1

Temat: SM do 10 tys lub cross z przerobieniem max 10k

jak w temacie interesuje mnie moto SM z homologacją do 10 tyś żeby był zrywny na koło bez problemu, lub cross z myślą o przerobieniu na SM również z homologacja i do 10 tys. W tym 2 przypadu co trzeba będzie zmienić?

2

Odp: SM do 10 tys lub cross z przerobieniem max 10k

Przedewszystkim koła. Możesz zmienić tarcze hamulcowe, pompe hamulcową, zacisk, przewody w oplot, jakaś przeróbka zawieszenia, Marek72 się tym zajmuje :) Napisz może dokładniej czego szukasz, jakie są Twoje umiejetnosci serwisowe :) Lc4 wstanie z gazu i jakaś wsciekła 450 też, różną się serwisem i masą :) Napisz też gdzie będziesz uzytkował to moto :)

Husqy SMR-R 450

3 Ostatnio edytowany przez RapCore (2012-06-03 22:02:55)

Odp: SM do 10 tys lub cross z przerobieniem max 10k

umiejętności moje duże nie są :D z ojcem zrobie więcej ale też nie mega dużo. moto będzie głownie na ulice ew. jakieś weekendowe wypady na szuter lekki teren i lekkie błotko. ;) najbardziej podoba mi sie DR-Z 400 ale do 10k raczej nie znajde ;/ albo husqvarna 610 też fajny moto. Najlepiej żeby nie był drogi w eksploatacji, nie liczac paliwa :D

4 Ostatnio edytowany przez czarnysm610 (2012-06-04 23:59:59)

Odp: SM do 10 tys lub cross z przerobieniem max 10k

w husce  sa drogie czesci i do 610 ogolnie ciezki dostep wiec nie wiem czy nie zje cie eksploatacja- zalezy na jaki egzemplaz trafisz ale ogolnie tyczy sie to kazdego moto, co wiecej o 610- bez porownania mocniejsza od DRZ, spalanie dosyc spore (do 10l) serwisowo malo wymagajace(nie to co wyczynowki), jesli miales juz jakies doswiadczenie z moto przez wiecej niz 5 minut i o wiekszej pojemnosci niz 50ccm to DRZ raczej nie bralbym pod uwage bo szybko zacznie brakowac ci mocy, jesli moto ma byc twoim prierwszym sprzetem to SUZUKI jak najbardziej.  Ewentualnie jakies starsze LC4- moc i masa mniej wiecej jak w husce, za to duzo lepszy dostep do czesci ale ceny motocykli wyzsze wyzsze.

525 EXC

5

Odp: SM do 10 tys lub cross z przerobieniem max 10k

Ja mam Huske 610, spalanie 8L przy ostrej jezdzie, części eksploatacyjne cenowo jak każda inna marka. Jak narazie bez awaryjnie...

Husaberg FS 650