JERY napisał/a:hacker33 napisał/a:Poluźniasz tylko te na półkach a nie tą środkową. Ruszasz kołem na boki i powinno się wycentrować.
Sprawdź jeszcze czy lagi są równo wpuszczone w półki - czy tyle samo wystają względem górnej półki.
Precyzji chirurga nie trzeba ale nie ukręć gwintów przy dokręcaniu.
Nie zgodze sie. W erłanie mialem tak, ze po glebie niby bylo dobrze, alke na torze jak zawieszenie dostalo troche po pizdzie, to kolo sie skrzywilo (naprezenia) Chlopaki z RutMar u na moja prosbe ustawili mi to kolo, wlasnie poprzez tylko popuszczenie polek. Potem kolem o murek i bylo ustawione. Niby git, dni wyscigowe dojezdzilem do konca czyli jakies 6-7 sesji. Nastepnie tor Poznan i co? Kolo skrzywilo sie ponownie. Mechanik z Yamahy (organizotor dni wyscigowych) na moja prosbe podjal sie ustawienia kola. Poluzowal polki, kolo na osce i zawieszenie na glowce ramy. Nie trzeba bylo nic na sile o murek przestawiac. Kolo samo wrocilo na swoje miejsce. Podociagal sruby i bylo ok przez kolejne 6 sesji tego samego dania i nastepnego dnia kolejne jakies <=20 sesji. Jest ok do tej pory.
Po pierwsze to nie R1.
Po drugie to nie mówię tak bo mi robił jakiś magik mechanik.
U siebie prostowałem tak z 3 razy i zawsze działało.
Koledze widać też pomogło.
Ogólnie można uznać każdy przypadek za inny w zależności też pewnie jakie moto, jakie półki itp.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD