1

Temat: fabryczne supermoto a enduro

witam. posiadam kata w wersji prestig, i chciałem się was zapytać czy jeżeli założył bym do niego inne felgi wraz z kostką oraz wymienił napęd , to czy motocykl ten sprawdził by się w terenie?

ale bym się dzisiaj wy*ebał !

2 Ostatnio edytowany przez mrximry (2012-07-23 20:03:59)

Odp: fabryczne supermoto a enduro

Nie za bardzo, ociężały typ z niego. Jak się ktoś uprze to LC4 w terenie polata, ale kopie się to w piachu, ciężkie do podnoszenia i ciągania w błocie, więc jak dla mnie odpada. Miałem przyjemność posiadać LC4 620 z 97r na kostce oraz w tym samym czasie WR450 i byłem katem w terenie raz - do dzisiaj pamiętam, że był to błąd. Używałem go do miasta i szutru - tam daje radę.
Jak nie latałeś niczym lżejszym to tym się przyzwyczaisz.
A w ogóle, kto wie i napisze czym głównie różniły się wersje zwykłe od Prestige? Była jakaś różnica wagi? Z tego co wiem, w obydwu były aku i rozruszniki. (Widziałem niby zwykłą wersję też z pompą magury, nie wiem czy ktoś przekładał, czy były rózne pompy magury).
Pozdrawiam

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM

3

Odp: fabryczne supermoto a enduro

jezdziłem na yz wczesniej po górach no i strasznie ciężko się przyzwyczaić, jest tak jak mówisz, w piachu się kopie i kierownica wariuje  a w błoto na łysych oponach boje sie wjeżdżać  . wiem że do wersji prestig idzie chyba mniej oleju niż do innych lc4 ( od 1,6 do 1,8 ) . chyba za tą kasę co bym wydał na koła i napęd kupie coś małego bez papierów na góry. pozdrawiam . dzięki , a co do wagi to w dowodzie mam 162 kg

ale bym się dzisiaj wy*ebał !

4

Odp: fabryczne supermoto a enduro

elosc
wazne jaki bylby to teren bo fakt jest taki ze sprzet lekki nie jest, ja lc4 400 sobie w miare radzilem w terenie, Twoj ma kilka kilo wiecej... ale jak pisze mrximry jesli nie latales lzejszymi to sie przezwyczaisz ...jak masz troche sily to ogarniesz bydle. No i duzym plusem jest rozrusznik, ja nie mialem.
Po lc4 bylo exc i niebo a ziemia, exc jak rowerkiem machalem, po lc4-ce oczywiscie a teraz odczuwam ze jest co raz ciezszy... ;)

"If you do what you love, nothing can hold you back."

5 Ostatnio edytowany przez sobekkk (2012-07-24 21:59:05)

Odp: fabryczne supermoto a enduro

ja latam lc4 w terenie ale mam enduro
po wymianie samych kolek w terenie bedziesz mial prze*****
SM maja twarde zawieszenie i stawy w rekach pewnie tego nie wyrobia ;) albo lozyska w glowce i wachaczu
bujajac "enduro" jestem wstanie wcisnac przod o jakies 15 cm... a SMem kolo 5cm