16

Odp: Honda XR 600R

Powoli :)

Mam keihina FCR-39MX. oryginalny gaźnik leży w pudełku.

Co do tej blaszki to musisz ją odkręcić, i na jej wzór zrobić nową, tylko bez tej klapki, w starym gaźniku już taką miałem. Bd miał chwilę to pstryknę Ci fotkę jak to powinno wyglądać.

Na gumie nie latam, ale kumpel coś tam próbował i na 2 z gazu na przełożeniu 15:43 nie bardzo chciała wstawać...

Spalanie mam około 5,3L/100km przy dość dynamicznej jeździe po górach, bo głównie tam się tułam.

Kopka nie ma nic wspólnego ze sprzęgłem, chyba że odpalasz moto na włączonym biegu i wciśniętej klamce sprzęgła. Wtedy będzie czuć że stawia większy opór.
Więc jeśli na ostatnim biegu przy gwałtownym przyspieszaniu sprzęgło się nie ślizga, to nie trzeba w nim grzebać.
Wyreguluj luz linki sprzęgła.

Jak się moto rozgrzeje to luz tłok-cylinder się zmniejsza stąd trochę ciężej się kopie.


joł

17

Odp: Honda XR 600R

misa właśnie na to wpadłem - świeżo olej zmieniłeś co nie?? może olej nieodpowiedni i przez to zaczęło się ślizgać sprzęgło? czasem skleja się przy złym/kiepskim oleju a czasem może się ślizgać ?

może ktoś potwierdzić moje domniemania ?

bo przed zmianą oleju niczego takiego nie było ??

18 Ostatnio edytowany przez fxrider (2011-06-15 11:27:11)

Odp: Honda XR 600R

Jak kopiesz moto na luzie to sprzęgło nie ma nic do rzeczy.

SFMario napisał/a:

Jak się moto rozgrzeje to luz tłok-cylinder się zmniejsza stąd trochę ciężej się kopie.

Znaczy się kompresja wzrasta ;)

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

19

Odp: Honda XR 600R

nckPOL napisał/a:

misa właśnie na to wpadłem - świeżo olej zmieniłeś co nie?? może olej nieodpowiedni i przez to zaczęło się ślizgać sprzęgło? czasem skleja się przy złym/kiepskim oleju a czasem może się ślizgać ?

może ktoś potwierdzić moje domniemania ?

bo przed zmianą oleju niczego takiego nie było ??

Sprzęgło się sklei jak nalejesz oleju samochodowego lub kujawskiego z pierwszego tłoczenia.
Więc nie tędy droga.

fxrider napisał/a:

Jak kopiesz moto na luzie to sprzęgło nie ma nic do rzeczy.

SFMario napisał/a:

Jak się moto rozgrzeje to luz tłok-cylinder się zmniejsza stąd trochę ciężej się kopie.

Znaczy się kompresja wzrasta ;)

Ta.


joł

20

Odp: Honda XR 600R

Co do samochodowego to ja kojarzę, że wtedy może się zacząć ślizgać a nie kleić.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

21

Odp: Honda XR 600R

ok sory popatrzyłem trochę w manuala i teraz już wiem ze to na pewno nie wina sprzęgła:)

SFMario napisał/a:

    Jak się moto rozgrzeje to luz tłok-cylinder się zmniejsza stąd trochę ciężej się kopie.

Znaczy się kompresja wzrasta ;)


tak jak pisałem wyżej gdy szukam kopką odpowiedniego miejsca do odpalenia jest wszystko ok lecz gdy już znajdę i kopne z większa mocą w celu pobudzenia do życia silnika to wcale nie kopie się ciężej tylko tak jak by nie mógł złapać kompresji czyli lżej niż zwykle...
dodam jeszcze ze to zjawisko występuje tylko czasem.

SFMario masz w swojej xrce auto-deko czy wymontowałeś? bo gdzieś w jakimś artykule wyczytałem ze lubią się przycinać, a w mojej jest takowy

Monnier HONDA XR600R SuperMoto<--- sprzedana co następne ???