1

Temat: DRZ SM na cross

Cześć,

trochę informacji na temat przeróbki DRZ SM na enduro jest ale trochę brakuje.
Jestem laikiem więc proszę powiedźcie jakie koła i co potrzeba żeby zmienić koła z DRZ SM na koła crossowe?
Czy np koła z DRZ 400 E z 2001 roku będą pasowały?
Co muszę uwzględnić po kolei żeby zamienić koła w najprostszy a zarazem najlepszy sposób?

Pozdrawiam,
L.

KTM 200 EXC

2

Odp: DRZ SM na cross

Siemanko.
Bez żadnych praktycznie przeróbek koła od DRZ 400 E będą pasowały do DRZ 400 SM. Problemem może okazać się tylko tarcza hamulcowa, ale jeżeli przekręcisz swoją tarczę 310 mm z drz 400 sm do przedniego koła od drz 400 e to masz praktycznie wszystko na miejscu. Rozwiązaniem jest kupienie tarczy 310 którą na stałe zamontujesz do kół enduro.

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

3

Odp: DRZ SM na cross

jeszcze tylne koło.
DRZ SM ma tylną tarczę 240mm
DRZ S i E ma tylną tarczę 220mm

Więc musisz podmienić lub zakupić tarczę 240mm

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: DRZ SM na cross

ostatnio znajomy kupił takie koła i mówił że przednia tarcza ma 240 i pasuje na tył.

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

5

Odp: DRZ SM na cross

nie ma tragedii - w terenie będzie łapało tylko częścią klocka i da radę latać. Sprawdzone. A zużycie klocków w terenie sam wiesz jakie jest. Oczywiście - zmiana tyłu też by sie przydałą - żeby mieć wszystko gites malines. Lub też dystans tylnego zacisku można zamieniać.

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

6

Odp: DRZ SM na cross

Ok, dzięki za pomoc.

Jeszcze znalazłem koła od WR f excela:
[url]http://allegro.pl/kola-excel-18-21-wr-felgi-cross-i2597201060.html[/url]