Ważne jest to co jest napisane w karcie gwarancyjnej.
Najczęściej jest w niej taki zapis; wady zostaną usunięte w czasie 14 dni od chwili zgłoszenia reklamacji...ale bardzo często w kolejnym punkcie jest napisane: termin ten może wydłużyć się z przyczyn niezależnych od gwaranta np: w związku z sprowadzeniem części z zagranicy
PS. kemot nie myl niezgodności towaru z umową z gwarancją ponieważ właśnie to robisz.
Wszystko więc rozchodzi się o zapis w karcie gwarancyjnej. Jeżeli nie zastrzegli w niej, że okres rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć z przyczyn niezależnych to możesz przedsięwziąć jakieś kroki.
Może poszukaj na necie warunków gwarancji tego producenta kasków.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD