1 Ostatnio edytowany przez zbyster (2012-09-03 12:28:02)

Temat: zamiana gaźnika z dellorto na keihin -lc4 620-doradzcie

witam. co powiecie o tym gaźniku do lc4 620 95rok, mam aktualnie gaźnik dellorto?
gaźnik jest z crf  450 z roku 2006.
[url]http://allegro.pl/show_item.php?item=2568063250[/url]


Co trzeba by zmienić? Króćce ? NA jakie?

Coś poza tym? Trzeba dobierać dysze? Ile coś takiego kosztuje? Pomóżcie.

2

Odp: zamiana gaźnika z dellorto na keihin -lc4 620-doradzcie

Za słabe zdjęcie żeby stwierdzić czy na bank z CRF.
Jednak do pojemności 600 proponował bym szukać 41mm a nie 39 czy 40.

joł

3 Ostatnio edytowany przez zbyster (2012-09-03 15:39:58)

Odp: zamiana gaźnika z dellorto na keihin -lc4 620-doradzcie

SFMario napisał/a:

Za słabe zdjęcie żeby stwierdzić czy na bank z CRF.
Jednak do pojemności 600 proponował bym szukać 41mm a nie 39 czy 40.

joł

To z jakiego motocykla jest 41mm?

To pisze na gaźniku?

ps. Jeżdżę w terenie.

4 Ostatnio edytowany przez sobekkk (2012-09-04 00:13:30)

Odp: zamiana gaźnika z dellorto na keihin -lc4 620-doradzcie

40 zasadniczo moze byc do 620 - orginalnie tam jest dellorto 40 / mikuni 40
z tym ze z CRFy WR, YZ, RMZ gazniki nie posiadaja leja od strony airboxa

Najlepiej szukaj gaznika od SX 450 lub SX 525 cos kolo 2003 roku te nowsze maja juz gaznik jak w reszcie japoncow
EXC 450/525 ma FCR39
a ponizej 2002 (albo 2000?) maja FCR bez MX
chodzi o cot stakiego:
http://www.webshopfrankmxparts.com/WebRoot/StoreNL/Shops/62910900/4E54/AA19/F158/048B/6229/C0A8/29B9/A071/DSC06730.jpg
latwiej do tego zamocowac gume i lej to najlepsze rozwiazanie - nie pwoduje zawirowan powietrza

modele z takim gaznikiem maja inna gume laczaca airbox z gaznikiem - zastepuje ona w/w lej
http://images46.fotosik.pl/1463/2ecf89f107c844e5med.jpg

srednice masz podana na gazniku np 660SMC ma 4138A - jest to dokladny kod ustawien gaznika, pierwsze 2 cyfry oznaczaja srednice - ale mozesz ja tez zmierzyc suwmiarka z dlugimi "lapkami" - 41 mm jest tam gdzie iglica przy wjesciu/wyjsciu jest okolo 43mm

5 Ostatnio edytowany przez zbyster (2012-09-04 12:04:23)

Odp: zamiana gaźnika z dellorto na keihin -lc4 620-doradzcie

czyli najlepiej coś takiego?: [url]http://allegro.pl/gaznik-ktm-sx-exc-450-520-525-yamaha-wr-yz-450-i2567865578.html[/url]


kurcze troche drogo. Niema ktoś na forum takiego gaźnika?



No a jakbym kupił ten z CRF 450 to wystarczylo by tylko gumę zmienić od airbox-a do gaźnika?

6 Ostatnio edytowany przez sobekkk (2012-09-04 12:40:53)

Odp: zamiana gaźnika z dellorto na keihin -lc4 620-doradzcie

1.najpierw to wez od goscia wiecej fotek bo nic nie widac - i fotke blaszki przepustnicy.
2. 700 zł to za niego bym niedal

poszukaj SXow na czesci i podzown - niema sie co napalac - taki gaznik idzie wychaczyc w okolicy 500 zł
od CRFy kupilem kiedys za 450 z przesylka.... poczym sprzedalem za 550

cudow jakie opsiuja ludzie po tym gazniku sie nie spodziewaj -mocy moto wiecej miec nie bedzie - fakt w terenie spisuje sie niebo lepoiej od podcisnieniowego mikuniego - reakcja na gaz jest duzo lepsza co zwlaszcza w terenie sie przydaje - ale jak to ma sie do poczciwego dobrze wyregolowanego delorciaka - niewiem.

P.S.
jak ja szukalem to bylem tak napalony ze juz mialem ugadany gaznik z USA od goscia ktory odrazu ustawil wstawil by dysze i iglice pod moje moto (sprzedaje tylko FCRy) no ale cena ponad 1000zl za gaznik

7 Ostatnio edytowany przez zbyster (2012-09-04 16:21:13)

Odp: zamiana gaźnika z dellorto na keihin -lc4 620-doradzcie

a jak ze spalaniem?
Bo dellorto spala ogromne ilości paliwa(chyba więcej niż yz 450-mojego brata).Z tym ze w delorto mam luźną przepustnicę wiec nie wyreguluje go.


I jakby założyć gaźnik od CRF?YZF?-bo tych motorów jest więcej. -co trzeba zmienić/edytować?;)

8

Odp: zamiana gaźnika z dellorto na keihin -lc4 620-doradzcie

pali tyle samo ... tzn zawsze do dna....
tak napowaznie to sie jakos szczegolnie tego nie sprawdzalem
na mikunim robilem 150 km luznego latania na keihinie 130 dzidowania (do rezerwy)

na gazniku od CRFy chodzil bedzie - wyregolowac tez sie jakos tam da
ale zeby zrobic to najlepiej najmniejszym kosztem to trzeba znalezc gaznik albo z 625SXC/660SMC (co jest tylko dla wytrwalych) albo wlasnie gaznik z SX450/525

na gazniku z CRFy mialem problemy z guma - albo sie zsuwała albo pekla i lapalo lewe powietrze i syf.

Podzwon po pytaj napewno sie znajdzie... pozatym sezon sie konczy - po co sie wkurwiac i wydawac niepotrzebnie pieniadze.


Odloz tez ze 150 zł na igilice i dysze
Ja ustawienia gaznika bralem z 625 SXC bo silnik i elektronika jest identyczna
Jak to sie ma w 620 - niewiem

Znajmoy ma 620 SC z bodajze 99 roku z delorciakiem i sobie chwali - poczatki byly trudne ale jak ogarnol to nie mysli o zmianie niczego

9 Ostatnio edytowany przez zbyster (2012-09-05 16:45:52)

Odp: zamiana gaźnika z dellorto na keihin -lc4 620-doradzcie

oto foto tego gaźnika z crf: [url]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/118da96ac44b7a1d.html[/url]   ,http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26cb3b737ec74dba.html ,http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ac75c4a37e8353b.html,
[url]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e6e3492c86600d2.html[/url]


Jeszcze popróbuje zmienić ustawienie iglicy w dellotro- bo zdaje się że spalał miej paliwa jak miałem na 2 ząbku od góry,bo teraz mam  bodajże na 4 od góry.


PS> Czy luźna przepustnica może zwiększyć zużycie paliwa?

10

Odp: zamiana gaźnika z dellorto na keihin -lc4 620-doradzcie

luzna przpustnica raczej uniemozliwia prawidlowe wyregolowanie gaznika...