1

Temat: CRF 250 problem

Mam problem odnoście odpalania. Nie mogę odpalić motocykla, odpala tylko z popychu i trochę się muszę napchać... zajmuje mi to z godzinke.... dzisiaj tak było i pojeździłem z godzinke i znowu zgasł.. i znowu musiałem z popychu bo z kopki już wogóle nie chce.. na początku, jakieś 2 tyg temu tak nie było, ale z każdą jazdą było coraz gorzej... na początku z kopki odpalał, potem musiałem z godzine się nakopać...i tak coraz gorzej. :( czego to może być przyczyna? zawory, gaźnik? zawory były robione jakieś 6 baków temu, tłok i korbowód też wymienione.

pytam czysto orientacyjnie żeby ustalić co jest do zrobienia i jakie koszty mniej więcej będą napraw. :)

https://www.facebook.com/TrenerPersonalnyAdrianBartecki/

2

Odp: CRF 250 problem

moze swieca patrzyles?

tylko i wylacznie "SUPERMOTO"!

MZ 125 sm-sprzedana >> DRZ 400 AKRAPOVIC-sprzedane >>yz 400f + Supermoto kit - sprzedana

3

Odp: CRF 250 problem

Sprawdź luzy na zaworach. Mi to wygląda na słabą kompresję i wstępnie obstawiałbym nieszczelne zawory.
Choć oczywiście gaźnik też może być.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

4

Odp: CRF 250 problem

Akumulator, regulator, sprawdź ładowanie.

0,654l SMC AKR

"Dialogi nie dobre... Bardzo nie dobre dialogi są.
Proszę pana... Yyyy... W ogóle brak akcji jest. Nic się nie dzieje. Proszę pana..."

5

Odp: CRF 250 problem

odkręciłem siedzenie i bak, żeby się dostać do świecy ale po zdjęciu tej gumy, nie było świecy na wierzchu jak to miałem w innych motocyklach. Nie miałem jeszcze doczynienia z takimi motocyklami i pewnie inny dostęp do świecy jest a ja się nie znam i nie chcę rozkręcać na próżno... może pójdę w poniedziałek z crf do mechanika, bo nie chcę nic zepsuć. Oby to była tylko świeca.. ale wydaje mi się, że chyba nie. Jak by np była zalana to po odpaleniu i godzinie jazdy, wszystko już by było ok. Chyba że uszkodzona jest...

https://www.facebook.com/TrenerPersonalnyAdrianBartecki/

6

Odp: CRF 250 problem

dobra, skoro tyle rzeczy jest możliwych to po prostu zaprowadzę go do mechanika, tylko ciekawe ile mi weźmie za sprawdzenie tego. Do jednego jak poszedłem to mi 30zł wziął za wymiane linki sprzęgła, trwało to nie całe 10 min....;| ale teraz pójdę do innego na pewno więc zobaczymy

https://www.facebook.com/TrenerPersonalnyAdrianBartecki/

7

Odp: CRF 250 problem

Do sprawdzenia ładowanie wystarczy miernik mieć. Jak nie masz, to z 20zł kosztuje. No i niestety musisz odpalić.

0,654l SMC AKR

"Dialogi nie dobre... Bardzo nie dobre dialogi są.
Proszę pana... Yyyy... W ogóle brak akcji jest. Nic się nie dzieje. Proszę pana..."

8

Odp: CRF 250 problem

Sprawdz zawory, w temacie ( zawory crf ) na forum w dziale garaz masz info jak sie za to zabrac jesli oczywiscie czujesz sie na siłach,proponował bym tez wyrególowac i wyczyscic gaznik,sprawdzic stan krócca ssacego.pozdro

9

Odp: CRF 250 problem

maciey napisał/a:

Akumulator, regulator, sprawdź ładowanie.

maciey napisał/a:

Do sprawdzenia ładowanie wystarczy miernik mieć. Jak nie masz, to z 20zł kosztuje. No i niestety musisz odpalić.

w crf to raczej akumulatora bym się nie spodziewał.

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

10 Ostatnio edytowany przez maciey (2011-11-13 02:10:46)

Odp: CRF 250 problem

Z tego, co się zorientowałem, to wersja cross ma akumulator.
A taką wersję kolega posiada.

0,654l SMC AKR

"Dialogi nie dobre... Bardzo nie dobre dialogi są.
Proszę pana... Yyyy... W ogóle brak akcji jest. Nic się nie dzieje. Proszę pana..."

11

Odp: CRF 250 problem

jak już to wersja enduro czyli "X" :)

raczej żaden cross nie posiada akumulatora przynajmniej fabrycznie

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

12

Odp: CRF 250 problem

Nie upieram się.
Major powinien najlepiej wiedzieć, czy ma ako, czy nie.
Podobne objawy miałem kiedyś przy uszkodzonym regulatorze napięcia.

0,654l SMC AKR

"Dialogi nie dobre... Bardzo nie dobre dialogi są.
Proszę pana... Yyyy... W ogóle brak akcji jest. Nic się nie dzieje. Proszę pana..."

13

Odp: CRF 250 problem

Nie wiem czy w pon. dam radę ale do środy raczej na pewno oddam do mechanika, zobaczymy co on powie. A póki co to odpalanie z popychu i jazda na tor. Trzeba dużo trenować przed zawodami, a chcę coś osiągnąć w motocrossie :)

https://www.facebook.com/TrenerPersonalnyAdrianBartecki/

14 Ostatnio edytowany przez Adimx10 (2011-11-13 12:07:01)

Odp: CRF 250 problem

Major napisał/a:

Mam problem odnoście odpalania. Nie mogę odpalić motocykla, odpala tylko z popychu i trochę się muszę napchać... zajmuje mi to z godzinke.... dzisiaj tak było i pojeździłem z godzinke i znowu zgasł.. i znowu musiałem z popychu bo z kopki już wogóle nie chce.. na początku, jakieś 2 tyg temu tak nie było, ale z każdą jazdą było coraz gorzej... na początku z kopki odpalał, potem musiałem z godzine się nakopać...i tak coraz gorzej. :( czego to może być przyczyna? zawory, gaźnik? zawory były robione jakieś 6 baków temu, tłok i korbowód też wymienione.

pytam czysto orientacyjnie żeby ustalić co jest do zrobienia i jakie koszty mniej więcej będą napraw. :)

Żebyśmy sie zle nie zrozumieli nie mam zamiaru cie tutaj moja odpowiedzia urazic ale jak slysze ze ktos do qrwy nedzy kopie poczciwa honde przez godzine , badz jeszcze lepiej pcha ja przez poł wsi (badz pół osiedla) to mnie biodro strzyka w plecach. Sam widzisz nie bedac mechanikiem ze z moto jest cos nie tak to po co go meczysz chcac go na sile odpalic?
Druga sprawa to to ze jak slysze ze ktos wzial za wymiane linki 30zl to zdzirus bo to tylko 10 min roboty.
Nosz qr...a jak takie to proste to sam ja wymien i masz 30 dychu w kieszeni tylko nie pisz na forum za 2h pracy silnika "wymienilem linke i slizga sprzegło co to  moze byc?" badz "nie wysprzegla nalezycie" to wedlug ciebie ile powinien kasowac mechanik (zakladamy ze usługe wykonal prawidłowo). 5zl?? Zaloze sie ze jeli bys byl u niego stalym klientem to wymienil by ci ja za free, ale jakby kazdemu pierwszemu z drogi robil takie prezenty tu wymiana , jakies smarowanko itp za free to by chłop co najwyzej na suche bylki zarobil.
Trzecia sprawa kupiles motocykl wyczynowy "jak zwal tak zwal" przynajmniej fabryka nie daje gwarancji wiec przyjmijmy ze wyczyn to opiekuj sie nim jak wyczynem bo to nie jest turystyk gdzie przeglady liczy w kkm tu niestety sa tylko mth.
Czwarta sprawa linke wymieniłeś u mechanika a sam chcesz odkręcać świece??
Ok nie ma sprawy tylko co ci da ze ja wykrecisz bedzie na njiej napis wymien mnie bo jestem zuzyta? Jesli nie dales sam rady wymienic linki to nie ocenisz stanu pracy silnika po swiecy jeszcze po swiecy irydowej na ktorej nawet nie mozesz sprawdzic przerwy  zwyklym szczelinomierzem a juz nie mowie o jej kolorze i o odpowiedniej sile potrzebnej do jej dokrecenia.
Piata sprawa to ze nikt ci nie wyliczy kosztów naprawy bo się poprostu nie da. Możesz zapytać ile kosztuje +- regulacja zaworów albo ile przegląd oraz reg. gażnika i tyle a nie wróżenie z fusów.

Teraz ci podpowiem jak dla mnie co jest przyczyna niestrawnośći twojej Hondy prawdopodobnie i potwierdza to twoj opis zle wyregulowane zawory hmm smiem twierdzic podparte zawory. 99% usterek amatorow zajezdzajacych hondy to zawory. Ale regulacja to nie wysztko musisz sprawdzic takze jakie plytki (pod warunkiem ze jakis spec nie szlifnaj juz trzonka zaworowego) siedza bo moze to oznaczac wymiane zaworow ktorym regulacja juz nie pomoze (typowy objaw ze po regulacji szybko go traca ale do momentu kiedy poprostu pierdolna i narobia duzego balaganu w silniku a przypuszczam ze jest ci to tak potrzebne jak qrwie majtki) wtedy koszta juz nie beda na 100- ki tylko na 1000-ce.
Napisaleś także ze niedawno wymienialeś tloka powiedz cos wiecej jak selekcja ,wym cylinda , owal i rozumiem ze wtedy przeglądaleś całą głowice wraz z zaworami, uszczelniaczami,prowadnicami oraz gniazdmi?

Ps
Jak chcesz cos osiagnac w motocrossie to jest zima i posluchaj wujka dobra rada cwicz , cwicz , cwicz kondycje , zwinnosc, refleks i jeszcze raz kondycje przygotuj dobrze moto na sezon i wtedy mozesz zaczac zabawe pod okiem kogos kto ci udzieli cennych rad bo pocztaki sa najwazniejsze aby nie powielac bledów w przyszlosci , a pamietaj od zlych nawyków trudno jest sie odzwyczaic.

15

Odp: CRF 250 problem

Bondek napisał/a:

jak już to wersja enduro czyli "X" :)

raczej żaden cross nie posiada akumulatora przynajmniej fabrycznie


słąbiutka wiedza ;)

sx 450/505  smr 450/505 po 2008 roku ;)  silniki rf4

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest