1 Ostatnio edytowany przez Bart87 (2011-06-02 09:08:20)

Temat: LC4 640 2000r, problem ze skrzynia ?

Witam, niedawno nabylem kata, ogolem jestem zadowolony, aczkolwiek wyniknal problem tej natury iz wyskakiwała 2-ka przy wysokich obrotach, na gumie bądź przy dzidowaniu-no niewazne. postanowilem to zrobic, rozebralem silnik usterke zlokalizowałem,kupilem ładna choinke (chyba nowka) wsadzilem, wymienilem wszystkie srubeczki skrecajace silnik,podkladeczki, komplet uszczelek za 350zl, ogolem sie napracowałem. I teraz sedno problemu :

Silnik odpalil od pierwszego obrotu, sprzegło troszke głośniej chodzi, biegi nie wyskakuja ale trudno je wbić, cos jakby wybierak nie pracował dobrze, jakby za słabo czy chu.j wie co. Po prostu ciezko wbić bieg ( dzwignia chodzi gładko, az za lekko nawet) i teraz jest pizda, uszczelki poszly sie jebac i w ch*j godzin w garazu też. Zanim drugi raz do tego przystapie chcialbym wiedziec czy ktoś mial podobne przygody i mogłby doradzic na co szczególnie zwrocic uwage. Moto bylo skladanie z odpaloną serwisówka w laptopie. wszystko co powinno byc na loctice bylo na loctite, i tak jak powinno byc również kluczem dynamometrycznym. Ale biegi k***a nie wchodza ;/ motor prawie miesiac stał w garazu bo robilem go tylko po 2-3 godziny dziennie, jest czerwiec i zapowiada sie powtórka z rozrywki.

prosze o pomoc, kur.wa mac :)

http://youtu.be/FJhM7Nx-OC0  CRF power :)/ EXC 500

2

Odp: LC4 640 2000r, problem ze skrzynia ?

Brzmi jak jak problem z wybierakiem albo złe dystansowanie skrzyni - jest to szczególnie prawdopodobne, jeśli kupiłeś tylko jeden wałek z trybami i nie dystansowałeś tego. Niestety skrzynia tworzy kpl. więc ew. "wsadzić i już" udałoby się może w przypadku całości/kompletu (choć zostaje kwestia dystansowania w kareterach jeszcze), a przy wymianie jednego wałka trzeba będzie raczej już pokombinować. Proponowałbym wsadzić stary wałek i podmienić sam tryb 2giego biegu (chyba, że akurat 2ka jest frezowana na wałku - nie pamiętam), łatwiej będzie dojść do ładu z tym. Zakładam,że łożyska skrzyni wymieniłeś przy okazji na nowe.

pzdr, Adam

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

3 Ostatnio edytowany przez Bart87 (2011-06-08 15:30:01)

Odp: LC4 640 2000r, problem ze skrzynia ?

fxrider napisał/a:

Brzmi jak jak problem z wybierakiem albo złe dystansowanie skrzyni - jest to szczególnie prawdopodobne, jeśli kupiłeś tylko jeden wałek z trybami i nie dystansowałeś tego. Niestety skrzynia tworzy kpl. więc ew. "wsadzić i już" udałoby się może w przypadku całości/kompletu (choć zostaje kwestia dystansowania w kareterach jeszcze), a przy wymianie jednego wałka trzeba będzie raczej już pokombinować. Proponowałbym wsadzić stary wałek i podmienić sam tryb 2giego biegu (chyba, że akurat 2ka jest frezowana na wałku - nie pamiętam), łatwiej będzie dojść do ładu z tym. Zakładam,że łożyska skrzyni wymieniłeś przy okazji na nowe.

pzdr, Adam


Taka pierdółka a tyle nerwów. Wybierak sie przycinał z powodu zadziorka na podkladce, musiała sie zukosować podczas dokręcania i powstała zadra(podkładka hartowana,śruba miekka i nie chciało się poddać).

Mam jeszcze pytanko,jakby ktoś wiedział- jaka jest grubość fabrycznej uszczelki między karterami do LC4-E 2000r ? Sciagnieta uszczelka ma 0,4mm ,czyli chyba miała 0,5 ale jakby mi to ktoś potwierdził to byłoby git : ) nie chce dokupywać uszczelki,tylko kupic arkusz odpowiedni i wyciąć .

Pozdro.

http://youtu.be/FJhM7Nx-OC0  CRF power :)/ EXC 500