1 Ostatnio edytowany przez kakarotto (2011-10-07 16:56:34)

Temat: Stan cylindra

Tak i oto wyglada moj cylinder. Rys nie czuc pod palcem. Jak myslicie, nicasil juz jest do dupy? Regeneracja nie wchodzi w gre, ewentualnie tuleja. Co poradzicie? zostawic czy tuleja ?

Post's attachments

Attachment icon 1.jpg 171.61 kb, 64 downloads since 2011-10-07 

Attachment icon 2.jpg 194.71 kb, 61 downloads since 2011-10-07 

Attachment icon 3.jpg 118.24 kb, 58 downloads since 2011-10-07 

2

Odp: Stan cylindra

tulei nie polecam

nowy cylinder 1950

komplet tłko + cylider w servisie jest za 2600

ja dostałęm po rabatach za 2100

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

3

Odp: Stan cylindra

Ja to sie w ogole zastanawiam czy musze cokolwiez z nim robic, czy kupie nowy tłok i na takim bede smigał bo to jakos tragicznie nie wyglada, niewiem tylko jak gruba ta warstwa nicasilu jest.

4

Odp: Stan cylindra

daj go do przehonowania i bedzie wiadomo

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

5

Odp: Stan cylindra

kakarotto napisał/a:

Tak i oto wyglada moj cylinder. Rys nie czuc pod palcem. Jak myslicie, nicasil juz jest do dupy? Regeneracja nie wchodzi w gre, ewentualnie tuleja. Co poradzicie? zostawic czy tuleja ?

z tego co ja widze to nie masz nicasilu wogole juz.z tego co sie orientuje to nicasil jest koloru lekko zoltego a nie szarego a na fotce nic takiego nie widac

Motocyklizm- Choroba dziedziczna, niestety niewyleczalna. Objawia się już od najmłodszych lat chorego, w postaci "rogala twarzowego"

6

Odp: Stan cylindra

Tak jak mówi Pedrosa na twoim cylindrze nie ma już nicasilu. Srebrny kolor który widzisz to już aluminium.
Więc albo nowy nicasil, albo nowy cylinder albo w ostateczności tuleja.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: Stan cylindra

Dziwne, bo u mnie w LC4 nikasil miał właśnie taki kolor. Zresztą na dole cylindra, tam gdzie płaszcz tłoka już nie jeździ (więc nie miałoby co nikasilu zdzierać) nie widać ewidentnej zmiany koloru. Kolejna rzecz: na górze zachowały się ślady honowania (zakładam, że fabrycznego), a wątpię, aby w fabryce się "przehonowywali" przez nikasil na przelot ;)
Widziałem też poodpryskiwany nikasil i jednak jakąś grubość jego warstwa  ma.

Nie znam się na tym zagadnieniu zbyt dobrze, ale teoria, że tutaj zjadło nikasil do zera jakoś do mnie nie przemawia.
Inna rzecz, że do swojego moto nie wsadziłbym czegoś takiego z powrotem. W każdym razie na pewno nie przed potraktowaniem tego średnicówką i honownicą - jeśli te działania dałyby cień nadziei to może...

pzdr, Adam

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

8

Odp: Stan cylindra

fxrider napisał/a:

Dziwne, bo u mnie w LC4 nikasil miał właśnie taki kolor. Zresztą na dole cylindra, tam gdzie płaszcz tłoka już nie jeździ (więc nie miałoby co nikasilu zdzierać) nie widać ewidentnej zmiany koloru. Kolejna rzecz: na górze zachowały się ślady honowania (zakładam, że fabrycznego), a wątpię, aby w fabryce się "przehonowywali" przez nikasil na przelot ;)
Widziałem też poodpryskiwany nikasil i jednak jakąś grubość jego warstwa  ma.

Nie znam się na tym zagadnieniu zbyt dobrze, ale teoria, że tutaj zjadło nikasil do zera jakoś do mnie nie przemawia.
Inna rzecz, że do swojego moto nie wsadziłbym czegoś takiego z powrotem. W każdym razie na pewno nie przed potraktowaniem tego średnicówką i honownicą - jeśli te działania dałyby cień nadziei to może...

pzdr, Adam

a czy znasz historie swojego cylindra zanim kupiles moto?

Motocyklizm- Choroba dziedziczna, niestety niewyleczalna. Objawia się już od najmłodszych lat chorego, w postaci "rogala twarzowego"

9

Odp: Stan cylindra

Witaj zanies cylinder do zakladu w ktorym szlifuja cylindry,tam ci zmierza dokładnie wymiar i jesli zmiesci sie w tolerancji to zakladaj nowy tłok i smigaj,na moje oko to ten cylinderek jest w stanie dobrym,ale zdjecia to nie to co na zywo,pomiar prawde ci powie!!!pozdro

10 Ostatnio edytowany przez endo007 (2011-10-08 21:17:52)

Odp: Stan cylindra

LETNIK napisał/a:

Witaj zanies cylinder do zakladu w ktorym szlifuja cylindry,tam ci zmierza dokładnie wymiar i jesli zmiesci sie w tolerancji to zakladaj nowy tłok i smigaj,na moje oko to ten cylinderek jest w stanie dobrym,ale zdjecia to nie to co na zywo,pomiar prawde ci powie!!!pozdro

zrób dokładnie tak jak radzi ci kolega wyżej, to nie jest tak ze nikasil ma lekkie przebarwienie i juz trzeba nowy kłaść, do tego jeżeli twój nikasil jest oryginalny to jest wytrzymalszy od regenerowanych nieraz są przypadki ze cylinder regenerowany podczas normalnej eksploatacji traci wszystkie selekcje(wymiary) już na pierwszym tłoku, bierz cylinder na średnicówkę i będziesz wszystko wiedział

11

Odp: Stan cylindra

pedrosa73 napisał/a:

a czy znasz historie swojego cylindra zanim kupiles moto?

nie.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

12

Odp: Stan cylindra

fxrider napisał/a:
pedrosa73 napisał/a:

a czy znasz historie swojego cylindra zanim kupiles moto?

nie.

no to masz odpowiedz na srebrny nicasil

Motocyklizm- Choroba dziedziczna, niestety niewyleczalna. Objawia się już od najmłodszych lat chorego, w postaci "rogala twarzowego"

13

Odp: Stan cylindra

zwymiaruj ten cylinder, jak nie wychodzi poza norme to trzeba go przehonowac, dobrac odpowiednia selekcje tloka i cieszyc sie jazda a nie zastanawiac sie czy kolor odpowiedni. A tak na marginesie to yamahowski oryginalny nowy cylinder ma taki sam kolor.

Włoska zapierdalajka TE + SM 4,5 '07 :D
Any time, any where... Husqvarna

14

Odp: Stan cylindra

Mój cylek przebieg 80 mth, zuzycie 0,01 kolor jak widać na pewno nie żólty chyba że jestem dalton :p

[url]http://www.bikepics.com/pictures/2280914/[/url]

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

15

Odp: Stan cylindra

żółte przebarwienie to pewnie powstaje na skutek jakiejś reakcji z olejem a tak to srebrny, z fotek widać spore rysy, zależy też czy brał dużo oleju, można taki oldschool'owy manewr, wsadzić tłok z pierścieniami i zalać naftą, jak nie puszcza  to powinno trochę pochodzić

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba