1 Ostatnio edytowany przez gebels (2011-06-23 13:11:02)

Temat: Drz 400 E Keihin - problemy i ustawienia

Witam

Moj motorek wyposażony jest w Boysen Quick Shot oraz genialny wydech E2 White brothers, moto ze stanów, gazior fcr 39 id. 29f4

Wczoraj rozkręciłem gaźnik, ponieważ mam problemy z rozruchem na zimnym (od pewnego czasu ssanie dziwnie chodzi nie nabiera tak dużych obrotów jak kiedyś i po jakimś czasie sam gaśnie, potem tylko bez ssania go tylko odpale), czarną swiecę sucha, czasem lekko puszczal czarny dymek. Spalnie od 6,5 do 8 (przy ostrej jeżdzie). Jak ciepły to pali jak rakieta i nie ma zadnych dławien i zbiera sie kiedy tylko lekko tchne manete.

Dysze jakie tam znalazłem to :
Main jet 142
Starter (choke) jet 65
Pilot jet 45
śruda regulacji mieszanki była na 3,5 - przestawiłem na 1,5
Main air jet - bez oznaczen (jak ja sprawdzić ??)
Pilot air jet - bez zonaczen (jak ja sprawdzić ??)
pozycja iglicy - jutro sprawdze.

Coś jeszcze musze odczytać lub zmieżyć ?

Proszę bardzo o pomoc w  prawidlowym doprowadzniu maszyny do jazdy, w gaźniu na śrubach są słady majsterkowania.
Chciałbym doprowadzić do optymalnych ustawień



Pozdrawiam i dzieki z góry za każdą pomoc

Post's attachments

Attachment icon keihin.JPG 54.06 kb, 92 downloads since 2011-06-23 

2

Odp: Drz 400 E Keihin - problemy i ustawienia

Zmień ciepłotę świecy, prozaiczne ale często pomaga.

3

Odp: Drz 400 E Keihin - problemy i ustawienia

Masz tak od początku jak masz motor czy to się stało nie dawno?
Jak odpalisz moto na ssaniu to nie chcę się wkręcić na obroty? A jak lekko dotkniesz manetki to pomaga?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: Drz 400 E Keihin - problemy i ustawienia

Niestety nie mam tak od poczatku, zaczelo sie po wymianie świecy i spradzeniou luzów (moze jakis zbieg okoliczności).

kiedyś odpalalem tak: ssanie, starter i sruuuu , nawet po 2 miesiecznym staniu w zimie, teraz ssanie raz zalapie, raz zaleje ze trzeba je wyłączyc, krecic bez ssania i jak odpali trzymac lekko gaz i mozna ssanie włanczac i tak za chwilke zdlawi się na ssaniu.
gaz moge odkerecac na ssaniu

Jak sie zagrzeje to elegancko.

Czy ustawienie dysz jest ok ?

5

Odp: Drz 400 E Keihin - problemy i ustawienia

jeżeli kiedyś było dobrze a teraz nie jest to raczej nie jest to wina dysz.
Może za słabo dokręciłeś świecę i nie ma komprechy takiej jak trzeba, może masz rozciągnięty łańcuszek rozrządu i też możesz mieć problemy z odpalaniem.
Zawory sprawdzałeś z jakiegoś powodu czy tak asekuracyjnie?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Drz 400 E Keihin - problemy i ustawienia

Sprawdziłem bo sprzdajacy twierdzil ze je regulowal i wymieniał rozrzad, i chcialem potwierdzic.

Natomiast, po czyszeczniu gaźnika zablowkował sie zaworek i lalo sie weżem paliwo, popukalem i poprawilo sie. wkrecilem stara świece przeczyscilem gazior i poprawilo sie ssanie, pali od strzala na zimnym.

Tylko teraz kwestia ustawien, pusci czasem dyma czarnego i uwazam za dostaje duzo paliwa, nie ma blokady air boxa wiec moze dysze main jet dac 160-165 ? Na jaki poziom iglice ustawic  5 ?, no i co z tymi dyszami od powietrza nie maja oznaczen wiec moze zamówić tylko nie wiem jakie wymiary  100 i 200 ?

Wydaje mi sie ze moto duzo pali 6,5 w lesie , a ostantnio 8 , zobacze co po regulacji bedzie bo dzis wlasnie wyjzdzam w teren

Pozdrawiam i dzieki za zaintersowanie

7

Odp: Drz 400 E Keihin - problemy i ustawienia

Witam

Spalanie 6,5 litra w lesie przy osterej jezdzie. motor ma moc, zero zdlawien , teraz pytanie czy bawić się w obniżanie iglicy ?



Pozdrawiam