również za gaźnik, który dawno już chyba nie widział serwisu... W środku pełno mazi, jakiegoś białego gówna na przepustnicy i najpopularniejszy polski zamiennik Loctite 243... wydupcona na okrągło śruba krzyżakowa - widac, że siły ktoś nie żałował....
Na szczęście z pomocą lewo-skrętnych wykrętaków i małego wiertełka - wszystko udało się sprawnie wyprostować.
Całość poszatkowałem:
A następnie złożyłem do kupy:
Swoją drogą, ten gaźnik, to jakaś kosmiczna technologia. Wszystko co rozbierałem do tej pory miało piętnaście śrubek regulacynych, z którymi nigdy nie można było dojść do ładu i zero elektryki... a i jeszcze zrozumiałą na chłopski rozum zasadę działania! Przyznam, że ten jednak wzbudził mój niekryty podziw :) Membranki... czujnik przepustnicy... pompka przyspieszająca, i tylko jedna, jedyna śruba regulacyjna!! Czad. Aaa.. no i dwa "ssania"!
I jeszcze dwa słowa o technologii czyszczenia (i oczywiście jpg...)
Genialny spray Motipa... Do dorwania na allegro za 17zeta. Wystarcza na kilka gaźników. Swietnie rozpuszcza brud, nie niszczy uszczelek i wali naprawdę dużym ciśnieniem, co pozwala bezproblemowo wyczyścić gaźnik w środku i na zewnątrz. Do tego kompresorek z pistoletem sprężonego powietrza... i robota staje się czystą przyjemnością!
PS Do samego mycia polecam okulary ochronne: strzał motipem po oczach okazał się średnią przyjemnością....
Ten intake bell masz taki chropowaty czy tak wygląda na zdjęciu?
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 … 15 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]
Wygenerowano w 0.064 sekund, wykonano 76 zapytań