1

Temat: budowa cr 500AF

czesc.zamierzam niedługo podjac prace zmierzajace do zbudowania potwora z silnikiem cr500.
dla nieznajacych tematu cr 500AF to nic innego jak crf 450 z silnikiem od cr 500.

szukam informacji na temat tego motocykla jak przerobic rame itd,jak przerobic silnik zeby jechał bardziej posłusznie czy sa jakies muduły zmieniajace charakterystyke itd
bede wdzieczny

2

Odp: budowa cr 500AF

Właściwie afaik to ramę bierze się od crf250 :)

Łukasz "Dragilla" Sacha #17

3

Odp: budowa cr 500AF

marcys napisał/a:

czesc.zamierzam niedługo podjac prace zmierzajace do zbudowania potwora z silnikiem cr500.
dla nieznajacych tematu cr 500AF to nic innego jak crf 450 z silnikiem od cr 500.

szukam informacji na temat tego motocykla jak przerobic rame itd,jak przerobic silnik zeby jechał bardziej posłusznie czy sa jakies muduły zmieniajace charakterystyke itd
bede wdzieczny


Nie rozumiem po co robić potwora i odrazu przerabiać silnik żeby jechał posłusznie?

https://www.bikepics.com/members/81

4

Odp: budowa cr 500AF

delta napisał/a:
marcys napisał/a:

czesc.zamierzam niedługo podjac prace zmierzajace do zbudowania potwora z silnikiem cr500.
dla nieznajacych tematu cr 500AF to nic innego jak crf 450 z silnikiem od cr 500.

szukam informacji na temat tego motocykla jak przerobic rame itd,jak przerobic silnik zeby jechał bardziej posłusznie czy sa jakies muduły zmieniajace charakterystyke itd
bede wdzieczny


Nie rozumiem po co robić potwora i odrazu przerabiać silnik żeby jechał posłusznie?

 

a no po to ze to ma byc motocykl do zawodów a nie do pajacowanie pod dyskoteka.chodzi o to ze jak sie złozy w zakret i odwinie gaz to zeby przyspieszał a nie piznał w powietrze

5

Odp: budowa cr 500AF

no to beda dwa dwutakty w MP w przyszlym roku ;-)

ja nie pomogę ale kolega 43 to napewno wiedzę ma w tej kwesti olbrzymią, zresztą pewnie już z nim rozmawialeś

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

6

Odp: budowa cr 500AF

Franz napisał/a:

no to beda dwa dwutakty w MP w przyszlym roku ;-)

ja nie pomogę ale kolega 43 to napewno wiedzę ma w tej kwesti olbrzymią, zresztą pewnie już z nim rozmawialeś

kontaktowałem sie z Pawłem ale on ma rame od cr 250.

7

Odp: budowa cr 500AF

marcys napisał/a:

a no po to ze to ma byc motocykl do zawodów a nie do pajacowanie pod dyskoteka.chodzi o to ze jak sie złozy w zakret i odwinie gaz to zeby przyspieszał a nie piznał w powietrze

eeetam pod błyskoteke to tylko dresowozy erłan, a potwór musi być zły;)

https://www.bikepics.com/members/81

8

Odp: budowa cr 500AF

No to będzie mieszanka wybuchowa Marek + 500cm3 -ja pie....le :), to i to narwane hehehhe. powodzonka Marku w sumie to Ci dużo nie pomogę ale zawsze możemy się n..ić :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

9

Odp: budowa cr 500AF

trawer napisał/a:

No to będzie mieszanka wybuchowa Marek + 500cm3 -ja pie....le :), to i to narwane hehehhe. powodzonka Marku w sumie to Ci dużo nie pomogę ale zawsze możemy się n..ić :)

wiesz Trawer taka 500 to mozna byłoby ciagnac cały rozrzutnik a nie przyczepke motocyklowa.

10

Odp: budowa cr 500AF

marcys napisał/a:
trawer napisał/a:

No to będzie mieszanka wybuchowa Marek + 500cm3 -ja pie....le :), to i to narwane hehehhe. powodzonka Marku w sumie to Ci dużo nie pomogę ale zawsze możemy się n..ić :)

wiesz Trawer taka 500 to mozna byłoby ciagnac cały rozrzutnik a nie przyczepke motocyklowa.

chcę to zobaczyć!!!!!  Zwiniesz wszystkie płyty na Ornecie :-)

KTM 450 SMR
WP Poland, KTM Wojciechowicz

11

Odp: budowa cr 500AF

marcys napisał/a:
trawer napisał/a:

No to będzie mieszanka wybuchowa Marek + 500cm3 -ja pie....le :), to i to narwane hehehhe. powodzonka Marku w sumie to Ci dużo nie pomogę ale zawsze możemy się n..ić :)

wiesz Trawer taka 500 to mozna byłoby ciagnac cały rozrzutnik a nie przyczepke motocyklowa.

Aż mnie dreszcze przeszły :), to będzie dopiero sezon :), a ogórków coraz mniej

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

12

Odp: budowa cr 500AF

a no po to ze to ma byc motocykl do zawodów a nie do pajacowanie pod dyskoteka.chodzi o to ze jak sie złozy w zakret i odwinie gaz to zeby przyspieszał a nie piznał w powietrze

Dlatego właśnie nikt nie startuje CR w zawodach supermoto.
Jest to sprzęt który ma za dużą moc i zbyt zjebaną charakterystykę silnika aby tym normalnie jeździć.
Dlatego też ja, Jochen Jasiński i cała reszta światowych zawodników startuje na KTM380 ponieważ ma wystarczającą moc i bardzo fajną charakterystykę.
Posiada również PV który można dowolnie regulować i zmieniać sposób w jaki silnik oddaje moc.

A co do wersji AF to ładnie to wygląda ale aluminiowa rama bardzo lubi pękać:)
O przerabianiu znajdziesz dużo filmików na YT. Jest też strona poświęcona CR500AF na której znajdziesz gotowy przepis jak co przerobić.
Ogólnie poszukaj poczytaj bo chyba ten pomysł to Ci tak wpadł z znikąd a nie jest wnikliwym przemyśleniem.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

13

Odp: budowa cr 500AF

dlatego pytam.rozmawiałem z madrymi i mowia ze mozna troche namieszac w silniku.jakos tam wał dociazyc czy cos,wstawic moduł vortexa z innymi mapami,zmienic gaznik i sa podobno jakies gdzety elektroniczne ktore zmieniaja całkeim oddawanie mocy.4t z tego sie nie zrobi ale głownie chodzi o to zeby było wiecej emocji i adrenaliny.szukałem w necie i jakos skromnie wygladaja informacje na ten temat.
dlatego trzeba szykowac dwa motory zeby jednym sie scigac a drugim uczyc jezdzic.
jezeli bedzie chujowo to 500 bedzie do ciagania przyczepy albo do jezdzenia w pieciu chłopa.

14

Odp: budowa cr 500AF

hacker33 napisał/a:

a no po to ze to ma byc motocykl do zawodów a nie do pajacowanie pod dyskoteka.chodzi o to ze jak sie złozy w zakret i odwinie gaz to zeby przyspieszał a nie piznał w powietrze

Dlatego właśnie nikt nie startuje CR w zawodach supermoto.
Jest to sprzęt który ma za dużą moc i zbyt zjebaną charakterystykę silnika aby tym normalnie jeździć.
Dlatego też ja, Jochen Jasiński i cała reszta światowych zawodników startuje na KTM380 ponieważ ma wystarczającą moc i bardzo fajną charakterystykę.
Posiada również PV który można dowolnie regulować i zmieniać sposób w jaki silnik oddaje moc.

A co do wersji AF to ładnie to wygląda ale aluminiowa rama bardzo lubi pękać:)
O przerabianiu znajdziesz dużo filmików na YT. Jest też strona poświęcona CR500AF na której znajdziesz gotowy przepis jak co przerobić.
Ogólnie poszukaj poczytaj bo chyba ten pomysł to Ci tak wpadł z znikąd a nie jest wnikliwym przemyśleniem.


mhhh hacker szkoda że nie było Cie na ostatniej rundzie w kisielinie to byś zobaczyl do czego takie CR500 jest zdolne w odpowiednich rękach, i powiem Ci że "zjebana charakterystyka silnika" nie przeszkodziła Pawlowi zrobic 1,01 w kwali i na luzie wygrać obydwa wyścigi (trzeci pewnie też by wygral ale po co ;-) )

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

15

Odp: budowa cr 500AF

No właśnie chciałem jeszcze napisać jak będzie taki sprzęt jeździł na małym torze jakim jest Gostyń?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD