1

Temat: [S/Z] Koła enduro XR 400R

Same piasty, szprychy i obręcze (obręcze do naprawy lub wymiany) reszta (tj. piasty, szprychy i łożyska) stan BDB. Ew. zamienię na SM z dopłatą z mojej strony.

2

Odp: [S/Z] Koła enduro XR 400R

Zostaw sobie piasty, dokup szprychy i obręcze sm, zapleć i masz koła

exc 400                 www.oklejsie.pl

3

Odp: [S/Z] Koła enduro XR 400R

Gdzie dostanę obręcz na tył na 32 szprychy?

4

Odp: [S/Z] Koła enduro XR 400R

Napisz do Olka motocykle tam powinni cos takiego miec

5

Odp: [S/Z] Koła enduro XR 400R

Nie mają niestety, znalazłem firmę która produkuje obręcze na oem'owskie piasty, maja przyzwoite ceny, tyle, że import z USA ;/

6

Odp: [S/Z] Koła enduro XR 400R

Fabryczna obręcz z hondy fmx 650 ma 32 otwory na szprychy :) Szukaj kół z tego modelu, można wyrwać za 1000zł z tarczami i gumami.
Tylna piasta nie wejdzie w wahacz i trzeba zaplatać na oryg. piaście, przednie koło pasuje ale jest małe ale. Tam jest tarcza 296mm i jeśli będziesz chciał wymienić na 320mm lub jakikolwiek zamiennik to zapomnij... Pozostaje zaplecenie przedniego koła na oryginalnej piaście z XR bo to nich łatwiej z dużymi tarczami.
Tarcza 296mm z oryginalnym ukł. ham. daje radę, wiadomo nie jest to decelerator w stylu beringera czy motomastera...

Resztę musisz przemyśleć samemu co się bardziej opłaca itd.
Jak coś to pytaj, pomogę na ile bd w stanie.


joł