1

Temat: Ucywilizowane, mniej radykalne supermoto

No i zapadła decyzja - poszukuję 'ucywilizowanego' supermoto. Jeśli chodzi o doświadczenie to mam kilka sezonów za sobą i ponad 30 kkm przejechanych. Do tej pory jeździłem Suzuki SV650, TDM900, Z750 więc jakieś tam doświadczenie jest ;)
Najpierw miało to być drugie moto w garażu więc celowałem w coś w stylu CRF. Jednak moje plany brutalnie zweryfikowała rzeczywistość - musi wystarczyć mi jedno moto do wszystkiego. Do wszystkiego czyli jazda po mieście, dojazdy do pracy, króciutkie traski weekendowe, może spróbowałbym się nawet zapuścić w jakieś szutry a w wakacje przyczepka i jedzie ze mną na Mazury albo w góry ;)
Wybór padł na KTM - po prostu ciągnie mnie do tej marki.

Aktualnie mam trzy modele na oku:
KTM LC4 640 SM ([url]http://tablica.pl/oferta/ktm-640-sm-2007-rok-IDFD6f.html[/url]) - sprzęt od naszego forumowicza. Po założeniu mutantów na felgi powinien dać radę na szutrach, jednak to już trochę stara konstrukcja.

KTM 690 SM ([url]http://otomoto.pl/ktm-lc-690-sm-lc-4-M3057628.html[/url]) - czy to nadal jeździ jak supermoto czy bliżej mu do motocykla stricte szosowego? Wydech poprowadzony pod silnikiem, duża waga, nie za duże skoki zawieszenia - da się tym polatać po szutrach?

KTM 690 Enduro + kółka SM ([url]http://motoallegro.pl/ktm-690-enduro-r-smc-smr-supermoto-super-moto-i2163196130.html[/url]) - to chyba mój faworyt, drugi komplet kół więc jak będę chciał polatać po lesie to problemu nie będzie. Jednak będę latał przeważnie po asfalcie - czy w tej sytuacji to moto to nie jest przerost formy nad treścią?

Cenowo najlepiej wypada 640, rozsądek podpowiada żeby brać 690 SM ale najbardziej kusi 690 enduro - no i bądź tu mądry i weź coś wybierz.
Podpowiecie?

EXC-F 250
Tymczasowo bez supermoto

2 Ostatnio edytowany przez tadzik (2012-03-02 12:14:23)

Odp: Ucywilizowane, mniej radykalne supermoto

ja mogę się wypowiedzieć tylko na temat starego lc4. Swojego czasu miałem 620, użytkowałem na kołach i oponach enduro - już wtedy trzymanie w terenie było tragiczne, więc musiałem coś wybrać i zmieniłem koła na crossową kostkę. Z takim czymś to dopiero był sens zapuszczać się w teren, nawet ten ciężki.
więc jeżeli chcesz teren i asfalt jednocześnie to obowiązkowo dwa komplety kół.
Ja mam podobne zapotrzebowania do użytkowania motoru, z tym, że ciągnie mnie na tor, więc mój wybór padł na 660 smc.
Wiem jednak że głównie będę jeździł asfalt a teren będzie znaczył pewnie ubity szuter i mocno latającą na nim d**e

co do dziobala i 690 enduro to niestety nie mogę się wypowiedzieć

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

3

Odp: Ucywilizowane, mniej radykalne supermoto

jak masz ca$h na swojego "faworka" to brać, a jak nie to lc4

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

4

Odp: Ucywilizowane, mniej radykalne supermoto

Panowie, nikt nie ma porównania LC4 640 vs 690SM vs 690SMC?

Czekam na lepszą pogodę i chyba trzeba będzie samemu spróbować zrobić jakiś mały rekonesans w temacie.

EXC-F 250
Tymczasowo bez supermoto

5

Odp: Ucywilizowane, mniej radykalne supermoto

LC4 640 vs 690SM vs 690SMC

JEst mnóstwo tematów na temat tych modeli na forum wiec przejrzyj po wiecej szczegółów.


Jedna rodzina LC4, wiec bardzo podobne, jesli masz możliwości finansowe to weź 690, nowocześniejszy i bardziej 'ucywilizowany' (mniej trzęsie)

Teraz masz do wyboru lc4 690;

SM - na miasto , gdy chcesz z pasażerem latać

SMC - na miasto , tor , do lasu - de best'ciak :D

Enduro - jak nazwa sugeruje do lasu... ale z kolkami SM jak wyżej ;)

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

6

Odp: Ucywilizowane, mniej radykalne supermoto

To jeszcze raz :)

KTM 690 SM vs KTM 640 SM.

Czy ten wydech pod silnikiem w 690 SM to rzeczywiście taka lipa, że nie da się tym wjechać w polną drogę?
690 SMC/Enduro niestety trochę za drogie bo wyjdzie około 23 tysi.

EXC-F 250
Tymczasowo bez supermoto