Temat: fabryczne supermoto a enduro
witam. posiadam kata w wersji prestig, i chciałem się was zapytać czy jeżeli założył bym do niego inne felgi wraz z kostką oraz wymienił napęd , to czy motocykl ten sprawdził by się w terenie?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » fabryczne supermoto a enduro
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
witam. posiadam kata w wersji prestig, i chciałem się was zapytać czy jeżeli założył bym do niego inne felgi wraz z kostką oraz wymienił napęd , to czy motocykl ten sprawdził by się w terenie?
Nie za bardzo, ociężały typ z niego. Jak się ktoś uprze to LC4 w terenie polata, ale kopie się to w piachu, ciężkie do podnoszenia i ciągania w błocie, więc jak dla mnie odpada. Miałem przyjemność posiadać LC4 620 z 97r na kostce oraz w tym samym czasie WR450 i byłem katem w terenie raz - do dzisiaj pamiętam, że był to błąd. Używałem go do miasta i szutru - tam daje radę.
Jak nie latałeś niczym lżejszym to tym się przyzwyczaisz.
A w ogóle, kto wie i napisze czym głównie różniły się wersje zwykłe od Prestige? Była jakaś różnica wagi? Z tego co wiem, w obydwu były aku i rozruszniki. (Widziałem niby zwykłą wersję też z pompą magury, nie wiem czy ktoś przekładał, czy były rózne pompy magury).
Pozdrawiam
jezdziłem na yz wczesniej po górach no i strasznie ciężko się przyzwyczaić, jest tak jak mówisz, w piachu się kopie i kierownica wariuje a w błoto na łysych oponach boje sie wjeżdżać . wiem że do wersji prestig idzie chyba mniej oleju niż do innych lc4 ( od 1,6 do 1,8 ) . chyba za tą kasę co bym wydał na koła i napęd kupie coś małego bez papierów na góry. pozdrawiam . dzięki , a co do wagi to w dowodzie mam 162 kg
elosc
wazne jaki bylby to teren bo fakt jest taki ze sprzet lekki nie jest, ja lc4 400 sobie w miare radzilem w terenie, Twoj ma kilka kilo wiecej... ale jak pisze mrximry jesli nie latales lzejszymi to sie przezwyczaisz ...jak masz troche sily to ogarniesz bydle. No i duzym plusem jest rozrusznik, ja nie mialem.
Po lc4 bylo exc i niebo a ziemia, exc jak rowerkiem machalem, po lc4-ce oczywiscie a teraz odczuwam ze jest co raz ciezszy... ;)
ja latam lc4 w terenie ale mam enduro
po wymianie samych kolek w terenie bedziesz mial prze*****
SM maja twarde zawieszenie i stawy w rekach pewnie tego nie wyrobia ;) albo lozyska w glowce i wachaczu
bujajac "enduro" jestem wstanie wcisnac przod o jakies 15 cm... a SMem kolo 5cm
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » fabryczne supermoto a enduro
Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 82 zapytań