pali tyle samo ... tzn zawsze do dna....
tak napowaznie to sie jakos szczegolnie tego nie sprawdzalem
na mikunim robilem 150 km luznego latania na keihinie 130 dzidowania (do rezerwy)
na gazniku od CRFy chodzil bedzie - wyregolowac tez sie jakos tam da
ale zeby zrobic to najlepiej najmniejszym kosztem to trzeba znalezc gaznik albo z 625SXC/660SMC (co jest tylko dla wytrwalych) albo wlasnie gaznik z SX450/525
na gazniku z CRFy mialem problemy z guma - albo sie zsuwała albo pekla i lapalo lewe powietrze i syf.
Podzwon po pytaj napewno sie znajdzie... pozatym sezon sie konczy - po co sie wkurwiac i wydawac niepotrzebnie pieniadze.
Odloz tez ze 150 zł na igilice i dysze
Ja ustawienia gaznika bralem z 625 SXC bo silnik i elektronika jest identyczna
Jak to sie ma w 620 - niewiem
Znajmoy ma 620 SC z bodajze 99 roku z delorciakiem i sobie chwali - poczatki byly trudne ale jak ogarnol to nie mysli o zmianie niczego