1

Temat: SM do 8 tyś zł

Witam
Co moglibyście polecić do 8 tyś zł? Zależy mi generalnie na tym żeby nie robić często remontów a najlepiej wcale, generalnie nie wyżyłowany silnik ale z pazurem(pewnie nie mylę się że jedno wyklucza drugie ;/? ). W temacie SM jestem raczej zielony, główną swoją uwagę zawsze kierowałem szlifierkom i z nimi mam jakieś doświadczenie właśnie, trochę w terenie a z SM to nic, nie chciał bym żebym pod koniec sezonu czuł potrzebę wymiany motocykla. Czekam na Wasze sugestie.
Pozdrawiam

2

Odp: SM do 8 tyś zł

w tej cenie to husqvarna610 albo jakies starsze lc4 moze bys znalazl

525 EXC

3

Odp: SM do 8 tyś zł

Ciężko dobrać coś wg. Twoich kryteriów. Albo będzie wściekłe i obsługowe, albo "łagodne" i może pod koniec sezonu wydawać się nudne. Piszę "wydawać się", bo w większości to subiektywne wrażenie a w rzeczywistości moto ma jeszcze niewykorzystane pokłady funu.
Dobrym przykładem jest tu nasz kolega BARTEKSM, jeździ już kolejny sezon przerobioną na SM SUZUKI DR 650 SE i jest git. Takie motorki można znaleźc na Allegro już za ok. 6000 złotych. Zostanie Tobie jeszcze na porządne ciuchy.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

4

Odp: SM do 8 tyś zł

Jak ci interesuje to mam wr 125x jak dorzucisz tysiaka.Co do tego czy ci sie nie znudzi to zależy, ja go osobiście kupowałem z myślą na jeden sezon żeby zapoznać się jak się takim śmiga, jak będzie to twoje pierwsze moto to moge  ci je polecic.

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

5

Odp: SM do 8 tyś zł

Jak jezdził na szlifierkach to wr125x podejrzewam ze znudzi mu sie po 5 minutach jazdy :)

Husqy SMR-R 450

6

Odp: SM do 8 tyś zł

Mam podobnie jak autor tematu .
wydaje mi się ze mozesz się rozglądać za Suzuki DRz400 sm :))

speedfight II->senda ->DT50->Aprilia mx 125->drz 400->wr450

7

Odp: SM do 8 tyś zł

ZAWA napisał/a:

Mam podobnie jak autor tematu .