91

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

No do MX to chyba niedziwne, że się nie nadaje ;) Ja jeżdżę nim tylko w terenie i na tym opieram swoją opinie :)

TM SMX 450Fi #426
KTM EXC 450 Six Days Sardinia

92

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

MudAndTracker napisał/a:

Tydzień minął... a ja ciągle czekam na zaciski z firmy SAN-CAR... podobno już wysłane.

Na szczęście zawieszenie od Marka z Power 4 Suspension  (dawniej 20Suspension) jest już u mnie!

http://www.motoklamoty.pl/Husaberg/zawiecha.jpg

Choć jest to jeden z większych wydatków, to powinien też mocno zaprocentować! Zdecydowałem się za namową znajomych + forum. Nie znam osoby, która żałowałaby tak wydanych pieniędzy, więc jakoś to przełknąłem.

Wychodząc z założenia, że w zakręcie liczą się: zawieszenie i opony - chce być pewien całego zestawu.

Ponieważ poruszaliście tu wątek personalizowania zawieszenia mam pytanie w moim Bergu na lagach jak i tylnym zawiasie mam logo clickair suspension szukałem po necie i znalazłem stonkę firmy:
[url]http://www.click-air.fr/index.html[/url]
niestety poza cenami w euro nic z niej nie rozumiem... jest po francusku.
Czy ktoś z Was zna tą markę?
Czego mogę się spodziewać po tym zawiasie (zakładam ze to WP po przeróbkach)
Jaki mógł być zakres przeróbek?
I ostatnie pytanie czy w jakiś specjalny sposób powinienem o nie dbać (przed sezonem będę chciał wymienić olej i uszczelniacze czy na coś konkretnego powinienem jeszcze zwrócić uwagę)

DR 350 (93r) / Husaberg FE 501 2002 SM + Brudasek

93 Ostatnio edytowany przez MudAndTracker (2013-01-10 10:00:41)

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

ponsi napisał/a:

... mam logo clickair suspension szukałem po necie i znalazłem stonkę firmy:
[url]http://www.click-air.fr/index.html[/url]
...
Czy ktoś z Was zna tą markę?
Czego mogę się spodziewać po tym zawiasie (zakładam ze to WP po przeróbkach)
Jaki mógł być zakres przeróbek?
I ostatnie pytanie czy w jakiś specjalny sposób powinienem o nie dbać (przed sezonem będę chciał wymienić olej i uszczelniacze czy na coś konkretnego powinienem jeszcze zwrócić uwagę)

Kolego, trochę więcej rozsądku. Co mamy Tobie powiedzieć o zawieszeniu przez internet na podstawie naklejki...? Ta firma mogła nie mieć z tym zawiszeniem nic wspólnego, mogła zrobić jedynie serwis, mogła stroić pod zawodnika. Zanim zabierzesz się za olej i uszczelniacze sprawdź sobie SAGi i postaraj ewentualnie ustawić pod siebie. Jesłi się nie da, znaczy że zawieszenie ma zakres poza Twoimi gabarytami i nie obejdzie się bez poważniejszej ingerencji. O czym ja do Ciebie piszę? Sprawdź tu: [url]http://forum.supermoto.pl/post77317.html#p77317[/url] Przy rozbiórce zawsze możesz wziąć parts manuala w łapę i sobie sprawdzić, czy coś zostało wymienione - ale to nie musi być znów takie proste i oczywiste...

pozdr
Michał, Wrocław
KTM EXC-R 530 [Alpina + Beringer] => Husaberg FS 650 Force [Berginer + Adler + Power4Suspension + Akrapovic]

94

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

MudAndTracker napisał/a:
ponsi napisał/a:

... mam logo clickair suspension szukałem po necie i znalazłem stonkę firmy:
[url]http://www.click-air.fr/index.html[/url]
...
Czy ktoś z Was zna tą markę?
Czego mogę się spodziewać po tym zawiasie (zakładam ze to WP po przeróbkach)
Jaki mógł być zakres przeróbek?
I ostatnie pytanie czy w jakiś specjalny sposób powinienem o nie dbać (przed sezonem będę chciał wymienić olej i uszczelniacze czy na coś konkretnego powinienem jeszcze zwrócić uwagę)

Kolego, trochę więcej rozsądku. Co mamy Tobie powiedzieć o zawieszeniu przez internet na podstawie naklejki...? Ta firma mogła nie mieć z tym zawiszeniem nic wspólnego, mogła zrobić jedynie serwis, mogła stroić pod zawodnika. Zanim zabierzesz się za olej i uszczelniacze sprawdź sobie SAGi i postaraj ewentualnie ustawić pod siebie. Jesłi się nie da, znaczy że zawieszenie ma zakres poza Twoimi gabarytami i nie obejdzie się bez poważniejszej ingerencji. O czym ja do Ciebie piszę? Sprawdź tu: [url]http://forum.supermoto.pl/post77317.html#p77317[/url] Przy rozbiórce zawsze możesz wziąć parts manuala w łapę i sobie sprawdzić, czy coś zostało wymienione - ale to nie musi być znów takie proste i oczywiste...

Pisząc powyższy post nie liczyłem na to że powiecie mi jakie mam zawieszenie i z góry zakładałem dokładnie to co napisałeś (od naklejki po profesjonalną przeróbkę pod zawodnika) zależało mi jedynie na informacji czy ktoś z Was zna tą firmę i jaki jest maksymalny zakres wykonywanych przez nich prac (nie jestem w stanie wyczytać tego z ich strony). Pozdrawiam i gratuluje projektu

DR 350 (93r) / Husaberg FE 501 2002 SM + Brudasek

95

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

rafal223 napisał/a:

A plastiki jakie kolory? Jak malujesz?

MudAndTracker napisał/a:

Mam swój typ... :)

a u kogo te plastiki będziesz malował?

Husaberg FS 650

96

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

Jakieś nowości?

READY TO >> TERROR

97

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

Husaj napisał/a:

a u kogo te plastiki będziesz malował?

Najpewniej w BLITZmoto.pl . Wstępnie się z nimi umówiłem, ale nie mogłem się za te plastiki zabrać....

Olaff napisał/a:

Jakieś nowości?

O nowości raczej ciężko, bo plaga nieszczęść się na mnie posypała. Choroby, mrozy, wyjazdy służbowe, itd... Końca nie widać.

Udało mi się jednak pozałatwiać kilka gratów:

Tłok wössner, 8551DA, oczywiście pierwsza selekcja pod nową tuleję, tj 99.95 mm
Kupiony w [url=http://www.enduromania.pl]www.enduromania.pl[/url] za bardzo rozsądne pieniądze < 600 zł !!

http://www.motoklamoty.pl/Husaberg/woessner.jpg

Zestaw napędowy, wariant kurewsko mocny:
RK 520 GXW
SuperSprox 42
SunStar 14

Jak będzie się sprawdzał taki zestaw można podpatrzeć na [url=http://www.gearingcommander.com]www.gearingcommander.com[/url] , w kórej założyłem profil do Husabergów FS 2004. Zajebista stronka.

Wszystko znów kupione w [url=http://www.enduromania.pl]www.enduromania.pl[/url] w nieprzyzwoicie dobrych pieniądzach.... :) POLECAM!

http://www.motoklamoty.pl/Husaberg/naped_min.jpg

Z ciekawości podpytałem o opinię na temat łożysk ALL BALLSa i niestety potwierdziły się obawy. Te łożyska są kiepskie. Montować je warto w miejscach, gdzie i tak co roku je się wymiania, jak np. łożyska koła. Ale mój pomysł, zeby pchać je do wahacza... uważam za chybiony. Cóż... uczcie się na moich błędach :)

pozdr
Michał, Wrocław
KTM EXC-R 530 [Alpina + Beringer] => Husaberg FS 650 Force [Berginer + Adler + Power4Suspension + Akrapovic]

98

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

jak będziesz robił okleinę to pamiętaj o białym tle pod numery startowe (lampa i 2x z tyłu). Nie wiem na ile to jest sprawdzane, ale ja wolę mieć niż z takiego błahego powodu nie wystartować.

Husaberg FS 650

99

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

sorry za off, mam pytanie odnośnie zestawu napędowego - napisz proszę na PW jaki koszt całego zestawu, masz jakieś zniżki w enduroamanii, że dobrą cenę Ci zrobili jak mówisz ?

KTM 625 SMC

100 Ostatnio edytowany przez zielinkot (2013-03-12 17:24:02)

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

temat ucichł???
mam nadzieję że plaga nieszcześć już mineła i uda się dokończyć dzieła... Pzdr

Zajechałem R1 i poszła do żyda :)  hajs rozjebałem więc od nowa zbieram na coś co ma dwa kółka .. :)

101

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

MudAndTracker napisał/a:

Jest kolejna przesyłka! Tym razem z UK od firmy Taffmeisters:
[url]http://www.taffmeisters.co.uk/index.php[/url]
Obowiązkowa pozycja w internecie dla wszystkich właścicieli Bergów!!

Co było do kupienia vs ceny w Polsce:
Łożyska wałka wyrównoważającego - 1210 zł (balancer z lozyskami w komplecie)
Komplet uszczelek silnika - 950 zł

Co zostało kupione w Taffmeisters:
same łożyska wałka wyrównoważającego - 50 GBP = 254,0 PLN
kit naprawczy rozrusznika (!!) - 20 GBP = 101,6 PLN
zestaw uszczelek silnika - 75 GBP = 381,0 PLN

http://www.motoklamoty.pl/Husaberg/uszczelki_min.jpg

Jak widać - na kit naprawczy rozrusznika składa się jedna sprężynka i dwie podkładki. Cena 100PLN wydaje się być nieco wygórowana, ale jeśli to faktycznie zadziała i wróci rozrusznikowi drugą młodość, to na pewno warto!!

Ile Cie wyszła przesyłka do PL i jaki czas realizacji?

READY TO >> TERROR

102

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

mud masz może gdzieś a kompie wzór tej tabliczki znamionowe?

103 Ostatnio edytowany przez MudAndTracker (2013-04-28 09:39:28)

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

[edited 27.04 21:32:39]

Po dłuższej przerwie wracam do gry. Wciąż czekając na silnik zabrałem się za kolejne puzzle:

Na pierwszy ogień poszedł wydech:

http://www.motoklamoty.pl/Husaberg/akrapovic_min.jpg

Przelotowy, tytanowy Akrapovic - sieje zgroze, ale jak dla mnie jest po prostu za głośny...

Podejrzenia: wydmuchana wata.

Wysłałem go więc do lubianego i szanowanego przez setki zadowolonych klientów - Edzia z Edhaust [url]https://www.facebook.com/pages/edhaust/220305788030250?fref=ts[/url]

Cel: uzupenienie / wymiana waty. Wyciszenie poprzez wspawanie czegoś na kształ DB-Killera - do środka wydechu.

Jak się jednak okazało wydech jest 100% z tytanu i niczego wspawać się nie da. Wata jest w świetnym stanie, a sam wydech, to jeden z najlepszych, jakie przewinął się przez ręce speca :)

Ostatecznie w bardzo rozsądnej, moim zdaniem, cenie wydech zostanie wyklepany, wata symbolicznie uzupełniona, a do paczki dorzucony wspomniany DB-Killer, który mam zamiar wspawać sobie w kolektor. Wszystko, łącznie z przesyłką - 100zł.

Badzo dobry kontakt, uczciwy gość, świetny fachowiec: Edzio, Edhaust, baloszek@wp.pl, 506-436-737

pozdr
Michał, Wrocław
KTM EXC-R 530 [Alpina + Beringer] => Husaberg FS 650 Force [Berginer + Adler + Power4Suspension + Akrapovic]

104 Ostatnio edytowany przez MudAndTracker (2013-04-27 22:38:57)

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

Zabrałem się również za gaźnik, który dawno już chyba nie widział serwisu... W środku pełno mazi, jakiegoś białego gówna na przepustnicy i najpopularniejszy polski zamiennik Loctite 243... wydupcona na okrągło śruba krzyżakowa - widac, że siły ktoś nie żałował....

Na szczęście z pomocą lewo-skrętnych wykrętaków i małego wiertełka - wszystko udało się sprawnie wyprostować.

http://www.motoklamoty.pl/Husaberg/keihin_sruba.jpg

Całość poszatkowałem:

http://www.motoklamoty.pl/Husaberg/keihin_min.jpg

A następnie złożyłem do kupy:

http://www.motoklamoty.pl/Husaberg/keihin_min2.jpg

Swoją drogą, ten gaźnik, to jakaś kosmiczna technologia. Wszystko co rozbierałem do tej pory miało piętnaście śrubek regulacynych, z którymi nigdy nie można było dojść do ładu i zero elektryki... a i jeszcze zrozumiałą na chłopski rozum zasadę działania! Przyznam, że ten jednak wzbudził mój niekryty podziw :) Membranki... czujnik przepustnicy... pompka przyspieszająca, i tylko jedna, jedyna śruba regulacyjna!! Czad. Aaa.. no i dwa "ssania"!

I jeszcze dwa słowa o technologii czyszczenia (i oczywiście jpg...)

http://www.motoklamoty.pl/Husaberg/motip_gaznik.jpg

Genialny spray Motipa... Do dorwania na allegro za 17zeta. Wystarcza na kilka gaźników. Swietnie rozpuszcza brud, nie niszczy uszczelek i wali naprawdę dużym ciśnieniem, co pozwala bezproblemowo wyczyścić gaźnik w środku i na zewnątrz. Do tego kompresorek z pistoletem sprężonego powietrza... i robota staje się czystą przyjemnością!

PS Do samego mycia polecam okulary ochronne: strzał motipem po oczach okazał się średnią przyjemnością....

pozdr
Michał, Wrocław
KTM EXC-R 530 [Alpina + Beringer] => Husaberg FS 650 Force [Berginer + Adler + Power4Suspension + Akrapovic]

105

Odp: Husaberg FS 650 FORCE [by MudAndTracker]

Ten intake bell masz taki chropowaty czy tak wygląda na zdjęciu?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD