1 Ostatnio edytowany przez scott776 (2012-05-02 14:20:55)

Temat: 125

Więc chcę kupić jakąś 125 na początek , jako własny motor , poza tym to jeździłem na CR 85 , YZF 250 i YZ 250 ale ta ostatnia to jednak za dużo mocy jak dla mnie .
Jaką 125 polecicie tak do 5000?
I czy to wystarczająco na wzrost 184 i wagę 70kg.
Pytam bo na tamtych jeździłem , ale nie miałem okazji na żadnej 125 jechac
Chciałbym coś powyżej 2001 roku.
Oraz pytanie jakie koszty mnie czekają i co ile ?
Oprócz paliwa i wymiany olejów .

2

Odp: 125

Jak będziesz dbał to jedynie zmiana napędu (kiedyś tak czy siak to nastąpi). Jak kupisz z dobrą komprechą to może nawet 2 sezony bez remontu pojezdzisz.

READY TO >> TERROR

3

Odp: 125

Dobra dzięki , a koszt takiego remontu to ile tak w przybliżeniu ?
Bo pewnie tłok , korba , sprzęgło itp.
No i co polecacie ? Yamaha będzie najlepsza czy to za bardzo nie ma znaczenia ?

4 Ostatnio edytowany przez kacpikSM (2012-05-02 21:43:01)

Odp: 125

Porządny tłok + cylinder do 1400 powinieneś się spokojnie zamknąć.
Możesz podać jakieś linki i coś wybierzemy. Szukasz 2t?  :)


scott776 napisał/a:

Yamaha będzie najlepsza czy to za bardzo nie ma znaczenia ?

hehehe to nie ma znaczenia...

sms 125 --> smr 450

5

Odp: 125

polecił bym swoją derbi sendę 125 ale jak jeździłeś na takich dzikusach w 2T to mogło by ci być mało ... wage mam nieco ponad 70 za to nieco mniej wzrostu i nie ma źle ..do szybkiego i taniego przemieszczania w sam raz a i w lesie idzie się pobawić , ale chyba dt-x

6

Odp: 125

Tak , chcę koniecznie 2t , bo 4t jest dużo droższe w zakupie a chcę przeznaczyć do 5 tysiaków.
Raczej fullcross chyba że znacie jakieś ładne enduraki :]
Możecie podawać propozycje , będę wdzieczny :D

7

Odp: 125

[url]http://otomoto.pl/husqvarna-cr-125-2002r-nie-wr-kx-yz-rm-crf-M3046225.html[/url]
[url]http://allegro.pl/husqvarna-125cm-2005-rok-i2295859641.html[/url]

READY TO >> TERROR

8

Odp: 125

W sumie to za bardzo nie mam wymagań poza tym żeby był z mocą około 40 koni i powyżej 2001 roku.... Znacie jakieś stronki na których są tanio te motory?
Chyba że do 5500 z zagranicy znajde jakiegoś 4t 250 ?
Możecie podawać propozycje i mówić co wybrać - 125 2t czy 250 4t....
125 nie jeździłem , nie wiem jak się lata w porównaniu do tamtych co pisałem wcześniej , najbardziej mi by pasowała charakterystyka czterosuwa , na YZF 250 jeździło mi się super tylko te 4t są przeważnie drogie.
No i jak możecie to jakieś porównanie kosztów eksploatacji 250 4t i 125 2t .
Sam już nie wiem , jedni gadają że 2t tylko paliwożerca poza tym nie muszę się tak bawic jak z 4t , drudzy mówią że 125 będzie się sypał i lepiej zainwestować w 4t....

9

Odp: 125

125 i 40 koni mówisz <lol100>. W full crosie można by sie pokusić o YZ 125, potwór..

READY TO >> TERROR

10

Odp: 125

A ile taka 125 ma ?
W większości na allegro mają powyżej 40 koni , czyli taka ściema dla kupującego w opisie ?
Nie znam się za bardzo na tym więc myślałem że to możliwe.
A jaka charakterystyka tej YZ 125 jest ?
Coś tak nerwowego jak 85 czy bardziej przewidywalna jak na 2t jak 250?

11

Odp: 125

Ogólnie te full crossy 125 (sx,yz,cr,kx) mają po te 40-43 KM i na mnie przejażdzka na yz 125 zrobiła znacznie wieksze wrazenie niz na drz, 1,2,3 to wstawało z gazu, strasznie "nerwowy" motocykl i wydaje mi się ze w teren dla amatora lepsze by było 250. Wyczynowe 125 to napewno są wydatki, zmiany tłoków itd ale w 4T koszty są kilka razy wyższe.

Husqy SMR-R 450

12

Odp: 125

Mam sende 4t 125 i od 3 sezonów nic nie zrobiłem poza przeglądami , olejami , klockami ham. i laniem paliwa aaa i zaworki były regulowane ostatnio po raz pięrwszy za mojej kadencji ale to spokojne i mega NIE wyżyłowane moto , jak chcesz 40 koni i 4T do drz 400 :) wydaje mi się ,że będzie jednak tańsza w utrzymaniu niż taki żylak 125 a moc podobna.. ale inaczej ją oddaje więc najlepiej się umów z kimś z okolic na jakieś jazdy próbne ( o ile znajdzie się ktoś kto cię poczęstuje ) i wtedy będziesz wiedział co ci pasi i czego szukać

13 Ostatnio edytowany przez sobekkk (2012-05-06 18:40:34)

Odp: 125

moze zacznij od DT125 (lub cos w tej klasie)...
dlaczego ?
5k to niewiele kasy na moto (rower juz bys na wypasie kupil :D)
po zakupie wyczynowej sety okaze sie ze cos trzeba zrobic (kasa), zre jak smok (kasa) cos sie posype (kasa)
a w przyszlym roku pewnie bedziesz chcial cos mocniejszego (bo seta za slaba na drodze i nie ta harakterystyka),
zaoszczedzisz kase i odlozysz na DRZ400
DT125 to pierdoped w porownaniu do wyczynowej setki ale jest tani i pewnie latwo sprzedac (bo popularny)

no chyba ze to 5 k to w tym miesiacu odlozyles to bierz fula :D

14

Odp: 125

Mam okazje dorobić troche teraz więc poczekam miesiąc - dwa i odrazu pułap wzrośnie a co za tym idzie kupie w lepszym stanie i młodszy.
Co do DeTki to za słaba jest , wiem o tym bo kolega teraz jeździ EXC 300 ale jak miał DT to mówił że dużo słabsza od 85 którą jeździłem , i której moc też mnie nie przekonywała.

15

Odp: 125

Mam cr125 i powiedzialbym ze przebieg mocy jest taki:


Nic nic nic nic nic REEEZOOOO!


Tylko pytanie co ty chcesz robic, bo fullcross blachy nie ma i miec nie bedzie [chyba ze masz za duzo kasy, a nie masz].

W teren polecam na poczatek wlasnie sete.
W cwiartce 4t na malym torze mozna prawie nie zmieniac biegow [mowimy o poczatkach jazdy], co moim zdaniem nie jest dobre.
W secie mielisz nonstop, wiec jest nauka.
Wsrod znajomych ostatnio trendem [haha] jest zmiana w dol i jakos dziwnym trafem na mniejszych sprzetach jezdza lepiej ;)

WR 450 F
GSXR 1100