Temat: Stan cylindra
Tak i oto wyglada moj cylinder. Rys nie czuc pod palcem. Jak myslicie, nicasil juz jest do dupy? Regeneracja nie wchodzi w gre, ewentualnie tuleja. Co poradzicie? zostawic czy tuleja ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Stan cylindra
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tak i oto wyglada moj cylinder. Rys nie czuc pod palcem. Jak myslicie, nicasil juz jest do dupy? Regeneracja nie wchodzi w gre, ewentualnie tuleja. Co poradzicie? zostawic czy tuleja ?
tulei nie polecam
nowy cylinder 1950
komplet tłko + cylider w servisie jest za 2600
ja dostałęm po rabatach za 2100
Ja to sie w ogole zastanawiam czy musze cokolwiez z nim robic, czy kupie nowy tłok i na takim bede smigał bo to jakos tragicznie nie wyglada, niewiem tylko jak gruba ta warstwa nicasilu jest.
daj go do przehonowania i bedzie wiadomo
Tak i oto wyglada moj cylinder. Rys nie czuc pod palcem. Jak myslicie, nicasil juz jest do dupy? Regeneracja nie wchodzi w gre, ewentualnie tuleja. Co poradzicie? zostawic czy tuleja ?
z tego co ja widze to nie masz nicasilu wogole juz.z tego co sie orientuje to nicasil jest koloru lekko zoltego a nie szarego a na fotce nic takiego nie widac
Tak jak mówi Pedrosa na twoim cylindrze nie ma już nicasilu. Srebrny kolor który widzisz to już aluminium.
Więc albo nowy nicasil, albo nowy cylinder albo w ostateczności tuleja.
Dziwne, bo u mnie w LC4 nikasil miał właśnie taki kolor. Zresztą na dole cylindra, tam gdzie płaszcz tłoka już nie jeździ (więc nie miałoby co nikasilu zdzierać) nie widać ewidentnej zmiany koloru. Kolejna rzecz: na górze zachowały się ślady honowania (zakładam, że fabrycznego), a wątpię, aby w fabryce się "przehonowywali" przez nikasil na przelot ;)
Widziałem też poodpryskiwany nikasil i jednak jakąś grubość jego warstwa ma.
Nie znam się na tym zagadnieniu zbyt dobrze, ale teoria, że tutaj zjadło nikasil do zera jakoś do mnie nie przemawia.
Inna rzecz, że do swojego moto nie wsadziłbym czegoś takiego z powrotem. W każdym razie na pewno nie przed potraktowaniem tego średnicówką i honownicą - jeśli te działania dałyby cień nadziei to może...
pzdr, Adam
Dziwne, bo u mnie w LC4 nikasil miał właśnie taki kolor. Zresztą na dole cylindra, tam gdzie płaszcz tłoka już nie jeździ (więc nie miałoby co nikasilu zdzierać) nie widać ewidentnej zmiany koloru. Kolejna rzecz: na górze zachowały się ślady honowania (zakładam, że fabrycznego), a wątpię, aby w fabryce się "przehonowywali" przez nikasil na przelot ;)
Widziałem też poodpryskiwany nikasil i jednak jakąś grubość jego warstwa ma.Nie znam się na tym zagadnieniu zbyt dobrze, ale teoria, że tutaj zjadło nikasil do zera jakoś do mnie nie przemawia.
Inna rzecz, że do swojego moto nie wsadziłbym czegoś takiego z powrotem. W każdym razie na pewno nie przed potraktowaniem tego średnicówką i honownicą - jeśli te działania dałyby cień nadziei to może...pzdr, Adam
a czy znasz historie swojego cylindra zanim kupiles moto?
Witaj zanies cylinder do zakladu w ktorym szlifuja cylindry,tam ci zmierza dokładnie wymiar i jesli zmiesci sie w tolerancji to zakladaj nowy tłok i smigaj,na moje oko to ten cylinderek jest w stanie dobrym,ale zdjecia to nie to co na zywo,pomiar prawde ci powie!!!pozdro
Witaj zanies cylinder do zakladu w ktorym szlifuja cylindry,tam ci zmierza dokładnie wymiar i jesli zmiesci sie w tolerancji to zakladaj nowy tłok i smigaj,na moje oko to ten cylinderek jest w stanie dobrym,ale zdjecia to nie to co na zywo,pomiar prawde ci powie!!!pozdro
zrób dokładnie tak jak radzi ci kolega wyżej, to nie jest tak ze nikasil ma lekkie przebarwienie i juz trzeba nowy kłaść, do tego jeżeli twój nikasil jest oryginalny to jest wytrzymalszy od regenerowanych nieraz są przypadki ze cylinder regenerowany podczas normalnej eksploatacji traci wszystkie selekcje(wymiary) już na pierwszym tłoku, bierz cylinder na średnicówkę i będziesz wszystko wiedział
a czy znasz historie swojego cylindra zanim kupiles moto?
nie.
pedrosa73 napisał/a:a czy znasz historie swojego cylindra zanim kupiles moto?
nie.
no to masz odpowiedz na srebrny nicasil
zwymiaruj ten cylinder, jak nie wychodzi poza norme to trzeba go przehonowac, dobrac odpowiednia selekcje tloka i cieszyc sie jazda a nie zastanawiac sie czy kolor odpowiedni. A tak na marginesie to yamahowski oryginalny nowy cylinder ma taki sam kolor.
Mój cylek przebieg 80 mth, zuzycie 0,01 kolor jak widać na pewno nie żólty chyba że jestem dalton :p
[url]http://www.bikepics.com/pictures/2280914/[/url]
żółte przebarwienie to pewnie powstaje na skutek jakiejś reakcji z olejem a tak to srebrny, z fotek widać spore rysy, zależy też czy brał dużo oleju, można taki oldschool'owy manewr, wsadzić tłok z pierścieniami i zalać naftą, jak nie puszcza to powinno trochę pochodzić
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Stan cylindra
Wygenerowano w 0.037 sekund, wykonano 80 zapytań