46

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

No i jest zgryz:/
Ponieważ z tego co widzę luz tłoka powinien być 0,06mm
Mój cylinder ma +0,03mm
A największa dostępna selekcja tłoka jest +0,02mm

Jeżeli kupię tą największą selekcję (mniejszą od zalecanej o 0,01mm) to jeszcze pośmigam, czy nie?
Średnio mnie stać teraz na nowy nicasil za 1200zł

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

47

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Nicasil chodzi po 800zl w langcourcie, Dobra robota

48

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Aleksander.mx napisał/a:

Nicasil chodzi po 800zl w langcourcie, Dobra robota

A wysyłałeś kiedyś do nich osobiście cylinder?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

49 Ostatnio edytowany przez Aleksander.mx (2011-09-26 19:20:51)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

ja nie wysylalem, ale kolega tak, posrednikiem w przekazaniu cylindra jest sklep motox.com.pl. Co chcesz wiedziec, ide dzisiaj na browara z nim to sie wypytam jak czegos potrzeba

50

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

oj sorry kolego za wprowadzanie w blad
[url]http://www.sklep.motox.pl/nikasil-regeneracja-cylindrow-p-285.html?osCsid=e831f9dce80a30bebe4ee6423dbe53d3[/url]
oni chca niecałe 400zl za wysylki :O. taniej wyjdzie kupic bilet lotniczy i zawiezc im to tam:D, ale jesli da sie jakos zredukowac koszty to moge ja wyslac to do angli gdzie mam osobe ktora by mogla to odeslac dalej, ewentualnie mozesz poczekac do pazdziernika, ale nie jestem sklonny powiedziec Ci ktorego, wtedy moglbym dac to Cioci:D i by zabrala. Trzeba cos pokombinowac bo 400zl za same przesylki to masakra:/

51

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

A byłeś spytać w KTM-ie ile kosztuje nowy cylinder? Czasem lepiej kupić nowy niż regenerować stary. Jeżeli jest dostępny... Bo jakość tego nicasilu nie zawsze jest pewna, po forach krążą różne opinie. Nie rozumiem co dokładnie podałeś... albo pomyliłeś się z zerami po przecinku.

52

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

tez mi sie wydaje ze jak juz dawac ok 1000 zl na cylek to lepiej kupic nowy

53

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Aleksander.mx napisał/a:

tez mi sie wydaje ze jak juz dawac ok 1000 zl na cylek to lepiej kupic nowy

Wole nicasil:)

Nowy cylinder kosztuje 3100zł :)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

54

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

no wlasnie tez sie zastanawiam. A co do ceny cylka to wedlug mnie lekka przesada. Mi powiedzieli ze lok plus cylek do EXC 400 2009 2500, a watpie zeby do starszego moto cylek sam kosztowal 3100

55

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Aleksander.mx napisał/a:

no wlasnie tez sie zastanawiam. A co do ceny cylka to wedlug mnie lekka przesada. Mi powiedzieli ze lok plus cylek do EXC 400 2009 2500, a watpie zeby do starszego moto cylek sam kosztowal 3100

Tyle kosztuje u nas:)
Ceny podane w KTM:
Cylinder 3056zł
Tłok 1016
Korbowód 1012

I tylko tłok występuje jako zamiennik.

Ceny za granicą za cylinder to jakieś 930$

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

56

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

cylindry do motocykli 2t są ogólnie droższe od cylindrów do motocykli 4t mowa o sprzętach wyczynowych, poprostu jest w ich więcej "rzeźbienia", bez zastanowienia kupował bym tłoka sel C a nie-kombinował z nikasilem czy kupnem nowego cylindra po zdjęciach które dodałeś cylinder wygląda jak najbardziej ok.

57

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Mój cylinder ma 78,03
Selekcja C ma 77,96 a ja teoretycznie powinienem mieć już selekcję D 77,97 której nie ma:)
Instrukcja obsługi również podaje że powyżej 78,025 cylinder powinien być zregenerowany.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

58 Ostatnio edytowany przez radzio (2011-09-26 23:25:16)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

2t chłodzone cieczą ma luz montażowy od 0,04 do 0,07 wg VERTEXa o ile sie nie mylę. Poszukaj dokładnie bo te wartości pamiętam jak robiłem swoja 125, a przy 380 może być troszkę inaczej.


PS
Jak znajdę instrukcje to podam wartości

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

59 Ostatnio edytowany przez endo007 (2011-09-27 11:58:32)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

nikasil zaczyna "zdzierać się" w pierwszej kolejnosci przy kanałach, ty z tego co widac masz go wytartego tylko przy wydechowym i to delikatnie, patrząc na tabelę vertexa(która jest w każdym pudełku z tłoka) dla pojemności 250/499ccm 2t luz powinien mieć 0,06-0,07mm i jak to vertex zaleca MAXYMALNY  czas pracy na tłoku 10mtg ;) , jak piszesz ze cylinder ma wymiar 78,03 a  sel tłoka C-77,96 to mieścisz się w normie, moim zdaniem spokojnie możesz wylatać jeszcze tłoka.

60

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

To nic kupię tłoka i będziemy działać:)
Dzięki chłopcy;)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD